abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180008630
Hey Gasten, Dries hier, alles goed? Met mij wel!!! (Met Mike wat minder zoals je hier onder kan lezen)

Maar met Mike niet, we zaten zojuist frikandelbroodjes te eten in het gezamenlijk deel, blikje cola er bij, muziekje op, beetje roken, lekker chillen, Beetje uitgaren van het hangen en drinken van gister avond. Je weet zelf. Komt ineens Daphne naar mijn maat Mike toe, legt een of ander wit stokje voor hem neer met wat streepjes er op. 'Weet jij wat dit betekend Mike?' vraagt ze.

Mike kijkt naar het stokje, kijkt naar mij, we weten genoeg. Daphne is zwanger. Gefeliciteerd zegt Mike nog heel blij voor haar, wie is de vader? 'Jij, oetlul, natuurlijk ben jij het. Ik ben al jaren verliefd op jou, jij wil me nooit maar nu ben je van mij en zullen we voor altijd samen zijn'.

Mike wuift het weg, hij heeft nooit seks met haar gehad dus zwanger kan ze niet zijn, niet van hem. Daphne loopt boos weg.... We lachen er nog wat om en ik trek een fijne pilsner voor Mike open. Ineens schiet hem de gedachte door hem heen, het zal toch niet waar zijn.... Een tijdje terug heeft mike liggen knallen met Eva, zegt hij, en is feestelijk in haar mond klaar gekomen. Eva is daarna vertrokken en kwam niet veel later uit de kamer van Daphne... Eva zal toch niet in dit complot zitten en het zaad bij Daphne weer naar binnen heeft gebracht???!!!

Mike springt op om verhaal te halen bij Eva, die weet van niets zegt ze, misschien moeten we haar maar geloven, ze klonk oprecht bezorgd. Inmiddels weten we wel hoe het zit, we hebben Daphne onder wat druk gezet en ze heeft bekend, helaas was dit wat minder geil dan de originele gedachte.... Daphne heeft de favoriete fapsok van Mike gejat en die maanden lang boven haar vulva uitgeknepen, zo is ze zwanger geraakt van Mike. Mike zit hier natuurlijk helemaal niet op te wachten maar Daphne wil dat hij het straks geboren kind gaat erkennen en dat ze samen gaan wonen en weet ik wat nog meer.

Klacht: Naar alle waarschijnlijkheid is Mike de vader :'(
Klacht: Niet meer kunnen chillen met Mike :'(
Klacht: kinderen krijgen :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2018 11:54:18 ]
  zondag 24 juni 2018 @ 12:14:45 #2
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180008860
TS trok zich af toen hij dit schreef
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_180008869
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:53 schreef Dries4Ever het volgende:
Hey Gasten, Dries hier, alles goed? Met mij wel!!! (Met Mike wat minder zoals je hier onder kan lezen)

Maar met Mike niet, we zaten zojuist frikandelbroodjes te eten in het gezamenlijk deel, blikje cola er bij, muziekje op, beetje roken, lekker chillen, Beetje uitgaren van het hangen en drinken van gister avond. Je weet zelf. Komt ineens Daphne naar mijn maat Mike toe, legt een of ander wit stokje voor hem neer met wat streepjes er op. 'Weet jij wat dit betekend Mike?' vraagt ze.

Mike kijkt naar het stokje, kijkt naar mij, we weten genoeg. Daphne is zwanger. Gefeliciteerd zegt Mike nog heel blij voor haar, wie is de vader? 'Jij, oetlul, natuurlijk ben jij het. Ik ben al jaren verliefd op jou, jij wil me nooit maar nu ben je van mij en zullen we voor altijd samen zijn'.

Mike wuift het weg, hij heeft nooit seks met haar gehad dus zwanger kan ze niet zijn, niet van hem. Daphne loopt boos weg.... We lachen er nog wat om en ik trek een fijne pilsner voor Mike open. Ineens schiet hem de gedachte door hem heen, het zal toch niet waar zijn.... Een tijdje terug heeft mike liggen knallen met Eva, zegt hij, en is feestelijk in haar mond klaar gekomen. Eva is daarna vertrokken en kwam niet veel later uit de kamer van Daphne... Eva zal toch niet in dit complot zitten en het zaad bij Daphne weer naar binnen heeft gebracht???!!!

Mike springt op om verhaal te halen bij Eva, die weet van niets zegt ze, misschien moeten we haar maar geloven, ze klonk oprecht bezorgd. Inmiddels weten we wel hoe het zit, we hebben Daphne onder wat druk gezet en ze heeft bekend, helaas was dit wat minder geil dan de originele gedachte.... Daphne heeft de favoriete fapsok van Mike gejat en die maanden lang boven haar vulva uitgeknepen, zo is ze zwanger geraakt van Mike. Mike zit hier natuurlijk helemaal niet op te wachten maar Daphne wil dat hij het straks geboren kind gaat erkennen en dat ze samen gaan wonen en weet ik wat nog meer.

Klacht: Naar alle waarschijnlijkheid is Mike de vader :'(
Klacht: Niet meer kunnen chillen met Mike :'(
Klacht: kinderen krijgen :'(
Goed topic! *O*
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180008947
en dat is het!
zeven acht vlees vannacht
pi_180008959
bordeline collie hehe
zeven acht vlees vannacht
  zondag 24 juni 2018 @ 12:23:10 #6
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_180008962
Abortus een optie?
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 24 juni 2018 @ 13:26:16 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_180009947
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 11:53 schreef Dries4Ever het volgende:
Daphne heeft de favoriete fapsok van Mike gejat en die maanden lang boven haar vulva uitgeknepen
Wat?
pi_180010477
wat een verhaal 😲
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_180012406
Heb het net gelezen. :') :r
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_180017215
Terechte klacht!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180018537
Meen je niet meid
Play hard, go pro.
pi_180018799
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:20 schreef Aethereal het volgende:
Meen je niet meid
pi_180075981
quote:
15s.gif Op zondag 24 juni 2018 13:26 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat?
jij weet dondersgoed wat daar staat, ouwe snoepert.
pi_180075992
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2018 12:23 schreef Rodgrod het volgende:
Abortus een optie?
Denk je dat Daphne daar voor te porren is?
pi_180076041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:32 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Denk je dat Daphne daar voor te porren is?
Dat kun je ook doen door te porren ja.
Weggegaan en opgerot
pi_180077486
Doe een spoedcursus abortus plegen en help je maat!
pi_180077495
Daphne wie :?
Zonder wrijving geen glans
pi_180077505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 12:18 schreef -river- het volgende:
Doe een spoedcursus abortus plegen en help je maat!
Voordat het te laat is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 27 juni 2018 @ 13:07:14 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_180078163
Zaad blijft maar heel even in leven in een sok maar goed we wisten sowieso wel dat dit onzin is van een geil pubertje met te veel fapdrang.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_180080195
Mike heeft der gewoon genomen en wil geen verantwoordelijkheid nemen.
pi_180080447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 12:19 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Voordat het te laat is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  woensdag 27 juni 2018 @ 17:11:32 #22
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_180082432
Die Daphne heeft een Beckertje gedaan
With love :*
pi_180088682
Tldr
pi_180089290
Daphne toont initiatief, meer mensen zouden haar voorbeeld moeten volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')