laatste vraagSPOILER: De vorige stand2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:03 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hierboven een prachtige miniatuur in een Vlaamse codex uit ca. 1350 (UB Leiden, ms. LTK 195). Welk beroemde verhaal uit de Middelnederlandse Arthurliteratuur wordt hier uitgebeeld?
Oregon-City maar ik reken het goedquote:
Die arm is apart begraven met grafsteenquote:Op maandag 2 juli 2018 21:29 schreef zalkc het volgende:
Ik gok dat niemand nog het antwoord gaat geven. Het was generaal Longstreet.
Nieuwe vraag:
De "Oregon Trail" begon officieel in Independence, Missouri. 3000 kilometer verder lag het eindpunt in? ...
Mijn excuses voor mijn ongeduld......quote:Op woensdag 11 juli 2018 14:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh ja, nieuwe vraag:
Welke drie zondaars verblijven een eeuwigheid in de drie monden van Satan, volgens Dante tenminste?
Marcus Antonius ?quote:Op woensdag 18 juli 2018 09:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Volgens Dante waren er twee verraders van Caesar. Brutus is de ene, en de andere is...
Juist. In de middelste mond zit Judas, in de twee buitenste monden zitten Brutus en Cassius. Althans, volgens Dante.quote:Op woensdag 18 juli 2018 09:33 schreef zalkc het volgende:
Zijn zwager,Cassius, maar het kwam mij nogal vreemd over dat Dante beide zou kiezen, daarom sloot ik hem uit. Zocht het meer in een verrader van de burgerij om de driedeling wat mooier te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop