abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:22:30 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_179952667
quote:
BRUSSEL - De Belgische prins Laurent trekt in een gesprek over beschuldigingen van een Belgisch Kamerlid aan zijn adres parallellen met zijn eigen situatie en die van de Holocaust en de school shootings in de VS. „Denk eens aan alle kinderen die een moord plegen. Denk aan alle Joden die doodgeschoten werden. Denk aan elke mens die gedood werd omdat hij behoorde tot een minderheid.”

Laurent is klaar met N-VA-Kamerlid Peter Buysrogge en eist excuses omdat hij hem beschuldigde van een ’vals activiteitenverslag’. Komen er geen excuses dan wil de prins de politicus aanklagen wegens laster, zo vertelt hij tegenover Het Nieuwsblad. Het omstreden bezoek aan de Chinese ambassade zou ontbreken in het verslag. Het activiteitenverslag is een voorwaarde voor de prins om zijn toelage te ontvangen.

Zoon van een koning
Laurent zegt het ’kotsbeu’ te zijn om te worden aangevallen „puur omdat ik de zoon of broer ben van een koning. Als er zoiets gebeurt tegenover mij, denk ik dikwijls aan de Joden die werden doodgeschoten, gewoon omdat ze Jood waren”.

Ook de school shootings in de VS zijn onderwerp van vergelijking „Er zijn veel studenten die een moord plegen omdat ze gepest worden op sociale media. Maar die peuter (Laurent doelt hiermee op Peter Buysrogge. red.) beseft dat niet
https://www.telegraaf.nl/(...)t-joden-tijdens-woii

Is het moeten indienen van een declaratie om je geld te vangen na een dienstreisje geweest inderdaad hetzelfde als het ondergaan van een holocaust of is deze volgevreten prins een beetje van het padje? Wat zou Anne Frank hiervan gevonden hebben? Kon zij declareren bij de Kampkommandant en moest dat toen in drievoud?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2018 @ 21:35:03 #2
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_179953108
Wat een mongool, maar die hebben ze soberso in de koninklijke geschiedenis in België. Zo denk ik bijvoorbeeld aan Leopold II en hoe hij omging met Congolezen. Deze man deed niet onder aan Hitler, wellicht dat meneer de klotenprins daarom de parallel probeert te trekken? Hij vergeet alleen dat hij aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat om de calimero uit te hangen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_179953194
In zijn situatie had ik de ander vergeleken met een smerige nsber, niet mezelf met een jood. Die Laurent heeft geen gevoel voor decorum.
-nee-
pi_179959912
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:35 schreef JeMoeder het volgende:
Wat een mongool, maar die hebben ze SOWIESO godverdomme! in de koninklijke geschiedenis in België. Zo denk ik bijvoorbeeld aan Leopold II en hoe hij omging met Congolezen. Deze man deed niet onder aan Hitler, wellicht dat meneer de klotenprins daarom de parallel probeert te trekken? Hij vergeet alleen dat hij aan de verkeerde kant van de geschiedenis staat om de calimero uit te hangen.
Wat heeft iedereen toch met dat soberso??
Feel the fuzz!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 08:38:54 #5
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179960825
Die kerel is al tijden de weg kwijt.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:03:45 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179961100
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 04:55 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen toch met dat soberso??
Jargon.

Sta je in de buurt van een bushokje toevallig?
And so is the past
pi_179961154
Ik snap wel waarom het Belgische koningshuis niet zo erg populair is :')
  vrijdag 22 juni 2018 @ 09:08:18 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_179961158
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_179961462
Lachen toch!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_179961924
Dit soort kleurrijke figuren moeten meer media aandacht krijgen, bv aan de desk bij Boulevard, vaste gast bij DWDD, Jinek etc.
pi_179962142
Die zou met jort kelder een program moeten krijgen.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')