quote:Tja, en als op mijn verzoek minder smileyposts te spammen deze posts komen is mijn reactie ook te begrijpen he
Op vrijdag 27 december 2002 12:14 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Het waren er 4
En zo posten we al 46 posts lang..opeens mogen we niet meer..
Tsja dag na kerst..met 6 man op kantoor...geen reet te doen..
misschien dan te verwachten dat er een reactie komt he
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij hoort.....
quote:Tja, zelf weten maar dan komt er een prachtig slot op
Op vrijdag 27 december 2002 12:18 schreef Phuturistixxx het volgende:
Alsof je niet kunt verwachten dat als je vraagt de smiley posts te beperken dat er vijf man gaan staan smiley zwaaien.......... duh!
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bij hoort.....
quote:Okay, dan counter ik met VV (ofweetikveel hoe het heet)
Op vrijdag 27 december 2002 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja hoor:
Nachtbar #584 Paty on !!!itt de chocobo reeks kwamen daar normale reacties zoals:
[..]
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 08:03 schreef BlaBlub het volgende:
Goedemorgen
quote:Wat heb ik gemist
Op vrijdag 27 december 2002 12:06 schreef Bastard het volgende:
Moeten gewoon door kunnen gaan
quote:Hee.. dan noemen we het gewoon de NUON topics.. zoeken we daar elkaar weer op.
Op vrijdag 27 december 2002 12:17 schreef yvonne het volgende:
Na 46 deeltjes dus tijd voor iets nieuws, iets verfrissends, sparkelends, origineels
quote:Jij als mod zijnde moet weten dat users soms fokken en fukken. Ik geef toe dat we daar te ver zijn gegaan, maar wie ben jij om de Chocobo reeks stop te zetten,.......ik bedoel wie ben jij nou?......
Op vrijdag 27 december 2002 12:13 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik verzocht simpel om de smileyposts beperkt te houden, geef daar nog netjes uitleg bij en vervolgens komen er 5
reacties.
Tja, best dat jullie willen kijken hoe ver je kunt gaan.
tot zover dus
Vind je niet echt geschikt als mod zijnde als je wat kattekwaad niet door de vingers ziet. Ik zou als Mod zijnde het topic ook sluiten, en misschien de users ook waarschuwen, maar ik zou de reeks niet sluiten. Nu je de reeks stop zet ben je duidelijk met machtsmisbruik bezig. Jammer, maar tis net als Bastard zei.....dan zul je nog een hoop werk aan overhouden want die openen we dagelijks
Nogmaals,....je weet donders goed wie wij zijn en dat we al 46 goddamme topics leuk aan het fokken zijn. Doe me een lol man...............
quote:Ja
Op vrijdag 27 december 2002 12:09 schreef ChOas het volgende:[..]
Ben jij maar 20 ?
quote:aan zee
Op vrijdag 27 december 2002 12:13 schreef dolle_hond het volgende:[..]
welke alphen?
quote:Zie ik daar tekst voor de smiley staan?
Op vrijdag 27 december 2002 12:18 schreef ChOas het volgende:[..]
Okay, dan counter ik met VV (ofweetikveel hoe het heet)
[..]
Nou dat weten jullie nu
quote:Heb je nu een stijve ?
Op vrijdag 27 december 2002 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Tja, zelf weten maar dan komt er een prachtig slot op
quote:Hejjjj,...das een idee !
Op vrijdag 27 december 2002 12:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Hee.. dan noemen we het gewoon de NUON topics.. zoeken we daar elkaar weer op.
quote:Een enorme, dank je wel
Op vrijdag 27 december 2002 12:20 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Heb je nu een stijve ?
quote:Paty on : is GEEN sjookooboo topic..daar zitten wij niet dus als er in 1 topic waar je niet zit een waarschuwing staat moeten wij dat ruiken
Op vrijdag 27 december 2002 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja hoor:
Nachtbar #584 Paty on !!!itt de chocobo reeks kwamen daar normale reacties zoals:
[..]
In onze topics zijn gewone normale reacties.... snap ff niet dat je er andere topics en posts bij aan het halen bent
quote:Wij evenmin... Helemaal uit de hand gelopen door een trigger-happy mod-vingertje.
Op vrijdag 27 december 2002 12:20 schreef Nuongirl het volgende:
*Nuongirl snapt er allemaal geen f*** meer van
quote:Jazeker wel.. echter kun je de choco reeks niet stoppen!
Tja, en als op mijn verzoek minder smileyposts te spammen deze posts komen is mijn reactie ook te begrijpen he
quote:Tsja wij noemen dat humor
Tja, en als op mijn verzoek minder smileyposts te spammen deze posts komen is mijn reactie ook te begrijpen he
quote:Ah, een verkapt zwaaikliekje.
Op vrijdag 27 december 2002 12:18 schreef Tigress74 het volgende:
Doei
Tsssk.
Opdoeken die handel!!
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Zie ik daar tekst voor de smiley staan?
Nogmaals, het was een simpel verzoek. Vervolgens ging men uittesten in hoeverre ik het meende.Nou dat weten jullie nu
quote:Zie ik daar tekst voor de smiley staan?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 27 december 2002 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]Hallo
--------------------------------------------------------------------------------Houden we dit soort nietszeggende postopkrikkende smileyreacties een beetje binnen de perken?
Fijn, bedankt
Carry on, nothing to see here
quote:Het modje
Op vrijdag 27 december 2002 12:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jij als mod zijnde moet weten dat users soms fokken en fukken. Ik geef toe dat we daar te ver zijn gegaan, maar wie ben jij om de Chocobo reeks stop te zetten,.......ik bedoel wie ben jij nou?......
![]()
quote:Het zou lulliger zijn wanneer ik me NIET aan de FAQ hield toch? En een slotje is 2 tellen werk hoor.
Vind je niet echt geschikt als mod zijnde als je wat kattekwaad niet door de vingers ziet. Ik zou als Mod zijnde het topic ook sluiten, en misschien de users ook waarschuwen, maar ik zou de reeks niet sluiten. Nu je de reeks stop zet ben je duidelijk met machtsmisbruik bezig. Jammer, maar tis net als Bastard zei.....dan zul je nog een hoop werk aan overhouden want die openen we dagelijks
En trouwens, je geeft toch net toe dat je te ver ging? Dus ik handel ok dacht ik zo
quote:Omdat het al 46 topics loopt hebben we ons er maar niet meer mee te bemoeien?
Nogmaals,....je weet donders goed wie wij zijn en dat we al 46 goddamme topics leuk aan het fokken zijn. Doe me een lol man...............
quote:Hij begint het te snappen, jongens ga zo door
Op vrijdag 27 december 2002 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Omdat het al 46 topics loopt hebben we ons er maar niet meer mee te bemoeien?
quote:Dit ewas een antwoord op Chaos, en ik poste nu een keer in het topic waar jullie zaten.
Op vrijdag 27 december 2002 12:21 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Paty on : is GEEN sjookooboo topic..daar zitten wij niet dus als er in 1 topic waar je niet zit een waarschuwing staat moeten wij dat ruiken
Ik word graag persoonlijk of op z'n minst in een topic waar ik zit aangesproken .... leest wat makkelijkerIn onze topics zijn gewone normale reacties.... snap ff niet dat je er andere topics en posts bij aan het halen bent
quote:Ja hoor
Op vrijdag 27 december 2002 12:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Jazeker wel.. echter kun je de choco reeks niet stoppen!
quote:Je leest niet Swets,........ik begrijp idd je reactie. Een topic sluiten is ok, waarschuwing ok,..........maar een reeks sluiten kan je niet en mag je niet ! Althans,......das mijn mening !
Op vrijdag 27 december 2002 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Het modje
[..]Het zou lulliger zijn wanneer ik me NIET aan de FAQ hield toch? En een slotje is 2 tellen werk hoor.
En trouwens, je geeft toch net toe dat je te ver ging? Dus ik handel ok dacht ik zo
[..]Omdat het al 46 topics loopt hebben we ons er maar niet meer mee te bemoeien?
PS,...wil je aub mijn posts iets beter lezen, want ik wordt er een beetje moe van om het 2x uit te leggen.
quote:Beetje vreemd om in deel 46 opeens dingen die al 45 posts lang goed gaan verbieden ......!!!
Op vrijdag 27 december 2002 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Het modje
[..]Het zou lulliger zijn wanneer ik me NIET aan de FAQ hield toch? En een slotje is 2 tellen werk hoor.
[..]Omdat het al 46 topics loopt hebben we ons er maar niet meer mee te bemoeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |