Die lui proberen nog steeds van al dat schuim te profiterenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:48 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Baldr zal ook zijn nieuwe singel.....(ze leren het nooit, correct schrijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 07:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lui proberen nog steeds van al dat schuim te profiteren
Nieuwe single als in dat gejatte gejank over een zomerdag?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 09:34 schreef Verida het volgende:
en Baldr zal ook zijn nieuwe singel.....(ze leren het nooit, correct schrijven)
Man man manquote:
Want als je je leven anders invult dan 5 x per week de vroege calvinistische wekker te gehoorzamen dan deug je niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 12:59 schreef spapaars het volgende:
Is er ook maar 1 die 5 x pw vroeg moet opstaan voor het werk?
Vroeg mij gewoon af of er ook maar 1 een baan heeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Want als je je leven anders invult dan 5 x per week de vroege calvinistische wekker te gehoorzamen dan deug je niet?
Er zijn er genoeg met een baan, je wilt het gewoon niet zien.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vroeg mij gewoon af of er ook maar 1 een baan heeft.
Dat is onduidelijk, en dat was het ook al vóór ze meededen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg met een baan, je wilt het gewoon niet zien.Ja ziet er allemaal héél gewoon uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja ziet er allemaal héél gewoon uit.
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 13:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg met een baan, je wilt het gewoon niet zien.Mooie verzamelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Batsie telt natuurlijk wel voor 10.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:37 schreef Charmian het volgende:
Ik snap ook wel dat sommigen die indruk van lapzwans geven. Maar ik snap ook dat sommigen ff nog niks willen. Ik denk dat het uiteindelijk wel zal meevallen met het aantal uitkeringtrekkers.
Ik zag het gisteren al voorbij komen, naar de uitzending hahaquote:
oke oke daar kan ik niks tegenin brengenquote:Op vrijdag 22 juni 2018 14:50 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Batsie telt natuurlijk wel voor 10.
hoe komt ze ineens aan een hazelipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |