Ik kende haar al, en ze had 's middags al mijn nummer gevraagd. Daarnaast werd het bevestigd door anderen die haar al kendenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:48 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
trucje om van dronken kerels af te komen
Ze dacht 's middags dat je op mannen viel en zocht een gayfriend?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik kende haar al, en ze had 's middags al mijn nummer gevraagd. Daarnaast werd het bevestigd door anderen die haar al kenden
Kan gebeuren. Nadeel van makkelijk met de ladies om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze dacht 's middags dat je op mannen viel en zocht een gayfriend?
Verder niks mis mee.
Dan nam die gekke lesbo je gewoon een dag lang in de zeikquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik kende haar al, en ze had 's middags al mijn nummer gevraagd. Daarnaast werd het bevestigd door anderen die haar al kenden
Dit. Je ziet er blijkbaar uit als een poot.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 15:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ze dacht 's middags dat je op mannen viel en zocht een gayfriend?
Verder niks mis mee.
Dit doet wel een beetje af aan je bewering dat je haar met je soepele heupen lokte.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan nog steeds toch, ook al ken je diegene?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:48 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dit doet wel een beetje af aan je bewering dat je haar met je soepele heupen lokte.
Ja kutprenkquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:38 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Dan nam die gekke lesbo je gewoon een dag lang in de zeik
Die ga ik onthouden, voor als ik weer word beflikkerdquote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:42 schreef Marsenal het volgende:
“Ik hou ook van meisjes, zullen we er samen eentje uitzoeken?”
Gemiste kans TS
Het kan ja, maar het is toch anders. Vrouwen delen mannen in naar de bedreiging die ze vormen. Als je een vreemde bent dan is die bedreiging natuurlijk groter. Dus als je haar al kent zijn de vereisten, om haar binnen bespringbare afstand te krijgen, lager. Is alleen maar mooi trouwens, want als ze daar zijn kun je ze mooi bespringen.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan nog steeds toch, ook al ken je diegene?
Ja oké. Nee ze was wel duidelijk dat ze niet op mannen vielquote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:11 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het kan ja, maar het is toch anders. Vrouwen delen mannen in naar de bedreiging die ze vormen. Als je een vreemde bent dan is die bedreiging natuurlijk groter. Dus als je haar al kent zijn de vereisten, om haar binnen bespringbare afstand te krijgen, lager. Is alleen maar mooi trouwens, want als ze daar zijn kun je ze mooi bespringen.
Wat haar lesbiënnisme betreft, ik zou daar niet te veel aandacht aan besteden. Ze is nog steeds fair game. Ten eerste zei ze (als ik het goed begrijp) niet dat ze niet op mannen viel, enkel dat ze op vrouwen valt. Ten tweede hebben jullie dan in ieder geval wat gemeen en ten derde weet je nooit hoe de avond kan lopen.
Alleen als het je er echt van weerhoudt om je moves op andere dames te maken zou ik de lijn lossnijden. Anders gewoon blijven dansen en flirten en kijken of je d'r kan binnenhengelen.
Neequote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:14 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Zuur man. Had je al een beetje op sex gerekend?
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:42 schreef Marsenal het volgende:
“Ik hou ook van meisjes, zullen we er samen eentje uitzoeken?”
Gemiste kans TS
Meevaller iddquote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:09 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Oké, nja gelukkig geen blauwe ballen dan man.
Met +30cm is dat ze iets voelt wel snel het geval ja.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:25 schreef Chai het volgende:
Voelde ze je pielemansje hard worden of zo? Ff alvast afpoeieren voordat je een move maakt om haar te zoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |