abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 juni 2018 @ 08:48:08 #76
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179960933
Iemand belt de politie omdat een gekkie z'n huis aan het slopen is, gekkie heeft al een tijdje z'n gaskraan vol open staan, politie beukt de deur in en gekkie steekt een sigaret op?
pi_179960996
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:48 schreef Twiitch het volgende:
Iemand belt de politie omdat een gekkie z'n huis aan het slopen is, gekkie heeft al een tijdje z'n gaskraan vol open staan, politie beukt de deur in en gekkie steekt een sigaret op?
Aanbellen kan het gas al ontsteken.
pi_179961107
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:54 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Aanbellen kan het gas al ontsteken.
Ook bij niet-elektrische deurbellen? Want gezien de leeftijd van de betreffende flat verwacht ik niet dat er een elektrische deurbel hing.
pi_179961123
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:04 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ook bij niet-elektrische deurbellen? Want gezien de leeftijd van de betreffende flat verwacht ik niet dat er een elektrische deurbel hing.
mijn huis is uit 1932 en heeft ook een elektrische deurbel hoor :D
pi_179961140
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

mijn huis is uit 1932 en heeft ook een elektrische deurbel hoor :D
Oké. :D Ja het zou goed kunnen hoor. Was vooral benieuwd of alleen elektrische deurbellen gevaarlijk zijn in zo'n geval.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:17:55 #81
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_179961295
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sukkel die agent:

[ afbeelding ]
Goed punt. Wellicht dat je van grotere hoogte meer kans hebt op een safe landing vanwege een luchtstroom die je meevoert.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:22:50 #82
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_179961344
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 08:54 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Aanbellen kan het gas al ontsteken.
Ja, het aanslaan van de compressor in een koelkast ook. Maar ik lees nu dat ze afkwamen op een melding van een steekpartij.
pi_179961481
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:04 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ook bij niet-elektrische deurbellen? Want gezien de leeftijd van de betreffende flat verwacht ik niet dat er een elektrische deurbel hing.
pi_179961609
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja een mechanische deurbel. Maar nu ik erover nadenk is dat niet heel logisch in een appartement uit de jaren '60. :')
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:57:55 #85
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_179961764
Die drie jongens die dat dakje opgaan om te helpen, verdienen wmb wel een mooie onderscheiding van de gemeente.

https://www.utrecht.nl/bestuur-en-organisatie/onderscheidingen/
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_179961865
Er blijkt dus wel een steekpartij aan vooraf te zijn gegaan waarbij een 70 jarige vrouw is vermoord. Het was dus of een afschuwelijke roofmoord, waarbij de dader daarna brand heeft gesticht of een familieruzie.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_179962160
Vraag is of die jongens de agent wel hebben geholpen...
  vrijdag 22 juni 2018 @ 10:56:51 #88
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_179962488
quote:
Zie de rook die uit het raampje mee komt, hij moest wel springen.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_179962586
Marokkaantjes in Kanaleneiland _O_
pi_179962929
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:22 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja, het aanslaan van de compressor in een koelkast ook. Maar ik lees nu dat ze afkwamen op een melding van een steekpartij.
Dan kan het nog prima, als hun daarna de gaskraan hebben open gezet wisten ze dat het vanzelf wel een keer ging ontploffen.
pi_179963099
Verdachte opgepakt voor steekpartij en explosie in Utrecht

De politie heeft een verdachte aangehouden voor de steekpartij en explosie in de Utrechtse rampflat. Dat melden buurtbewoners aan De Telegraaf. Volgens de omwonenden zou het om de man van het slachtoffer gaan die haar om het leven zou hebben gebracht. Na de explosie trof de politie het lichaam van de 70-jarige vrouw aan in de woning.

Het onderzoek naar de explosie en brand in een flat in Utrecht, waarbij een dode is gevonden, is nog in volle gang, meldt een politiewoordvoerster vrijdagochtend. In de flat zou de vrouw zijn neergestoken door de verdachte waarna hij de woning aan de Marshalllaan in brand stak .
https://www.telegraaf.nl/(...)-explosie-in-utrecht

Een verwarde man...[...]
Ik was er al bang voor, omdat ik dacht te zien dat er vrouwenkleding aan de lijn hangt op het balkonnetje..
Arme vrouw
´
pi_179963236
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 10:30 schreef ContraCourant het volgende:
Vraag is of die jongens de agent wel hebben geholpen...
Natuurlijk wel!

Bij moedig optreden om het leven van anderen te redden raakte een van mijn mensen in #Utrecht ernstig gewond. We leven intens mee met hem, zijn vriendin en familie. We zijn ook geraakt door het optreden van buurtbewoners die te hulp schoten en de vele blijken van medeleven. #dank
https://twitter.com/JohanvRenswoude/status/1009976451595165696
´
pi_179963297
"Bewoner flat Marshalllaan geeft zichzelf aan bij politie"

De bewoner van de flat aan de Marshalllaan in Utrecht waar gisteren brand uitbrak, heeft zichzelf aangegeven bij de politie. Hij zou zijn vrouw hebben neergestoken en daarna brand hebben gesticht in de woning, melden bekenden van het echtpaar aan RTV Utrecht.

De man zou na het steekincindent zijn kinderen hebben gebeld en de tragische gebeurtenis hebben opgebiecht. Daarna heeft hij zich gemeld bij de politie, vertelt verslaggever Peter Knieriem die vanochtend verschillende bekenden van het echtpaar sprak.



https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1786208/
´
pi_179963349
Wil ook jij een steunbetuiging sturen naar de collega die vanavond in #utrecht gewond is geraakt? Dat mag en dat waarderen wij natuurlijk enorm!
Dit kan je sturen naar:
Politiebureau Marco Polo
Marco Pololaan 6
3526 GJ Utrecht

https://twitter.com/WijkagentHoreca/status/1009918689880231936
´
  vrijdag 22 juni 2018 @ 11:49:02 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179963371
Weer een verwardier dus?
pi_179964052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 11:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer een verwardier dus?
Nah, een psychopaat..

Buurtbewoners van de flat in Kanaleneiland in Utrecht, waarbij een 70-jarige vrouw donderdagavond om het leven kwam, zeggen dat de vrouw is vermoord door haar man. Hij zou zich grondig hebben voorbereid en zelfs mensen op de hoogte hebben gesteld van zijn plan om zijn vrouw om het leven te brengen.
Filmpje> https://www.telegraaf.nl/(...)iesel-over-haar-heen

’Man belde zijn dochter: ik heb je moeder doodgemaakt’

UTRECHT - Voor de buurtbewoners is het duidelijk wat er zich aan de Marshalllaan in de Utrechtse wijk Kanaleneiland heeft afgespeeld: de bewoner van de flat heeft zijn vrouw na een heftige ruzie omgebracht met een mes en stichtte daarna brand in de flat. „De vrouw werd al gewaarschuwd dat ze vermoord zou worden. De man heeft zijn dochter gebeld: ik heb je moeder doodgemaakt. Een drama dit.”

Dat vertelt buurtbewoonster Denise Nieman (32) die zegt familie van het slachtoffer gesproken te hebben: ,,De man heeft zijn vrouw neergestoken. Een uur eerder had hij bij Esso diesel gehaald waarmee hij de flat in brand heeft gestoken. Ik heb vernomen dat de gasleiding eerst nog is opengedraaid door meneer. Een dag daarvoor zouden ze al ruzie hebben gehad. Daarna is hij naar buiten gelopen en daarna is hij opgepakt. Of hij zichzelf heeft aangegeven, weet ik niet.”

Bewust opengedraaide gaskraan
Donderdagavond brandde een appartement op Marshalllaan volledig uit. Tijdens de brand vond ook een explosie plaats, mogelijk als gevolg van een bewust opengedraaide gaskraan. Een agent die op de brandmelding was afgekomen en zich in het trappenhuis bevond, zag geen andere mogelijkheid dan met bloempotten een ruit in te slaan en naar buiten te springen. Daarbij raakte hij ernstig gewond. Het onderzoek naar wat er zich in de flat heeft afgespeeld is nog in volle gang.

Mensen gewaarschuwd
Een andere buurtbewoner was als een van de eerste ter plekke. Met andere mannen probeerde hij de deur naar de flat open te breken. Ook belde hij bij buren aan om ze voor de brand te waarschuwen. ,,Ik kwam van mijn werk en hoorde een knal. Ik rende naar buiten. We hebben geprobeerd mensen uit de flat te krijgen door te roepen en aan te bellen. Ik wens de agent die gewond is geraakt wens ik alle sterkte.” De man kwam de hal binnen, maar kon niet verder door de rook. ,,Die man zou zijn vrouw hebben neergestoken. Heel erg dit.”

Tien kinderen
Twee meisjes bij de bushalte bevestigen de lezing die bij Kanaleneilanders de ronde doet. ,,Die mensen hebben tien kinderen. Ook een kleinkind van zes maanden zou binnen zijn geweest. Mijn tante zag hun dochters schreeuwen en huilen voor de flat. Vannacht zijn er nog meer familieleden gekomen. Er werd veel geroepen en gehuild. Ze wilden naar binnen, maar dat mocht niet van de politie.”

’Verdachte belde naar Marokko’
Wijkbewoners vertellen dat de verdachte kort na de daad naar Marokko heeft gebeld om te vertellen wat hij gedaan had. De vrouw zou een dag eerder het huis al zijn ontvlucht en bij een familielid onderdak hebben gezocht. Ze werd overgehaald om het goed te maken waarbij ze haar vrees al uitsprak dat haar man haar iets aan zou doen.

De politie wil niet reageren op de verhalen van de buurtbewoners en zegt later op de dag met meer informatie naar buiten te komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-moeder-doodgemaakt
´
pi_179964333
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 09:44 schreef Sanddr het volgende: [..]

Ja een mechanische deurbel. Maar nu ik erover nadenk is dat niet heel logisch in een appartement uit de jaren '60. :')
Denk je niet dat die flats intussen een keer gerenoveerd zijn? Ik zag portieken met brievenbussen en intercoms.
pi_179964392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:35 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Denk je niet dat die flats intussen een keer gerenoveerd zijn? Ik zag portieken met brievenbussen en intercoms.
zelfs in de jaren 60 was er al gewoon elektriciteit.
pi_179964924
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 12:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zelfs in de jaren 60 was er al gewoon elektriciteit.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Het was een domme opmerking van mij. :@
pi_179964989
Vrouw word al langere tijd met de dood bedreigt door haar man, weet eerst nog te vluchten, maar word weggestuurd door haar 10 kinderen om het weer goed te gaan maken 8)7
En een dag later volgt dit drama.

Waarom is een blijf van mijn lijf huis geen optie, of scheiden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')