abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179951646
Ik weet niet wat ik moet doen, ik word gek van mijn woede en agressieve gedachten en ben bang dat ik mezelf niet onder controle kan houden. Tegelijkertijd wil ik juist de controle verliezen zodat ik mijn stiefvader en moeder kapot kan maken, dat is wat ik wil. Dit gevoel is steeds erger aan het worden de afgelopen dagen en ik trek het niet. Ik wil geen crimineel worden. Wat kan ik doen?
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 20:58:24 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179951786
Volwassen worden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179951815
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:54 schreef kuolema het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen, ik word gek van mijn woede en agressieve gedachten en ben bang dat ik mezelf niet onder controle kan houden. Tegelijkertijd wil ik juist de controle verliezen zodat ik mijn stiefvader en moeder kapot kan maken, dat is wat ik wil. Dit gevoel is steeds erger aan het worden de afgelopen dagen en ik trek het niet. Ik wil geen crimineel worden. Wat kan ik doen?
contact opnemen met een hulpverlener
pi_179951954
Anders ga je even een stukje rennen, jong. Niet wielrennen, dan wordt het alleen maar erger.

En ga een keer op tijd naar bed.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179952063
Ga sporten, of zoek een fysieke bijbaan (als je op kantoor zit). Dat is voor mij echt een uitlaatklep geworden.
Weggegaan en opgerot
pi_179952122
Ik ga even rennen of skaten.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_179952161
En als ze echt zo kunt zijn kun je ook op jezelf gaan wonen. Maar ik weet niet hoe oud je bent.
Weggegaan en opgerot
pi_179953003
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:03 schreef Jordy-B het volgende:
Anders ga je even een stukje rennen, jong. Niet wielrennen, dan wordt het alleen maar erger.

En ga een keer op tijd naar bed.
Je kunt nog wel twintig keer zeggen dat ik op tijd naar bed moet maar dat doe ik al. Ik heb vaste tijden om naar bed te gaan en op te staan, maar als ik dan uren wakker lig kan ik daar ook niets aan doen. Behalve medicatie slikken maar dat kan niet iedere dag.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:10 schreef robijntjestralendwit het volgende:
En als ze echt zo kunt zijn kun je ook op jezelf gaan wonen. Maar ik weet niet hoe oud je bent.
Dat heeft prioriteit maar de wachtlijst is lang. Ik ben te oud om nog bij mijn ouders te wonen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2018 @ 21:35:56 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_179953138
Wat is er dan aan de hand? Begrijp de aanleiding niet...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:37:38 #10
399061 kuolema
vermaledijd
pi_179953208
quote:
4s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:35 schreef JeMoeder het volgende:
Wat is er dan aan de hand? Begrijp de aanleiding niet...
Ik had sowieso al geen goede relatie met ze. Maar nu hebben ze onze hond laten euthanaseren terwijl dat (nog) helemaal niet nodig was. Maar het kwam ze beter uit, zo voordat ze op vakantie gaan. Ik was het er absoluut niet mee eens maar mocht er niets van zeggen. Ik ben er kapot van.
Dierenarts en -assistenten waren het met mij eens overigens.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_179953370
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef kuolema het volgende:
maar als ik dan uren wakker lig kan ik daar ook niets aan doen.
Ah, en dat probleem herken ik. Ik heb heel lang problemen gehad om in slaap te komen en op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik heel makkelijk in slaap sukkelde als ik iets had om de aandacht af te leiden, om te voorkomen dat ik ging malen.

Vandaar ook het voorstel van iets als een audioboek. Letterlijk een verhaaltje voor het slapengaan. Een app als Smart AudioBook Player heeft speciaal een slaaptimer voor dat doel (zorgt er ook voor dat je wat makkelijker kan terugvinden waar je gebleven was).
Of luister een interview op youtube (dan leg je je smartphone met het scherm omlaag op een doekje of stukje vilt tegen het licht). Of, als je Engels een beetje goed is, een keuvelprogramma als QI, wat niet zo heel erg visueel ingesteld is.

Sinds ik dat doe, heb ik praktisch geen problemen meer om nog in slaap te sukkelen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage donderdag 21 juni 2018 @ 21:40:33 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_179953388
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:37 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik had sowieso al geen goede relatie met ze. Maar nu hebben ze onze hond laten euthanaseren terwijl dat (nog) helemaal niet nodig was. Maar het kwam ze beter uit, zo voordat ze op vakantie gaan. Ik was het er absoluut niet mee eens maar mocht er niets van zeggen. Ik ben er kapot van.
Dierenarts en -assistenten waren het met mij eens overigens.
Dat is gek. Artsen voeren doorgaans geen euthanasie uit wanneer ze het daar niet mee eens zijn..?

Hoe dan ook, tijd om uit huis te gaan lijkt me. Of ben je niet financieel onafhankelijk omdat je bijvoorbeeld nog studeert?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_179953431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:37 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik had sowieso al geen goede relatie met ze. Maar nu hebben ze onze hond laten euthanaseren terwijl dat (nog) helemaal niet nodig was. Maar het kwam ze beter uit, zo voordat ze op vakantie gaan. Ik was het er absoluut niet mee eens maar mocht er niets van zeggen. Ik ben er kapot van.
Dierenarts en -assistenten waren het met mij eens overigens.
Hoe groot was de kans dat het beestje tijdens hun vakantie zou verslechteren en jij alleen met dat dilemma zou komen te staan?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:47:03 #14
399061 kuolema
vermaledijd
pi_179953706
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ah, en dat probleem herken ik. Ik heb heel lang problemen gehad om in slaap te komen en op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik heel makkelijk in slaap sukkelde als ik iets had om de aandacht af te leiden, om te voorkomen dat ik ging malen.

Vandaar ook het voorstel van iets als een audioboek. Letterlijk een verhaaltje voor het slapengaan. Een app als Smart AudioBook Player heeft speciaal een slaaptimer voor dat doel (zorgt er ook voor dat je wat makkelijker kan terugvinden waar je gebleven was).
Of luister een interview op youtube (dan leg je je smartphone met het scherm omlaag op een doekje of stukje vilt tegen het licht). Of, als je Engels een beetje goed is, een keuvelprogramma als QI, wat niet zo heel erg visueel ingesteld is.

Sinds ik dat doe, heb ik praktisch geen problemen meer om nog in slaap te sukkelen.
Ik heb rustgevende muziek geprobeerd maar dat werkt niet. Kan ook meestal niet slapen als ik geluiden hoor. Maar ik zal het proberen.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:40 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat is gek. Artsen voeren doorgaans geen euthanasie uit wanneer ze het daar niet mee eens zijn..?

Hoe dan ook, tijd om uit huis te gaan lijkt me. Of ben je niet financieel onafhankelijk omdat je bijvoorbeeld nog studeert?
Het was ook niet zonder reden. Ze had een kwaadaardige tumor en was oud dus mijn ouders wilden haar niet meer laten opereren. Maar ze was nog vrij gezond en blij, had geen symptomen.
Ik ben financieel onafhankelijk. Maar wachtlijsten dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:41 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hoe groot was de kans dat het beestje tijdens hun vakantie zou verslechteren en jij alleen met dat dilemma zou komen te staan?
Weet ik niet. Maar ze waren van plan haar mee te nemen. Ze blijven in Nederland.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:54:25 #15
399061 kuolema
vermaledijd
pi_179954079
Bedankt voor de reacties overigens. Ik heb een tr gemaakt om dit topic te laten sluiten omdat ik me er niet zo goed bij voel dat ik het heb geopend.
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 21 juni 2018 @ 21:56:11 #16
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179954161
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:54 schreef kuolema het volgende:
Bedankt voor de reacties overigens. Ik heb een tr gemaakt om dit topic te laten sluiten omdat ik me er niet zo goed bij voel dat ik het heb geopend.
Het topic zakt vanzelf weg.

Hopelijk heb je wat aan de tips.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179954852
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:47 schreef kuolema het volgende:
Ik heb rustgevende muziek geprobeerd maar dat werkt niet. Kan ook meestal niet slapen als ik geluiden hoor. Maar ik zal het proberen.
Geluiden zorgen ervoor dat je gespitst gaat luisteren en daar word je alleen maar helder van. Muziek geeft dan weer te weinig afleiding om niet te gaan malen. Je luistert je hele leven al naar verhalen en gesprekken, dus je hoeft je niet enorm te concentreren om een verhaal te kunnen volgen, maar je kan niet twee verhalen tegelijk volgen. Het verhaal in je hoofd (het malen) valt dus weg en daardoor sukkel je makkelijk in slaap.

Je zegt dat je soms slaapmedicatie gebruikt en slaapmedicatie is per definitie verslavend, dus houd er wel rekening mee dat het verhaaltje voor het slapengaan wellicht niet 1-2-3 een wondermiddel is, maar het heeft mij letterlijk en figuurlijk heel veel rust bezorgd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 22:33:25 #18
441859 crew  Lenny77
pi_179955537
Maar als je financieel onafhankelijk bent dan kan je voorlopig toch ook een studio huren ofzo?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 21 juni 2018 @ 22:38:20 #19
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179955682
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:32 schreef kuolema het volgende:
Dat heeft prioriteit maar de wachtlijst is lang. Ik ben te oud om nog bij mijn ouders te wonen.
Op kamers of anti-kraak ofzo geen optie?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:37 schreef kuolema het volgende:
Maar nu hebben ze onze hond laten euthanaseren terwijl dat (nog) helemaal niet nodig was.
Probleem met dieren is natuurlijk ook dat je vaak pas merkt dat ze pijn hebben als ze het al lang hebben. Die lijdensweg is nu in de kiem gesmoord.
En was het hun hond of jouw hond?

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:47 schreef kuolema het volgende:
Ik heb rustgevende muziek geprobeerd maar dat werkt niet. Kan ook meestal niet slapen als ik geluiden hoor. Maar ik zal het proberen.
Anders evt oefenen met een geleide meditatie? Voor het slapen kan je hem zelf uitoefenen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179955852
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 22:38 schreef Elpis het volgende:

[..]


[..]

Probleem met dieren is natuurlijk ook dat je vaak pas merkt dat ze pijn hebben als ze het al lang hebben. Die lijdensweg is nu in de kiem gesmoord.
En was het hun hond of jouw hond?

[..]


Dit, dieren kunnen pijn en ongemak verbergen als een baas. Ik snap jouw ouders wel, en jou ook.
pi_179957198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:54 schreef kuolema het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen, ik word gek van mijn woede en agressieve gedachten en ben bang dat ik mezelf niet onder controle kan houden. Tegelijkertijd wil ik juist de controle verliezen zodat ik mijn stiefvader en moeder kapot kan maken, dat is wat ik wil. Dit gevoel is steeds erger aan het worden de afgelopen dagen en ik trek het niet. Ik wil geen crimineel worden. Wat kan ik doen?
Om te beginnen uit de buurt van wapens blijven.

Maar waarom voel je je zo? Wat hebben zij gedaan in jouw ogen om dit te verdienen?
pi_179959929
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 21:37 schreef kuolema het volgende:

Ik had sowieso al geen goede relatie met ze. Maar nu hebben ze onze hond laten euthanaseren terwijl dat (nog) helemaal niet nodig was. Maar het kwam ze beter uit, zo voordat ze op vakantie gaan. Ik was het er absoluut niet mee eens maar mocht er niets van zeggen. Ik ben er kapot van.
Dierenarts en -assistenten waren het met mij eens overigens.
Jeetje, dat is echt psychopathisch. Die mensen hebben hulp nodig, niet jij. Ik zou ze alvast aanmelden, met wat geluk worden ze over 7 maanden opgenomen in een psychiatrische kliniek, misschien op tijd voor de volgende zomervakantie, als een hond ook als een ander geldt zijn ze een gevaar voor anderen
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_179960211
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:54 schreef kuolema het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen, ik word gek van mijn woede en agressieve gedachten en ben bang dat ik mezelf niet onder controle kan houden. Tegelijkertijd wil ik juist de controle verliezen zodat ik mijn stiefvader en moeder kapot kan maken, dat is wat ik wil. Dit gevoel is steeds erger aan het worden de afgelopen dagen en ik trek het niet. Ik wil geen crimineel worden. Wat kan ik doen?
Kalmeer. En: maak een afspraak met je psycholoog en slik pillen.
pi_179960668
Ga ergens op kamers ofzo.
pi_179960782
Als je financieel onafhankelijk bent lukt het je ALTIJD om ergens anders te wonen. Die wachtlijst is een slechte smoes van je.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')