Nou, 8,50 voor n hamburger... Duur zat hoor(maar ook weer geen hartverzakking waard), blijft fastfood, geen bediening etc...quote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:05 schreef Black_Baron het volgende:
Een tip:
Bestel hem gewoon ‘all the way’.
Dan krijg je alle toppings.
Overigens kost een broodje hamburger 8,50. Vind dat nou ook weer niet zo schokkend duur.
Kijk dat is al heel wat meer waard voor je geld.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 10:19 schreef Kreator het volgende:
Best prima te eten dus als je even een burger wil.
Wel te duur. Ik had vorige week deze voor 11 euro. 4cm dik vlees met een "driekazen" saus en een kek () mandje.
[ afbeelding ]
Deze was 12 euro, in Monaco. Met een kek () bakje.
[ afbeelding ]
En deze trio van lam, kip en rund was 13 euro. In wederom een kek () mandje.
[ afbeelding ]
...volgens mij kun je dus vrij simpel beter voor minder geld krijgen.
Die is inderdaad wel top, ook erg commercieel, maar wel uniek in zijn soort.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Is het beter dan de burgerbar? Die vind ik wel vriendelijk geprijst en vind de burgers lekkerder dan de bekende fastfoodketens.
Het is in ieder geval 'smaakvoller' dan Five Guys. Laatstgenoemde is gewoon fast good namelijk.quote:
Wat bedoel je met erg commercieel? Alle burgerrestaurants zijn toch wel in zekere zin commercieel?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel top, ook erg commercieel, maar wel uniek in zijn soort.
Ja bedoel meer dat je ze alleen vind in de toeristengebieden, dan heb je al niet zo'n hoge pet op van een keten, omdat het allemaal snel en goedkoop moet. Maar de Burgerbar onderscheid zich daar wel van.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat bedoel je met erg commercieel? Alle burgerrestaurants zijn toch wel in zekere zin commercieel?
ja inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2018 20:43 schreef highender het volgende:
[..]
Ik dacht dat het satesaus was, met sesamzaadjes.
Ja zaten voorheen wel alleen in die toeristengebieden van Amsterdam, maar hebben tegenwoordig vestigingen in Den Haag en Utrechtquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja bedoel meer dat je ze alleen vind in de toeristengebieden, dan heb je al niet zo'n hoge pet op van een keten, omdat het allemaal snel en goedkoop moet. Maar de Burgerbar onderscheid zich daar wel van.
Stukjes bacon? Ik lees dit met verbazingquote:Op vrijdag 22 juni 2018 21:54 schreef MissGiraffe het volgende:
De burgers vind ik veel te duur dus geen zin om te bestellen, bovendien heb ik er al eens een gegeten in Canada. Niet bijzonder. In ieder geval.... Ik heb een paar weken geleden een shake geprobeerd. En ik wilde eigenlijk een 'gewone' peanutbutter/bacon proberenmaar het vrouwtje zei dat t ook lekker was met banaan en salted caramel. En als ik t niet lekker vond ik t terug kon brengen
.... nouja ok. Doe dan maar. Was errug lekker (mag ook wel voor die prijs: 5 euro en die 390840398048 calorieën
) Bacon erin was geinig, paste niet allemaal door t rietje
![]()
Maar nu ik de baconshake ook weer van mijn 'to do list' kan afstrepen ga ik nooit meer naar Five Guys. De foto's en verhalen van Sigaartje versterken dat gevoel alleen maar.![]()
Hier de ontzettend slechte telefoonfoto's:
[ afbeelding ]
Moet zeggen dat ik het oneens ben. De toppings zijn heerlijk en de burgers zelf smaken ook erg lekker. De friet is geweldig. Voor dat alles betaal ik veel liever wat euro's extra dan dat ik bij de Burger King zit. Vind de sfeer ook een stuk leuker bij Five Guys.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
De patat en de hamburgers zelf zijn heel goed.
Enorm verschil met McDonald’s.
Maar door het prijsverschil koop ik liever een Big King XXL
Die negen euro is het niet waard.
Maar ja, Sigaartje heeft geen toppings gekozen. Dus eigenlijk weet ie nu nog niets.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 19:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het oneens ben. De toppings zijn heerlijk en de burgers zelf smaken ook erg lekker. De friet is geweldig. Voor dat alles betaal ik veel liever wat euro's extra dan dat ik bij de Burger King zit. Vind de sfeer ook een stuk leuker bij Five Guys.
Das jammer. Hij had gewoon All the way moeten kiezen, de 'standaard' topping.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Maar ja, Sigaartje heeft geen toppings gekozen. Dus eigenlijk weet ie nu nog niets.
Idd.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Das jammer. Hij had gewoon All the way moeten kiezen, de 'standaard' topping.
Precies. Mijn enige commentaar bij de All the way zou zijn dat ie wat sauzig wordt (ketchup, mayo, mosterd). Mijn advies zou dan zijn om alleen voor de ketchup te gaan en die mayo lekker te bewaren voor bij de frietquote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:51 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Idd.
Begrijp ook niet goed waarom ie dat niet deed.
Dan krijg je toch een heel ander idee.
https://nl.pinterest.com/pin/509680882800816277/
Ik ben persoonlijk niet zo’n fan van Fiveguys.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 21:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Precies. Mijn enige commentaar bij de All the way zou zijn dat ie wat sauzig wordt (ketchup, mayo, mosterd). Mijn advies zou dan zijn om alleen voor de ketchup te gaan en die mayo lekker te bewaren voor bij de friet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |