Ik eet geen vlees.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik eet pasta, pizza, tosti, etc zonder kaas. Uitsmijter zonder kaas, pannenkoeken met spek ipv kaas, lasagne zonder kaas, etc.
Daar zou ik dan weer niet zonder kunnenquote:
Koffiequote:
Vega met veel groentenquote:
Daar krijg je een klotsbuik vanquote:Op zondag 24 juni 2018 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog wel pizza over. Maar anders moet je even een paar glazen water drinken. Dat zou moeten helpen.
Straks koffiequote:Op zondag 24 juni 2018 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb nog wel pizza over. Maar anders moet je even een paar glazen water drinken. Dat zou moeten helpen.
Nee, maar ik heb niet altijd zin in vlees.quote:
Tot later en eetsmakelijkquote:
quote:Op zondag 24 juni 2018 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet altijd zin in vlees.
Is denk ik ook niet nodig. Soms heb ik wel echt zin in veel vlees, en dan eet ik een ''vlees maaltijd'' dus bijv alleen saté en wat paprika of zo.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Herkenbaar. Ik eet ook niet elke dag vlees.
Satéquote:Op zondag 24 juni 2018 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is denk ik ook niet nodig. Soms heb ik wel echt zin in veel vlees, en dan eet ik een ''vlees maaltijd'' dus bijv alleen saté en wat paprika of zo.![]()
Of gewoon ribbetjes. Maar ik eet doorgaans geen varken.
Ik krijg echt maagpijn van varken, te vet. Dus ik eet liever andere soorten vleesquote:
een vriendin van me krijgt er huiduitslag vanquote:Op zondag 24 juni 2018 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg echt maagpijn van varken, te vet. Dus ik eet liever andere soorten vlees
Dat heb ik met boerenkool. Jammer, want ik vind het enorm lekker.quote:Op zondag 24 juni 2018 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg echt maagpijn van varken, te vet. Dus ik eet liever andere soorten vlees
Oh echt. Dat is inderdaad jammer want het is zo lekkerquote:Op zondag 24 juni 2018 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met boerenkool. Jammer, want ik vind het enorm lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |