Hey Gasten, Dries hier, alles goed? Met mij wel!!! (Met Mike wat minder zoals je hier onder kan lezen)
Maar met Mike niet, we zaten zojuist frikandelbroodjes te eten in het gezamenlijk deel, blikje cola er bij, muziekje op, beetje roken, lekker chillen, Beetje uitgaren van het hangen en drinken van gister avond. Je weet zelf. Komt ineens Daphne naar mijn maat Mike toe, legt een of ander wit stokje voor hem neer met wat streepjes er op. 'Weet jij wat dit betekend Mike?' vraagt ze.
Mike kijkt naar het stokje, kijkt naar mij, we weten genoeg. Daphne is zwanger. Gefeliciteerd zegt Mike nog heel blij voor haar, wie is de vader? 'Jij, oetlul, natuurlijk ben jij het. Ik ben al jaren verliefd op jou, jij wil me nooit maar nu ben je van mij en zullen we voor altijd samen zijn'.
Mike wuift het weg, hij heeft nooit seks met haar gehad dus zwanger kan ze niet zijn, niet van hem. Daphne loopt boos weg.... We lachen er nog wat om en ik trek een fijne pilsner voor Mike open. Ineens schiet hem de gedachte door hem heen, het zal toch niet waar zijn.... Een tijdje terug heeft mike liggen knallen met Eva, zegt hij, en is feestelijk in haar mond klaar gekomen. Eva is daarna vertrokken en kwam niet veel later uit de kamer van Daphne... Eva zal toch niet in dit complot zitten en het zaad bij Daphne weer naar binnen heeft gebracht???!!!
Mike springt op om verhaal te halen bij Eva, die weet van niets zegt ze, misschien moeten we haar maar geloven, ze klonk oprecht bezorgd. Inmiddels weten we wel hoe het zit, we hebben Daphne onder wat druk gezet en ze heeft bekend, helaas was dit wat minder geil dan de originele gedachte.... Daphne heeft de favoriete fapsok van Mike gejat en die maanden lang boven haar vulva uitgeknepen, zo is ze zwanger geraakt van Mike. Mike zit hier natuurlijk helemaal niet op te wachten maar Daphne wil dat hij het straks geboren kind gaat erkennen en dat ze samen gaan wonen en weet ik wat nog meer.
Klacht: Naar alle waarschijnlijkheid is Mike de vader

Klacht: Niet meer kunnen chillen met Mike

Klacht: kinderen krijgen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2018 11:54:18 ]