abonnement Unibet Coolblue
pi_179937911
Heb je wel íemand gebeld gisteren of zo? Of ben je gewoon niet gegaan zonder wat te laten horen?
  donderdag 21 juni 2018 @ 08:46:23 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179937925
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ben uitzendkracht helaas. Dus heb geloof ik niet veel rechten
Tja. Dan is het inderdaad hoofdzakelijk dikke pech denk ik. Uitzitten en je focussen op het vinden van een andere baan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_179937998
Ideaal toch dat je bij de receptie komt? Heb je genoeg tijd om vacatures te zoeken en goede brieven te schrijven.
Laat je van je goede kant zien, dan is je huidige baas ook flexibeler als je sollicitatiegesprekken hebt tijdens werktijd.

Ik vind dat jij er vreemde principes op na houdt, om in zo'n geval niet te gaan werken. En als je vriend het wil uitmaken omdat hij het niet met jouw keuze eens is, dan zou ik het al lang uitgemaakt hebben.
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 09:07:56 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179938181
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 08:53 schreef jroz het volgende:
Ideaal toch dat je bij de receptie komt? Heb je genoeg tijd om vacatures te zoeken en goede brieven te schrijven.
Laat je van je goede kant zien, dan is je huidige baas ook flexibeler als je sollicitatiegesprekken hebt tijdens werktijd.

Ik vind dat jij er vreemde principes op na houdt, om in zo'n geval niet te gaan werken. En als je vriend het wil uitmaken omdat hij het niet met jouw keuze eens is, dan zou ik het al lang uitgemaakt hebben.
Met dat laatste ben ik het eens TENZIJ dit een standaard handelswijze van TS is op het moment dat er iets gebeurd en de vriend van TS daar wel een beetje klaar mee is. Het is namelijk niet de meest normale gedachtengang die TS heeft (het is zelfs een beetje prinsessengedrag, want ze weet goed dat ze uitzendkracht is).

In dat geval had Vriend het natuurlijk gewoon uit moeten maken ipv dreigen met, wat ik, puur afgaande op dat de oorzaak puur en alleen dit werk-dingetje, wel erg extreem vindt, dus het kan zijn dat Vriend een beetje koekkoek is.

Het kan echter ook zijn dat TS dit soort raar gedrag wel vaker vertoond in relatief normale situaties, en in dat geval kan ik de reactie van Vriend iets beter begrijpen (als in, de kwaadheid), maar dreigen met iets is eigenlijk altijd een no-go.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:18:16 #30
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179939041
Hoi,

Er is iets moois gebeurd :D

Die sollicitatie is geluk, ben aangenomen! In overleg met mijn vorige werk ben ik per vandaag gestopt.
With love :*
pi_179939195
Ah ja tof. Dan hoef je helemaal niet meer te reflecteren op je super rare handelen
pi_179939232
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi,

Er is iets moois gebeurd :D

Die sollicitatie is geluk, ben aangenomen! In overleg met mijn vorige werk ben ik per vandaag gestopt.
Nice.
Niet meer van die rare plannetjes maken de volgende keer, maar hopelijk is het niet nodig.
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 10:40:52 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179939392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:26 schreef Allures het volgende:
Ah ja tof. Dan hoef je helemaal niet meer te reflecteren op je super rare handelen
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 21 juni 2018 @ 10:45:10 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179939453
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi,

Er is iets moois gebeurd :D

Die sollicitatie is geluk, ben aangenomen! In overleg met mijn vorige werk ben ik per vandaag gestopt.
Je denkt ‘als ik mijn werkgever en mijn vriend een smoesje kan verkopen, kan ik ze op FOK! ook wel wat wijsmaken’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_179940165
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 07:53 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Werkgever moet passend werk aanbieden conform de functie omschrijving zoals omschreven in het arbeidscontract. Mocht werkgever dergelijk werk niet aanbieden is het aan te raden per aangetekende brief mede te delen dat je beschikbaar bent voor werkzaamheden conform je functieomschrijving of gelijkwaardig.
Ik ben geheel op de hoogte van de regels, echter heeft TS niets aan dit advies zo in haar laatste week. Het is verloren tijd en energie om er een juridisch gevecht van te maken.
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:42:48 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179940247
Kut voor je, maar reageer je altijd zo dramatisch op dingen? Gewoon gaan werken en netjes vertrekken. Je vriend heeft gelijk, maar de relatie hierom uitmaken is óók heel emo. Hoe oud zijn jullie?
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:43:27 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179940258
Ow spuit elf. Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
pi_179940738
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:34 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ik ben geheel op de hoogte van de regels, echter heeft TS niets aan dit advies zo in haar laatste week. Het is verloren tijd en energie om er een juridisch gevecht van te maken.
En daarna klagen over verslechterde arbeidsomstandigheden...
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:15:38 #39
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179940764
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je denkt ‘als ik mijn werkgever en mijn vriend een smoesje kan verkopen, kan ik ze op FOK! ook wel wat wijsmaken’.
Scherp!
And so is the past
pi_179940774
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi,

