Ik kan me wel herinneren dat je een keer hebt gezegd dat ik banaan door mijn zuurkool moest doen. Nooit gedaan alleen omdat ik bang ben gelijk een pan eten te verpestenquote:
Heerlijk op de rookworstquote:
Die snap ik ook niet helemaal...quote:
Geloof me, het is echt lekker. Zelfde verhaal voor appel en kaas.quote:
Je hoeft het ook niet te snappen je zou het moeten proeven.quote:
Zal wel net zoiets zijn als chilipepers en chocolade of komkommer en ketchup.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te snappen je zou het moeten proeven.
Dit is vrij normaal hoor, ken wel meer mensen die appel banaan of zelfs ananas erdoor doenquote:Op zondag 24 juni 2018 19:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal wel net zoiets zijn als chilipepers en chocolade of komkommer en ketchup.
Nog nooit van gehoord, rode kool en appel weer wel.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is vrij normaal hoor, ken wel meer mensen die appel banaan of zelfs ananas erdoor doen
Ja dat is vrij standaard.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, rode kool en appel weer wel.
Gewoon 1 banaan of een appeltje erdoor snijden.quote:
Nostalgiequote:
Zal het de volgende keer eens proberen.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon 1 banaan of een appeltje erdoor snijden.Geen kilo of zo.
Je kunt t in een bakje ernaast doen en dan erover strooien zoals kaas. Maar ik doe het meestal op't laatst in de pan, en roer het erdoor. Ongv 3 tot 5 minuten voor het klaar is zeg maar. Maar als je niet zeker weet dat je het lekker vind, zou ik 't erover strooien om te proeven.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer eens proberen.
paar maanden terug stond ie ook opeens weer in m'n AT. Gaat meestal ff hard en dan weer in winterslaap, net als de SEX SCquote:
Gewoon echte slowchatquote:Op zondag 24 juni 2018 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar maanden terug stond ie ook opeens weer in m'n AT. Gaat meestal ff hard en dan weer in winterslaap, net als de SEX SC
ik heb hem getrapt.quote:Op zondag 24 juni 2018 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar maanden terug stond ie ook opeens weer in m'n AT. Gaat meestal ff hard en dan weer in winterslaap, net als de SEX SC
Goed ideequote:Op zondag 24 juni 2018 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt t in een bakje ernaast doen en dan erover strooien zoals kaas. Maar ik doe het meestal op't laatst in de pan, en roer het erdoor. Ongv 3 tot 5 minuten voor het klaar is zeg maar. Maar als je niet zeker weet dat je het lekker vind, zou ik 't erover strooien om te proeven.
Dat dacht ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |