abonnement Unibet Coolblue
pi_180037371
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hou op, ik zit net m'n woede weg te puffen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let it gooooooo.
Maar weer. Ofzo. :{w
Jezus Greys, wat een gedoe. :{ Kun je niet nog wat sneller een afspraak met de dokter maken? Puur om face to face aan hem te vragen wat het nou is. Van die assistente word je zo te lezen ook echt niet wijzer.

Morgen opnieuw bellen lijkt me in ieder geval een goed plan. Dat lijkt me veel fijner dan nu nog twee weken wachten. Maar wat een moeilijkdoenerij zeg...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juni 2018 @ 16:33:41 #252
163650 Greys
pi_180037474
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:27 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jezus Greys, wat een gedoe. :{ Kun je niet nog wat sneller een afspraak met de dokter maken? Puur om face to face aan hem te vragen wat het nou is. Van die assistente word je zo te lezen ook echt niet wijzer.

Morgen opnieuw bellen lijkt me in ieder geval een goed plan. Dat lijkt me veel fijner dan nu nog twee weken wachten. Maar wat een moeilijkdoenerij zeg...
Ja maar ik durf dat nu dus echt niet meer, morgen weer bellen. :{

Nou ja ik slaap er wel een nachtje over. Vertel me verdorie gewoon wat het betekent 'iets met je longen'. Moet daar niks aan gedaan worden dan of verder onderzocht omdat er 'mogelijk' bij stond? Echt ik haat dit vanuit m'n tenen. Moet ook echt ff wat anders gaan doen nu :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 16:38:42 #253
43556 miss_dynastie
pi_180037600
Greys, 'let it go' is altijd leuk en zo, maar dit gaat om jouw gezondheid, niet om die assistent of wie dan ook. Morgenochtend acht uur bellen en voor dezelfde dag of morgen een afspraak maken. Je wil van de arts horen wat er aan de hand is, klaar. Je wordt hier vanzelf benauwd van, als ze zo met je omgaan -O-
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 16:39:12 #254
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180037614
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah, dat is rot! Veel sterkte!
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 15:05 schreef Greys het volgende:
Wat rot Momo! :o
Heb je wel spierverslappers gekregen?
Bedankt.
Ik ga morgenochtend weer naar de dokter.

quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hou op, ik zit net m'n woede weg te puffen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let it gooooooo.
Maar weer. Ofzo. :{w
Pfff... wat een bullshit zeg
Ik zou de neiging hebben daar zo naar binnen te lopen en voor morgen of overmorgen een afspraak te laten plannen. Je wilt wel nu weten als er iets mis is met je hart of longen.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 16:42:58 #255
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180037684
De pijn die ik heb is echt zo vaag. Kom nauwelijks mijn bed uit of kan sokken/schoenen aandoen. En ik kan geen banaan pakken van onderin de koelkast :{ Maar fietsen kan ik wel bv zonder pijn alleen erop en eraf is wel naar -O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juni 2018 @ 16:46:36 #256
163650 Greys
pi_180037749
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys, 'let it go' is altijd leuk en zo, maar dit gaat om jouw gezondheid, niet om die assistent of wie dan ook. Morgenochtend acht uur bellen en voor dezelfde dag of morgen een afspraak maken. Je wil van de arts horen wat er aan de hand is, klaar. Je wordt hier vanzelf benauwd van, als ze zo met je omgaan -O-
Ja. Moest het even laten bezinken maar heb net weer gebeld. En de assistente vriendelijk maar wel iets resoluter toegesproken. Dat twee weken wachten niet bepaald bevorderlijk is voor iemand voor wie ze vorige week zelf nog het ziekenhuis belden wegens bizarre bloeddruk. Dat ik me niet druk mocht maken van hen en me nu door hen juist druk maak. En dat dan nog twee weken.
Ze zei "je hebt gelijk, dit is ook niet goed zo, ik ga je zo nog terugbellen en de dokter vragen om een gedetailleerde uitleg van het ecg en wat er bij stond".

Dus ben benieuwd. Ze zou me zo weer bellen.

Ben hier zo slecht in, maar toch blij dat ik gedurfd heb. Dank voor het zetje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_180037883
Wat een gek verhaal Greys 🤨. Maar laat je niet gek maken en probeer het morgen nog eens... In zenuwen zitten is ook niks.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juni 2018 @ 16:57:50 #258
163650 Greys
pi_180037950
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:52 schreef iBenny het volgende:
Wat een gek verhaal Greys 🤨. Maar laat je niet gek maken en probeer het morgen nog eens... In zenuwen zitten is ook niks.
Heb net alweer gebeld.
Wordt als het goed is ( :P ) zo teruggebeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 25 juni 2018 @ 17:01:20 #259
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180037990
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Moest het even laten bezinken maar heb net weer gebeld. En de assistente vriendelijk maar wel iets resoluter toegesproken. Dat twee weken wachten niet bepaald bevorderlijk is voor iemand voor wie ze vorige week zelf nog het ziekenhuis belden wegens bizarre bloeddruk. Dat ik me niet druk mocht maken van hen en me nu door hen juist druk maak. En dat dan nog twee weken.
Ze zei "je hebt gelijk, dit is ook niet goed zo, ik ga je zo nog terugbellen en de dokter vragen om een gedetailleerde uitleg van het ecg en wat er bij stond".

Dus ben benieuwd. Ze zou me zo weer bellen.

Ben hier zo slecht in, maar toch blij dat ik gedurfd heb. Dank voor het zetje.
Goed dat je nog een keer gebeld hebt, waardoor ze in ieder geval wat meer moeite gaan doen en wat meer in gang zetten. Want het is nogal raar om tegen iemand die belt over de uitslag omtrent haar hoge bloeddruk daar niks over te zeggen en alleen maar te blijven hameren op 'heeft u het benauwd?' Zonder dat daar dan ook veel uitleg over komt.

Sterkte in ieder geval en hopelijk bellen ze snel terug.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juni 2018 @ 17:05:36 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180038067
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:42 schreef Momo... het volgende:
De pijn die ik heb is echt zo vaag. Kom nauwelijks mijn bed uit of kan sokken/schoenen aandoen. En ik kan geen banaan pakken van onderin de koelkast :{ Maar fietsen kan ik wel bv zonder pijn alleen erop en eraf is wel naar -O-
Dat komt omdat als je op de fiets zit je als het ware al een zittende houding hebt, waardoor er minder druk van je rug op je benen is. Daardoor is er geen beklemming naar je benen, waardoor je dus wel normaal kunt fietsen. En daarbij zorgt waarschijnlijk de manier waarop je op je fiets zit, dat je ruggengraat in een prettiger houding komt voor je rug, waardoor er minder spanning op de (vermoedelijke) beknelling komt.

Verder nog tips om daar waar mogelijk je rug zoveel mogelijk op te rekken. Probeer als je dat lukt eens aan een deurpost te 'hangen'. En probeer als je in bed ligt je benen een voor een op te trekken naar je borst. En probeer als je ligt een voor een je voet verder uit te strekken.

Heb je al vaker last gehad van je rug? Sterkte in ieder geval.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juni 2018 @ 17:05:40 #261
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180038068
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb net alweer gebeld.
Wordt als het goed is ( :P ) zo teruggebeld.
Als ik het zo allemaal lees zou ik denken dat in je ecg geen duidelijke aanwijzing voor een ritmestoornis te zien is. De vraag over je longen en of je benauwd bent is vermoedelijk omdat vocht in de longen wel op een ritmestoornis zou kunnen wijzen.

Dus als je benauwd bent door vocht in je longen is dat een reden voor extra onderzoek, wat nu niet nodig lijkt.

Maar goed, ik ben geen arts, dus kan het mis hebben, dit is slechts mijn lekeninterpretatie. Daarom goed dat je nog even druk gezet hebt. ^O^
Het is iig wel licht schandelijk, de manier waarop dit allemaal gecommuniceerd (of juist niet) wordt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juni 2018 @ 17:13:20 #262
163650 Greys
pi_180038200
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Als ik het zo allemaal lees zou ik denken dat in je ecg geen duidelijke aanwijzing voor een ritmestoornis te zien is. De vraag over je longen en of je benauwd bent is vermoedelijk omdat vocht in de longen wel op een ritmestoornis zou kunnen wijzen.

Dus als je benauwd bent door vocht in je longen is dat een reden voor extra onderzoek, wat nu niet nodig lijkt.

Maar goed, ik ben geen arts, dus kan het mis hebben, dit is slechts mijn lekeninterpretatie. Daarom goed dat je nog even druk gezet hebt. ^O^
Het is iig wel licht schandelijk, de manier waarop dit allemaal gecommuniceerd (of juist niet) wordt.
Ik hoop idd gewoon zoiets. Maar dan kan iemand me - als ze twee keer wel tijd hadden om te overleggen - me dat best vertellen ipv "euh ja iets met je longen" :+

Er stond ook "ST" bij geschreven en dat is het kleine huppeltje na de hoge piek in je hartslag. Zelf maar even opgezocht. Dus ik wil ook gewoon weten waarom dat erbij stond. Er stonden dus meer dingen bij en niet alleen over longen. Aangezien de mevrouw die het filmpje maakte zei dat de huisarts me uit zou leggen wat dat alles betekent ga ik daar niet twee weken op wachten als ze zelf niet willen dat ik me druk maak. :P

Maar ik stel me er maar op in dat ze me weer vergeten zijn aangezien het al vijf uur is geweest en ze dan dichf zijn :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 17:15:07 #263
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180038230
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop idd gewoon zoiets. Maar dan kan iemand me - als ze twee keer wel tijd hadden om te overleggen - me dat best vertellen ipv "euh ja iets met je longen" :+

Er stond ook "ST" bij geschreven en dat is het kleine huppeltje na de hoge piek in je hartslag. Zelf maar even opgezocht. Dus ik wil ook gewoon weten waarom dat erbij stond. Er stonden dus meer dingen bij en niet alleen over longen. Aangezien de mevrouw die het filmpje maakte zei dat de huisarts me uit zou leggen wat dat alles betekent ga ik daar niet twee weken op wachten als ze zelf niet willen dat ik me druk maak. :P

Maar ik stel me er maar op in dat ze me weer vergeten zijn aangezien het al vijf uur is geweest en ze dan dichf zijn :') _O-
Meestal tot half 6 toch? Nouja ik hoop dat ze nog bellen.
Ik heb wel vaker vage zooi mee gemaakt met artsen...
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 17:15:51 #264
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180038235
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat komt omdat als je op de fiets zit je als het ware al een zittende houding hebt, waardoor er minder druk van je rug op je benen is. Daardoor is er geen beklemming naar je benen, waardoor je dus wel normaal kunt fietsen. En daarbij zorgt waarschijnlijk de manier waarop je op je fiets zit, dat je ruggengraat in een prettiger houding komt voor je rug, waardoor er minder spanning op de (vermoedelijke) beknelling komt.

Verder nog tips om daar waar mogelijk je rug zoveel mogelijk op te rekken. Probeer als je dat lukt eens aan een deurpost te 'hangen'. En probeer als je in bed ligt je benen een voor een op te trekken naar je borst. En probeer als je ligt een voor een je voet verder uit te strekken.

Heb je al vaker last gehad van je rug? Sterkte in ieder geval.
Bedankt voor de tips. Ja wel eerder maar dan op een andere plek en minder erg...
  maandag 25 juni 2018 @ 17:24:49 #265
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180038368
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:15 schreef Momo... het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips. Ja wel eerder maar dan op een andere plek en minder erg...
Blijft altijd heel vervelend (heel zacht uitgedrukt), omdat je dan helemaal niks kunt en de pijn er bijna continu is. En het kan inderdaad per keer verschillen waar de klacht zit en hoe die zich uit en ook de mate van pijn en wat je kunt doen verschilt.

Zelf een keer heel zwaar gehad, waarvoor ik uiteindelijk geopereerd ben. Twee keer zwaar, waardoor ik er wel een tijd zoet mee was. En een keer (de laatste paar jaar terug) een lichte.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juni 2018 @ 17:27:28 #266
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180038415
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop idd gewoon zoiets. Maar dan kan iemand me - als ze twee keer wel tijd hadden om te overleggen - me dat best vertellen ipv "euh ja iets met je longen" :+

Er stond ook "ST" bij geschreven en dat is het kleine huppeltje na de hoge piek in je hartslag. Zelf maar even opgezocht. Dus ik wil ook gewoon weten waarom dat erbij stond. Er stonden dus meer dingen bij en niet alleen over longen. Aangezien de mevrouw die het filmpje maakte zei dat de huisarts me uit zou leggen wat dat alles betekent ga ik daar niet twee weken op wachten als ze zelf niet willen dat ik me druk maak. :P

Maar ik stel me er maar op in dat ze me weer vergeten zijn aangezien het al vijf uur is geweest en ze dan dichf zijn :') _O-
Hm ja, ST en huppeltjes weet ik dan weer niks vanaf. :P

Als ze nou weer niet bellen vandaag zou ik idd lekker voor morgen een afspraak maken, mag huisarts het lekker even face to face uitleggen allemaal. Want blijkbaar weten ze daar niet helemaal hoe telefonisch iets overleggen precies werkt, ofzo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 25 juni 2018 @ 17:34:31 #267
163650 Greys
pi_180038561
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Hm ja, ST en huppeltjes weet ik dan weer niks vanaf. :P

Als ze nou weer niet bellen vandaag zou ik idd lekker voor morgen een afspraak maken, mag huisarts het lekker even face to face uitleggen allemaal. Want blijkbaar weten ze daar niet helemaal hoe telefonisch iets overleggen precies werkt, ofzo.
Tis toch om te krijsen gewoon? Drie keer beloven terug te bellen waarvan die van net 'Nee je hebt gelijk dit gaat niet goed zo, ik beloof je dat ik je zó terug bel' en gewoon wéér niet? Kan wel janken van boosheid nu. Echt.

Maar idd. Morgen dan maar voor de vierde keer bellen. Zal je zien dat hij op dinsdag niet werkt en dan de mevrouw er weer is die geen ecg's kan lezen. Let op..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 17:40:04 #268
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_180038659
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis toch om te krijsen gewoon? Drie keer beloven terug te bellen waarvan die van net 'Nee je hebt gelijk dit gaat niet goed zo, ik beloof je dat ik je zó terug bel' en gewoon wéér niet? Kan wel janken van boosheid nu. Echt.

Maar idd. Morgen dan maar voor de vierde keer bellen. Zal je zien dat hij op dinsdag niet werkt en dan de mevrouw er weer is die geen ecg's kan lezen. Let op..
Gewoon volhoudend blijven hier hoor! Ze zijn je zeker excuses verschuldigd nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 juni 2018 @ 17:40:45 #269
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180038675
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis toch om te krijsen gewoon? Drie keer beloven terug te bellen waarvan die van net 'Nee je hebt gelijk dit gaat niet goed zo, ik beloof je dat ik je zó terug bel' en gewoon wéér niet? Kan wel janken van boosheid nu. Echt.

Maar idd. Morgen dan maar voor de vierde keer bellen. Zal je zien dat hij op dinsdag niet werkt en dan de mevrouw er weer is die geen ecg's kan lezen. Let op..
Ik weet niet wanneer iedereen werkt daar, maar dat zou zomaar kunnen natuurlijk.
Ik zou morgen iig geen genoegen meer nemen met weer een belofte over terugbellen, maar gewoon een afspraak laten plannen met die ecg lezende meneer/mevrouw zodra het kan, liefst (over)morgen al.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 25 juni 2018 @ 17:41:10 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180038689
Ik vind dat altijd zoiets achterlijks. Als je beloofd te bellen, dan bel je iemand terug. Zelfs al zouden ze nog geen informatie hebben, dan horen ze je nog te bellen dat ze nu nog niks weten, maar dat je morgen met meer informatie gebeld wordt. En in het geval dat inderdaad die andere arts er weer is, dan hadden ze je dat dan gelijk kunnen melden (dat je het dan pas woensdag hoort i.p.v. dinsdag).

Ik snap nog best (alhoewel dat ook al wat typisch is, dat ze aangeven het door te kunnen doorspreken en je te bellen), dat het dan vandaag niet nog lukt. Maar bel dan op zijn minst even nog terug. Onbegrijpelijk vind ik dat altijd. :{

Dat heb ik ook (al gaat het daar niet om iemands gezondheid) in de winkel of met onze klantenservice. Dat er beloofd is naar klanten dat ze teruggebeld worden. Doe dat dan ook :(

Sterkte iig Greys.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juni 2018 @ 17:42:02 #271
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180038709
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:40 schreef Momo... het volgende:

[..]

Gewoon volhoudend blijven hier hoor! Ze zijn je zeker excuses verschuldigd nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als zou je wel een hypochonder zijn, dan was dat nog een achterlijke opmerking van die arts :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 17:48:41 #272
368283 ato
pi_180038860
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hou op, ik zit net m'n woede weg te puffen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let it gooooooo.
Maar weer. Ofzo. :{w
Ik kan mij hier zo boos om maken.
Wat een slordige huisartsen praktijk heb je Greys.

Zij moeten jou duidelijkheid verschaffen, klaar.

Wat ga je nu doen? Niet om jou te pushen hoor. Maar ga bellen of desbetreffende ziekenhuis, waar jet het filmpje heb laten maken.

Ik ga niet graag in details, maar ik heb ook veel met ziekenhuizen en huisarts te maken gehad.
Nog steeds, maar dat gaat goed. Zij zeggen ook u bent belangrijk, bel als u vragen hebt.
Altijd bellen bij onzekerheden, vragen. Ik word zelf ook gebeld.

Bij min is het goed geregeld. Soms moet ik wel mondig zijn, als er iets is blijven liggen. Maar dat gebeurt zelden.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 17:49:40 #273
368283 ato
pi_180038890
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys, 'let it go' is altijd leuk en zo, maar dit gaat om jouw gezondheid, niet om die assistent of wie dan ook. Morgenochtend acht uur bellen en voor dezelfde dag of morgen een afspraak maken. Je wil van de arts horen wat er aan de hand is, klaar. Je wordt hier vanzelf benauwd van, als ze zo met je omgaan -O-
+1
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 17:50:37 #274
368283 ato
pi_180038921
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 16:42 schreef Momo... het volgende:
De pijn die ik heb is echt zo vaag. Kom nauwelijks mijn bed uit of kan sokken/schoenen aandoen. En ik kan geen banaan pakken van onderin de koelkast :{ Maar fietsen kan ik wel bv zonder pijn alleen erop en eraf is wel naar -O-
Wel vervelend, krijg je ook fysiotherapie? Pijn stillers?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2018 @ 17:53:37 #275
368283 ato
pi_180039000
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis toch om te krijsen gewoon? Drie keer beloven terug te bellen waarvan die van net 'Nee je hebt gelijk dit gaat niet goed zo, ik beloof je dat ik je zó terug bel' en gewoon wéér niet? Kan wel janken van boosheid nu. Echt.

Maar idd. Morgen dan maar voor de vierde keer bellen. Zal je zien dat hij op dinsdag niet werkt en dan de mevrouw er weer is die geen ecg's kan lezen. Let op..
Ik zou ook een klacht indienen, zo ga je niet met mensen om.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')