Er is iets moois gebeurd :D

Die sollicitatie is geluk, ben aangenomen! In overleg met mijn vorige werk ben ik per vandaag gestopt.
Dikke paniek, beschuldigingen en mokken om uiteindelijk niks dus.

Wat heb je hieruit geleerd, TS? :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179940805
Heb je trouwens weer een contract via je uitzendbureau? Of tijdelijk contract? Misschien handig om je er dan mentaal vast op voor te bereiden dat ook dat contract weer opgezegd kan worden als de termijn waarvoor jullie het aangaan verstreken is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179940873
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:13 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

En daarna klagen over verslechterde arbeidsomstandigheden...
Of klagen over een 'FOK! adviseur' die zijn eigen kennis en gelijk probeert door te drukken, haar een zaak aanpraat en ervoor heeft gezorgd dat ze de laatste week onder spanning heeft moeten werken en met onenigheid de organisatie heeft verlaten.

Beste advies voor TS is het gesprek op normale wijze aangaan en zich verder orienteren. Dat heeft ze inmiddels ook gedaan lees ik en nu kan ze in goed overleg met haar werkgever stoppen en met genoeg energie en zonder gezeur haar nieuwe job starten.
pi_179940958
Je vriend heeft compleet gelijk. Je hebt een kuthouding van jewelste.
  donderdag 21 juni 2018 @ 13:32:09 #44
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_179942105
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Die sollicitatie is geluk, ben aangenomen!
Gefeliciteerd :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:26 schreef Allures het volgende:
Ah ja tof. Dan hoef je helemaal niet meer te reflecteren op je super rare handelen
Zure reactie, hoor.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_179952794
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:29 schreef Krollie het volgende:
Je vriend heeft compleet gelijk. Je hebt een kuthouding van jewelste.
Yep. Arme nieuwe werkgever
pi_179955389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 07:13 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Hij hoeft geen receptie te draaien.

Ik ben programmeur, als ze tegen mij zeiden dat ik receptie moest draaien, dan konden ze toch echt de vinkentering krijgen.

Plus, ik vind vriend een tikkeltje bemoeizuchtig. Ik ga mijn partner ook niet mijn normen en waarden opleggen tot het punt van dreigen om de relatie te verbreken, leven en laten leven.

[..]

Klinkt allemaal veels te complex, hou het simpel. Ik zou ASAP een nieuwe baan zoeken, en tegen het werk zeggen dat je dus echt geen receptie gaat draaien, en ik zou wijzen naar je huidige functieomschrijving. Kanttekening: ik weet natuurlijk niet wat je normaal qua werk doet, maar ik vind het niet normaal om iemand ineens heel ander werk te geven.

Andere opties zijn wat mij betreft: toch die dienst draaien en gewoon een goed boek meenemen, of een iPad met Youtube. Als ze daar commentaar op geven, dan zou ik ze zeer snijdig van repliek bedienen.
Met alles eens. Zou compleet opdrogen van zo'n "vriend".
  vrijdag 22 juni 2018 @ 12:23:09 #47
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_179964070
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi,

Er is iets moois gebeurd :D

Die sollicitatie is geluk, ben aangenomen! In overleg met mijn vorige werk ben ik per vandaag gestopt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
pi_179973855
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
Hoi,

Er is iets moois gebeurd :D

Die sollicitatie is geluk, ben aangenomen! In overleg met mijn vorige werk ben ik per vandaag gestopt.
Fake news
pi_179978924
Samantha, het is uit.
pi_179979196
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 23:14 schreef lighted het volgende:
Samantha, het is uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')