abonnement Unibet Coolblue
pi_179944736
Perfect werkende Sony HDR-CX405 camcorder. Originele doos niet aanwezig. Incl originele batterij, extra batterij (Jupio), oplaad/datakabel.

Reden van verkoop: andere camera op het oog.

Ophalen mogelijk, afgeven omgeving Rotterdam mogelijk, verzenden mogelijk (verzendkosten voor koper).

Vraagprijs: ¤ 150,-, onderhandelbaar

Video's die ik heb geschoten met deze camera vind u hier:
https://www.youtube.com/channel/UCfRFxOUOfCzNjwE3Jbv6_jw/videos





[ Bericht 2% gewijzigd door RickHD90 op 21-06-2018 20:07:09 ]
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:28:13 #2
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_179945208
Vraagprijs = verplicht
Ik heb al een boek.
pi_179950079
Excuus, dacht dat ik dat in de tekst had verwerkt :)
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:28:25 #4
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_179970017
https://www.superaankoop.(...)5tbMAGsaArzSEALw_wcB


Nieuw 159.99

Misschien je vraagprijs te hoog?
  Moderator vrijdag 22 juni 2018 @ 16:40:33 #5
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_179970244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:28 schreef BlackQuasarHole het volgende:
https://www.superaankoop.(...)5tbMAGsaArzSEALw_wcB

Nieuw 159.99

Misschien je vraagprijs te hoog?
Superaankoop.co.nl is GEEN betrouwbare site. hebben vakker onrealistische prijzen voor producten die ze vervolgens nooit leveren.
nieuw zijn ze ¤200,-
en hier zit nog een extra spare accu bij
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:51:44 #6
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_179970420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 16:40 schreef Geckoo het volgende:

[..]

Superaankoop.co.nl is GEEN betrouwbare site. hebben vakker onrealistische prijzen voor producten die ze vervolgens nooit leveren.
nieuw zijn ze ¤200,-
en hier zit nog een extra spare accu bij
Ok daar heb je gelijk in. Wat ik wel wil zeggen is! Wat is de meer waarde van die camera t.o. een galaxy s7 camera als voorbeeld die ik heb en 60 fps t/m 240 fps kan filmen en ook 4K en wwarvan de tests zeggen dat video al heel mooi is? Waarom dan zo'n ding kopen?

Ook alles old school op een kaartje terwijl een mobiel alles on the cloud bewaart en je gelijk evt. Kan delen en ook veel makkelijker meenemen?!
  Moderator vrijdag 22 juni 2018 @ 19:05:05 #7
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_179973413
Dat is een andere discussie. Ik gebruik zelf meerdere camcorders naast mijn smartphone. Filmen met een dedicated filmcamera vind ik echt een stuk prettiger. Maar ik besef mij wel dat steeds minder mensen dat vinden :P

Dit is echt wel een leuk ding voor je huis-tuin-en-keukenfilmpjes ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 23:44:41 #8
408230 BlackQuasarHole
To far for us to understand
pi_179979560
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:05 schreef Housekeeper het volgende:
Dat is een andere discussie. Ik gebruik zelf meerdere camcorders naast mijn smartphone. Filmen met een dedicated filmcamera vind ik echt een stuk prettiger. Maar ik besef mij wel dat steeds minder mensen dat vinden :P

Dit is echt wel een leuk ding voor je huis-tuin-en-keukenfilmpjes ;)
Systeem camera's en nagenoeg alle modellen van de laatste jaren in de spiegelreflex gebeuren filmen ook al in 4K (of 1080p) en met zeer mooie settings. Daarvan zijn de lenzen bij de spiegel relfex camera's ook nog eens verwisselbaar! En bij sommige systeem camera's uiteraard ook. Deze zijn ook nog eens nieuw en gunstig geprijst, en dan met name 2de hands. Buiten dat om film je huis-tuin-en-keukenfilmpjes juist met je telefoon die altijd bij je is, en niet een relatief grote camera die maar een functie heeft en die je eerst moet pakken en open moet klappen, en moet starten en activeren?!?! In 3 seconden kan ik opnemen met mijn telefoon...alsmede delen, opslaan op een relatief veilige plek, en vooral wordt het handig gedocumenteerd. Dit anders dan je het op je computer moet kopieren, verwerken, opslaan en documenteren.
Snap wel dat het geen Aftereffects en Photoshop kwaliteit is, maar goed genoeg (of beter) voor juist net die juiste momenten.

Ik heb het het overigens niet over professionele camera's m.b.t. studio/tv opname's!!!

Vergeten bij te zeggen!

Dat was mijn vraag dus dan ook 'Wat is de meerwaarde' ?

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackQuasarHole op 23-06-2018 00:31:35 ]
pi_180026490
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 19:05 schreef Housekeeper het volgende:
Dat is een andere discussie. Ik gebruik zelf meerdere camcorders naast mijn smartphone. Filmen met een dedicated filmcamera vind ik echt een stuk prettiger. Maar ik besef mij wel dat steeds minder mensen dat vinden :P

Dit is echt wel een leuk ding voor je huis-tuin-en-keukenfilmpjes ;)
Dit is inderdaad normaliter een leuke camera voor op vakanties en verjaardagen of gewoon als je het gemak van een point and shoot camera wilt en geen gedoe met een telefoon wil, maar zoals je op mijn (oude) YouTube kanaal kan zien kun je er ook aardig wat dedicated videos mee schieten. Voor 4 videos heb ik ook betaald gekregen en heb vele malen complimenten gehoord zoals "film je dit zo uit de hand?". Het heeft dan geen 60fps, maar de stabiliteit van deze camera is ongelooflijk goed. Die stabiliteit in beeld heeft op dit moment geen enkele smartphone nog (zeker de video met de wagens in Doel laat dit goed zien waar met 120km/u vanuit de auto is gefilmd).

Wat betreft de vraag wat is de meerwaarde tov een moderne smartphone. Tja. Ik film en fotografeer op het moment op mijn Samsung S8 met een Zhiyun stabilizer. En toch wil ik een fullframe Sony A7III van bijna 2200 euro. Waarom? Een telefoon blijft toch beperkt, zeker als je meer wilt doen met foto's en videos. Denk bijvoorbeeld aan een sensor in een telefoon tov een dedicated camera. Sure, je foto's op je smartphone zien er mooi uit, maar maak eens dezelfde foto op een dedicated camera en zoom ze eens in / bewerk ze eens. Dan ga je vooral het verschil zien.

Overigens: alle systeemcamera's hebben verwisselbare lenzen, niet alleen sommigen.

Snap verder ook niet de meerwaarde van de vraag. Je gaat denk ik ook niet langs dealers met de vraag wat de meerwaarde is van een driedeurs auto of een 4 deurs auto. Of bij de bakker de meerwaarde vragen van volkorenbrood tov tijgerbrood. Of naar een fotozaak met de vraag waarom ze eigenlijk nog camera's verkopen als telefoons tegenwoordig makkelijk 4k 240fps filmen. Dit soort discussies is hetzelfde als wat de meerwaarde van QLED of OLED tv's zijn of waarom mensen gameconsoles kopen ipv een gamepc bouwen. Uiteindelijk gaat het om wat de eindgebruiker prettig vind.

Ik verkoop een erg prettige, superlichte (ongetwijfeld net zo licht of zelfs lichter dan de meeste smartphones) makkelijk te bedienen camcorder. Ik kan het best een pricedrop geven naar ¤ 125,- om het aantrekkelijker dan de ¤ 200,- huidige prijs (waar dan geen extra accu bij zit maar wel een mooi doosje), maar verder hebben dit soort discussies weinig nut in een verkoop topic. Voor vragen over het product wil ik mensen best te woord staan, maar de meerwaarde van een product is voor iedereen anders. Je hebt wel een telefoon die misschien mooier schiet, maar dan ben je (als je hem koopt) zo'n 300 kwijt aan het toestel, 30 aan geheugen, 150 voor een stabilizer. 480 euro voor hetzelfde met minder batterijduur, of 125 voor een kant en klaar systeem. Toch bedankt voor de schopjes omhoog :)
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
pi_180058976
up
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 22:16:15 #11
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_181869224
Dicht op verzoek
bedankt voor de TR! :9B
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')