Jij hebt er 43quote:
quote:
Ja, een setje van 7 dagen.quote:
fok.nl/shop/notesquote:Op maandag 25 juni 2018 08:23 schreef Zalmslaatje het volgende:
notes?
waar kan ik die vinden en wat is het?
In de shop kun je bekijken welke van je berichten mods hebben opgeslagen.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:23 schreef Zalmslaatje het volgende:
notes?
waar kan ik die vinden en wat is het?
Zijn gewoon dingen die je hier geplaatst heb die volgens sommigen te ver gaan.quote:Op maandag 25 juni 2018 08:33 schreef Zalmslaatje het volgende:
Ik ben blijkbaar niet zo interessant heb 0 notes![]()
Maar wat voor aantekeningen zijn het en waar wordt het voor gebruikt?
Is dat een idee van fok of een wettelijke verplichting?quote:Op maandag 25 juni 2018 11:39 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Zijn gewoon dingen die je hier geplaatst heb die volgens sommigen te ver gaan.
Ik durf het te betwijfelen in veel gevallen, maar wat doe je er aan.
Een idee van Fok natuurlijk, zodat een moderator een beetje makkelijk een idee krijgt van wat voor soort user iemand is. Lijkt mij dan he. Maar voor sommige mensen is het echt een enorme big dealquote:Op maandag 25 juni 2018 11:49 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Is dat een idee van fok of een wettelijke verplichting?
Ik verbaas me vooral om de lichtgevoeligheid van de mensen hier. Het lijkt haast wel alsof sarcasme vaak niet begrepen wordt.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:50 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Een idee van Fok natuurlijk, zodat een moderator een beetje makkelijk een idee krijgt van wat voor soort user iemand is. Lijkt mij dan he. Maar voor sommige mensen is het echt een enorme big deal
Net als mensen die denken dat alles over hun gaat. Onbegrijpelijk gewoon.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:51 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral om de lichtgevoeligheid van de mensen hier. Het lijkt haast wel alsof sarcasme vaak niet begrepen wordt.
Lol. Dit gaat direct over mij als user.quote:Op maandag 25 juni 2018 11:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Net als mensen die denken dat alles over hun gaat. Onbegrijpelijk gewoon.
Ligt er aan wat er in staat? Ik heb vooral veel shit over grappen over euthanasie...quote:Op maandag 25 juni 2018 11:51 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Heb ik er in mijn korte tijd toch 6 kunnen opsparen!
Of ik dat als goed of als slecht moet zien dat weet ik nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |