abonnement Unibet Coolblue
pi_179962086
quote:
Een kantoorpand in de buurt van station Sloterdijk in Amsterdam is donderdagavond met een antitankwapen, een soort raketwerper, beschoten. De politie heeft een verdachte aangehouden.

Bij het incident zijn geen gewonden gevallen. Wel is er een ruit van het pand aan de Teleportboulevard gesneuveld, meldt de politie aan NU.nl.

Even na 23.00 uur werd een harde knal gehoord, waarop de hulpdiensten uitrukten. De politie kon de verdachte in de nacht van donderdag op vrijdag al oppakken, maar wil geen uitspraken over diens identiteit doen.

Op foto's is te zien dat het antitankwapen op de locatie achtergelaten is. De politie heeft het wapen in beslag genomen. Het is niet bekend tegen wie de aanval gericht was. Ter plaatse is een sporenonderzoek uitgevoerd.

Een antitankwapen wordt doorgaans gebruikt om tanks uit te schakelen. Het wapen kan op de schouder worden gedragen.
Het begint hier te lijken op 3e wereldland Zweden waar ze ook al met raketwerpers rondlopen en granaten gooien. :N

Wel een waardeloze raketwerper als alleen een ruit sneuvelt :')

Bron: NU.nl
pi_179962089
Wtf
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179962103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het begint hier te lijken op 3e wereldland Zweden waar ze ook al met raketwerpers rondlopen en granaten gooien.

Nou inderdaad zeg! Woon je ook in een plaggenhutje? Ik heb gvd al dagen geen eten gehad.
pi_179962114
Een gebouw met een raketwerper beschieten en dan alleen een ruit slopen. :')
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:27:30 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_179962115
quote:
Een antitankwapen wordt doorgaans gebruikt om tanks uit te schakelen
Zegt wel wat over hoe je over je doelgroep denkt
pi_179962119
Tja Servische maffia.. :'(
pi_179962129
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:27 schreef Infection het volgende:
Een gebouw met een raketwerper beschieten en dan alleen een ruit slopen. :')
Dit ja, dit is nog wel het mooiste hieraan. _O-
pi_179962131
Ach met zoveel leegstand...
pi_179962253
Jammer dat het geen atoombom was Amsterdam :') :') :') :') :r :r :r :r
Ik zwaai naar dieren.
pi_179962277
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:37 schreef Geerd het volgende:
Jammer dat het geen atoombom was Amsterdam :') :') :') :') :r :r :r :r
alibaba.com
pi_179962286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Wel een waardeloze raketwerper als alleen een ruit sneuvelt :'

Die dingen werken doordat er bij het doordringen van het pantser enorm veel hitte vrijkomt. Een ruit heeft dat effect niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_179962369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die dingen werken doordat er bij het doordringen van het pantser enorm veel hitte vrijkomt. Een ruit heeft dat effect niet.
Zou het niet alsnog moeten ontploffen bij het raken van de binnenkant van het gebouw? Zo'n ruitje zou het gewoon zonder enig effect doorheen moeten gaan.
pi_179962625
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Zou het niet alsnog moeten ontploffen bij het raken van de binnenkant van het gebouw? Zo'n ruitje zou het gewoon zonder enig effect doorheen moeten gaan.
Het is ook geen kinderspeelgoed, maar volgens mij zit er een relatief kleine springlading in die bij voldoende impact een straal koper door het pantser jaagt. De grote explosie komt van de enorme hitte-ontwikkeling bij de weerstand die het pantser geeft. Raak je toevallig een brandkast of een bronzen beeld achter die ruit dan heb je een flinke ontploffing, maar een gipswandje of een stenen muur niet. Daar zijn ze niet voor gemaakt, het slimme van zo'n ding is dat die van de kracht van een tank diens zwakte maakt, hij vernietigt hem met zijn eigen pantser.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_179962629
Gelijk al iemand opgepakt. DSIGODEN.
pi_179962832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die dingen werken doordat er bij het doordringen van het pantser enorm veel hitte vrijkomt. Een ruit heeft dat effect niet.
Vliegt zo'n raket niet door een raam en raakt dan een muur/vloer? Of heb ik teveel films gekeken?

In ieder geval fijn dat er geen gewonden zijn en de schade meevalt, maar dit maak je niet vaak mee in Nederland.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 juni 2018 @ 11:25:52 #16
186611 Haags
pi_179962951
Gelukkig dat het in Amsterdam was, daar mis je al vrij weinig aan als het echt goed mis zou gaan.

Verder wel bizar dat er een malloot met zo'n wapen rondloopt.
Zonder wrijving geen glans
pi_179963413
Sta je raar te kijken :') lijkt wel GTA joh :')
pi_179963515
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
aket niet door een raam en raakt dan een muur/vloer? Of heb ik teveel films gekeken?

zal ook deels te maken hebben met druk opbouw. In een tank heeft druk weinig mogelijkheden te ontsnappen, waardoor je met een relatief kleine lading toch een groot effect kan hebben zolang je er maar voor zorgt dat de lading door het pantser heen gaat. In een gebouw is genoeg mogelijkheid om te voorkomen dat er veel druk wordt opgebouwd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_179963595
In het pand dat donderdagavond in Amsterdam is beschoten met een antitankwapen, zit onder meer de redactie van misdaadtijdschrift Panorama. De politie heeft vannacht een man opgepakt die een projectiel op een pand zou hebben afgeschoten.



De redactie van Panorama zit in bedrijfspand One20, in het gebied rond bedrijventerrein Sloterdijk, waar ook andere bladen van uitgever Pijper Media zitten gevestigd, zoals Nieuwe Revu, Playboy en Marie Claire. Gisteren publiceerde Panorama een groot verhaal over de Mocro-maffia. De politie kan niet zeggen of dat iets met de aanval te maken heeft.

De schutter nam het gebouw rond 23.00 uur onder vuur. Daarna vonden agenten het antitankwapen en een gesneuvelde ruit. Later die nacht hebben arrestatieteams de verdachte aangehouden.

’We moeten doorgaan’
Bij de aanval raakte niemand gewond. De politie doet nog onderzoek naar het incident en de motieven van de daders. Panorama heeft inmiddels gereageerd op de beschieting. „De redactie is blij dat er een verdachte is aangehouden. Wij zijn erg benieuwd wat deze verdachte te melden heeft”, zo luidt een statement.

Een van de chefs zegt tegen De Telegraaf dat het ‘speculeren’ is of de aanslag verband houdt met het verhaal over de Mocro-maffia. ,,Dat weten we gewoon niet.”

„Het enige wat wij van Panorama, en natuurlijk alle collega’s van de andere bladen bij Pijper Media, nu kunnen doen, is zo goed als mogelijk doorgaan met ons werk”, zo besluit het weekblad.

Lees verder> https://www.telegraaf.nl/(...)aketwerper-beschoten
´
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:04:33 #20
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179963654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

zal ook deels te maken hebben met druk opbouw. In een tank heeft druk weinig mogelijkheden te ontsnappen, waardoor je met een relatief kleine lading toch een groot effect kan hebben zolang je er maar voor zorgt dat de lading door het pantser heen gaat. In een gebouw is genoeg mogelijkheid om te voorkomen dat er veel druk wordt opgebouwd.
Je hoeft bij een anti-tank wapen ook niet de hele tank op te blazen. Het enige wat je nodig hebt is een springlading die scherp genoeg is om het pantser te doorboren en een regen van heet shrapnel door de binnenkant van de tank verspreidt waardoor de bemanning het loodje legt.

Die tank moet worden uitgeschakeld, niet kilometers ver over het slagveld worden verspreid.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179963925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is ook geen kinderspeelgoed, maar volgens mij zit er een relatief kleine springlading in die bij voldoende impact een straal koper door het pantser jaagt. De grote explosie komt van de enorme hitte-ontwikkeling bij de weerstand die het pantser geeft. Raak je toevallig een brandkast of een bronzen beeld achter die ruit dan heb je een flinke ontploffing, maar een gipswandje of een stenen muur niet. Daar zijn ze niet voor gemaakt, het slimme van zo'n ding is dat die van de kracht van een tank diens zwakte maakt, hij vernietigt hem met zijn eigen pantser.
Als die koekebakker dat had geweten had die wel met wat anders geschoten gok ik. :D _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179963952
Maar goed dus een van de mocro maffia waarschijnlijk. :r
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:19:12 #23
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_179963984
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:00 schreef Kim-Holland het volgende:
In het pand dat donderdagavond in Amsterdam is beschoten met een antitankwapen, zit onder meer de redactie van misdaadtijdschrift Panorama. De politie heeft vannacht een man opgepakt die een projectiel op een pand zou hebben afgeschoten.

[ afbeelding ]

De redactie van Panorama zit in bedrijfspand One20, in het gebied rond bedrijventerrein Sloterdijk, waar ook andere bladen van uitgever Pijper Media zitten gevestigd, zoals Nieuwe Revu, Playboy en Marie Claire. Gisteren publiceerde Panorama een groot verhaal over de Mocro-maffia. De politie kan niet zeggen of dat iets met de aanval te maken heeft.

De schutter nam het gebouw rond 23.00 uur onder vuur. Daarna vonden agenten het antitankwapen en een gesneuvelde ruit. Later die nacht hebben arrestatieteams de verdachte aangehouden.

’We moeten doorgaan’
Bij de aanval raakte niemand gewond. De politie doet nog onderzoek naar het incident en de motieven van de daders. Panorama heeft inmiddels gereageerd op de beschieting. „De redactie is blij dat er een verdachte is aangehouden. Wij zijn erg benieuwd wat deze verdachte te melden heeft”, zo luidt een statement.

Een van de chefs zegt tegen De Telegraaf dat het ‘speculeren’ is of de aanslag verband houdt met het verhaal over de Mocro-maffia. ,,Dat weten we gewoon niet.”

„Het enige wat wij van Panorama, en natuurlijk alle collega’s van de andere bladen bij Pijper Media, nu kunnen doen, is zo goed als mogelijk doorgaan met ons werk”, zo besluit het weekblad.

Lees verder> https://www.telegraaf.nl/(...)aketwerper-beschoten
Panorama, hebben die een echte redactie met fulltime medewerkers? Ik kan me niet voorstellen dat de Pano nog veel verkocht wordt.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_179964178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Panorama, hebben die een echte redactie met fulltime medewerkers? Ik kan me niet voorstellen dat de Pano nog veel verkocht wordt.
Volgens mij wordt het blad nog altijd goed verkocht, samen met Nieuwe Revu in een pakketje.
Of anders hebben we nog altijd de site> https://panorama.nl/

Zelf lees ik al mijn halve leven deze bladen. Ooit eens een prijsje gewonnen met een lezersbrief *O*
Goede artikelen, al is het wel veel van hetzelfde, zoals de Mocromaffia of het clubje van Holleeder.
´
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:28:29 #25
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179964181
quote:
Een kantoorpand in de buurt van station Sloterdijk in Amsterdam is donderdagavond met een antitankwapen, een soort raketwerper, beschoten. De politie heeft een verdachte aangehouden.
Hoe zei Eberhard het ook alweer?

''Amsterdam is een lieve stad''. _O-
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:33:01 #26
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_179964280
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het blad nog altijd goed verkocht, samen met Nieuwe Revu in een pakketje.
Of anders hebben we nog altijd de site> https://panorama.nl/

Zelf lees ik al mijn halve leven deze bladen. Ooit eens een prijsje gewonnen met een lezersbrief *O*
Goede artikelen, al is het wel veel van hetzelfde, zoals de Mocromaffia of het clubje van Holleeder.
Serieus? Ik ken niemand die Pano of Revu koopt.

Ik ken ze alleen uit de leesmap vroeger of bij de kapper.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_179964396
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Serieus? Ik ken niemand die Pano of Revu koopt.

Ik ken ze alleen uit de leesmap vroeger of bij de kapper.
Serieus, ja. :)

Tegenwoordig haal ik de Revu bjj de bieb, waar ze helaas geen Panorama hebben. Stom. Dus koop ik af en toe nog een pakketje. Vaste prik zijn de 'Jaar in beeld' uitgave. ^O^
´
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:45:39 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_179964501
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:39 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Serieus, ja. :)

Tegenwoordig haal ik de Revu bjj de bieb, waar ze helaas geen Panorama hebben. Stom. Dus koop ik af en toe nog een pakketje. Vaste prik zijn de 'Jaar in beeld' uitgave. ^O^
Begin jaren 90 heb ik zelf trouwens ook regelmatig de Revu gekocht. Toen vond ik het wel een goed allround blad.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_179964582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Begin jaren 90 heb ik zelf trouwens ook regelmatig de Revu gekocht. Toen vond ik het wel een goed allround blad.
Is het nog steeds, vind ik. Een van de weinige bladen dat iets interessants te melden heeft.
Ik zou zeggen, koop [of leen] weer eens een blad. :P
´
pi_179965157
Panaroma verkoopt nog altijd goed ja. Onder andere vanwege regelmatige reportages over de Mocromaffia.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_179965261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:33 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Serieus? Ik ken niemand die Pano of Revu koopt.

Ik ken ze alleen uit de leesmap vroeger of bij de kapper.
Pano :') Of bedoel je Pino die ze kontje verkoopt.
Net zoals iemand steevast in een topic kerosine kero noemde en andere het nog gingen overnemen ook. :')
pi_179965512
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die dingen werken doordat er bij het doordringen van het pantser enorm veel hitte vrijkomt. Een ruit heeft dat effect niet.
Ja dat las ik hierboven al, erg interessant dat wist ik niet. Ik was in de veronderstelling dat het een explosief was, maar dat komt natuurlijk door de films. Heb zo'n ding nog nooit in het echt in werking gezien. Gelukkig maar, anders was de schade groter geweest.
pi_179966350
Politie: verdachte aanslag Panorama-gebouw is lid motorbende

https://www.telegraaf.nl/(...)uw-is-lid-motorbende

Verwarde biker
pi_179966920
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:17 schreef Zipportal het volgende:
Politie: verdachte aanslag Panorama-gebouw is lid motorbende

https://www.telegraaf.nl/(...)uw-is-lid-motorbende

Verwarde biker
Wou het net plaatsen, bedankt. ^O^

Typisch weer, en dan huilen dat de motorbende niet crimineel is. :')

Ach al verbieden ze de motorbende, dan noemen ze zich een judoclub, je lost het probleem niet op en het probleem is dat zulke "gekken" vrij op straat rondlopen. Hoe komen die eigenlijk aan een raketwerper vraag ik mij af.
pi_179967037
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als die koekebakker dat had geweten had die wel met wat anders geschoten gok ik. :D _O_
Erg zat dat zulke mongolen over dit soort wapentuig (kunnen) bezitten dan.
pi_179967318
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:00 schreef Kim-Holland het volgende:
In het pand dat donderdagavond in Amsterdam is beschoten met een antitankwapen, zit onder meer de redactie van misdaadtijdschrift Panorama. De politie heeft vannacht een man opgepakt die een projectiel op een pand zou hebben afgeschoten.
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:28 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens mij wordt het blad nog altijd goed verkocht, samen met Nieuwe Revu in een pakketje.
Of anders hebben we nog altijd de site> https://panorama.nl/

Zelf lees ik al mijn halve leven deze bladen. Ooit eens een prijsje gewonnen met een lezersbrief *O*
Goede artikelen, al is het wel veel van hetzelfde, zoals de Mocromaffia of het clubje van Holleeder.
Je noemt het specifiek een misdaadtijdschrift, maar het lijkt wel of ze die niche steeds meer zijn gaan opzoeken de laatste jaren.
Het bestaat al meer als 100 jaar.

Overigens dalen de verkopen al jaren zoals van de meeste tijdschriften.

Nieuwe Revu vind ik ook een wat vaag blad, die lijken zich naast misdaad en sport wat meer te richten op (linkse) subcultuurtjes en drugs
pi_179968057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

[..]

Je noemt het specifiek een misdaadtijdschrift, maar het lijkt wel of ze die niche steeds meer zijn gaan opzoeken de laatste jaren.
Het bestaat al meer als 100 jaar.

Overigens dalen de verkopen al jaren zoals van de meeste tijdschriften.

Nieuwe Revu vind ik ook een wat vaag blad, die lijken zich naast misdaad en sport wat meer te richten op (linkse) subcultuurtjes en drugs
Ja ach..beter dan de Story of de Weekend :')

Caloh Wagoh MC Main Triad is een jonge motorclub. De leden, veelal Surinaams georiënteerd, zijn sinds twee jaar bij elkaar. De politie heeft er specifiek voor gekozen om de identiteit van de 41-jarige verdachte van de raketwerperaanval op Sloterdijk in Amsterdam te linken aan deze motorbende. De politie wil niet zeggen waarom het deze link in de openbaarheid brengt.



Lees verder> https://www.telegraaf.nl/(...)agoh-jonge-motorclub
´
pi_179968160
Waar de neuk haal je nou weer een antitankwapen vandaan :')
pi_179968719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Waar de neuk haal je nou weer een antitankwapen vandaan :')
Dat is vast te lezen in de volgende editie van Panorama ^O^
´
  vrijdag 22 juni 2018 @ 15:50:21 #40
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179968987
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja ach..beter dan de Story of de Weekend :')

Caloh Wagoh MC Main Triad is een jonge motorclub. De leden, veelal Surinaams georiënteerd, zijn sinds twee jaar bij elkaar. De politie heeft er specifiek voor gekozen om de identiteit van de 41-jarige verdachte van de raketwerperaanval op Sloterdijk in Amsterdam te linken aan deze motorbende. De politie wil niet zeggen waarom het deze link in de openbaarheid brengt.

[ afbeelding ]

Lees verder> https://www.telegraaf.nl/(...)agoh-jonge-motorclub
Propaganda.
And so is the past
  vrijdag 22 juni 2018 @ 15:57:14 #41
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179969268
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Waar de neuk haal je nou weer een antitankwapen vandaan :')
Van de Balkan, daar slingeren er nog genoeg rond.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:00:05 #42
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_179970572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hoe zei Eberhard het ook alweer?

''Amsterdam is een lieve stad''. _O-
Vandaar dat een raketwerper daar nauwelijks schade aanricht.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_179970697
Vreselijk jargon. Nemen ze wel de moeite om uit te leggen waar een anti-tankwapen voor gebruikt wordt, maar vertikken ze het voor de leek om uit te leggen wat een tank dan precies is.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:09:36 #44
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_179970775
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:27 schreef Infection het volgende:
Een gebouw met een raketwerper beschieten en dan alleen een ruit slopen. :')
Inderdaad is hij zeker opgelicht bij het kopen van de raketwerper.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:12:06 #45
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_179970813
2005: 102.490 (-9,6%)
2006: 93.225 (-9,0%)
2007: 90.561 (-2,9%)
2008: 85.494 (-5,6%)
2009: 75.794 (-11,3%)
2010: 66.583 (-12,2%)
2011: 57.961 (-12,9%)
2012: 53.272 (-8,1%)
2013: 41.489 (-22,1%)

Helaas dit want het is een prachtig blad. Maar worden bij oplagecijfers alleen de abonnementen bedoeld of ook de supermarkt verkopen?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 22 juni 2018 @ 17:12:56 #46
117098 Hathor
Effe niet
pi_179970828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wou het net plaatsen, bedankt. ^O^

Typisch weer, en dan huilen dat de motorbende niet crimineel is. :')

Ach al verbieden ze de motorbende, dan noemen ze zich een judoclub, je lost het probleem niet op en het probleem is dat zulke "gekken" vrij op straat rondlopen. Hoe komen die eigenlijk aan een raketwerper vraag ik mij af.
Effe op neer rijden naar Kroatie en je hebt een bestelbusje vol, met wat kalashnikovs en granaten erbij als je wil.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179972588
Caloh Wagoh is gewoon een ordinaire criminele motorbende.

Kwam ze laatst in Amersfoort tegen. Wegen en auto's blokkeren, door rood rijden, en volgens mij zag ik bij één van hen nog een pistool boven de broek uitkomen ook. :')
pi_179973206
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 14:46 schreef warhamstr het volgende:

[..]

Erg zat dat zulke mongolen over dit soort wapentuig (kunnen) bezitten dan.
Zeker.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179975120
Is dit niet gewoon een inside job van het noodlijdende Panorama?

Deze PR op alle zenders en bladen hadden ze zich nooit kunnen veroorloven, en de hoofdredacteur had ookal zo'n PR praatje klaar net als Jort Kelder destijds, waarvan ik ook altijd gedacht heb dat het door henzelf geënsceneerd was. IMO
pi_179975159
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:27 schreef Infection het volgende:
Een gebouw met een raketwerper beschieten en dan alleen een ruit slopen. :')
Idd, en ook nog 's avonds / 's nachts, om te voorkomen dat er slachtoffers vallen uiteraard, zo'n voorkomend type als aanslagpleger kom je niet vaak tegen.
pi_179978859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 20:34 schreef Za het volgende:

[..]

Idd, en ook nog 's avonds / 's nachts, om te voorkomen dat er slachtoffers vallen uiteraard, zo'n voorkomend type als aanslagpleger kom je niet vaak tegen.
Moah, de Mocro-Maffia staan niet echt bekend om het feit dat ze veel burgerslachtoffers maken volgens mij? Kan best een waarschuwing zijn geweest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')