abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179939522
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:47 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat er nog mensen zijn als Kapitein Scheurbuik, die niet alles klakkeloos overnemen wat ze lezen op internet, maar ook zelf even wat naslagwerk doen.
De zogenaamd kritische denkers die eigenlijk vooral zo 'kritisch zijn' omdat ze door zich een minder populaire mening aan te meten ook speciaal en intelligent wanen. Argumenten worden niet op de inhoud beoordeelt maar in hoeverre ze ingaan tegen de meest gedeelde mening. Dan heb je bij voorbaat al verloren.
pi_179939580
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ja, hoe houd je het vol. :)

Er is in de media, op diverse plaatsen, geschreven dat de weg afgesloten is geweest. Ook aan de hand van ooggetuigen. En dat de weg 'eerder was opengesteld' dan geplanned. Ook deel van het onderzoek door het OM. Zaken die jij continu blijft negeren om jouw versie van de werkelijkheid maar overeind te kunnen houden.
Nou, ik heb geloof ik 3 delen lang gevraagd naar waar dan in de media is aangegeven dat die weg afgesloten was en welke getuigen dat dan zeggen, daar is tot op heden geen antwoord op gekomen. Daarentegen heb ik wel 4 bronnen (officiele bronnen en getuigen, dus niet de verslaggever van het lokale suffertje) die het tegendeel beweren.

Als je doorvraagt waar nou dat beeld vandaan komt dat de weg afgesloten was kom je uiteindelijk uit op 2 dingen:

- De directeur van PinkPop die in de hectiek heeft gezegd “ik weet niet waarom hij eerder is open gegaan”
- En een krantenartikel waarin staat dat het OM onderzoek doet naar waarom de weg eerder is opengesteld.

Nou denk ik dat de directeur op dat moment erg geschrokken was, erg veel aan zijn hoofd had en er dus vanuit was gegaan dat die weg was afgesloten, want wie gaat er in hemelsnaam met een groep op een gitaar zitten pingelen op een weg die niet is afgesloten?
En het krantenartikel daar kun je wat mij betreft helemaal niets uit afleiden. Het OM onderzoekt gewoon wat er fout is gegaan en of er strafbare feiten zijn gepleegd. Een van de vragen zal zijn: “was de weg afgesloten” en zo ja “waarom werd hij op dat moment vrijgegeven”?

Maar ik begreep dat er vandaag een eerste onderzoek is afgerond en dan zullen we meer te weten komen. Dan zullen ook jullie vast horen dat deze weg niet afgesloten is geweest, zoals in alle officiele communicatie blijkt, zoals uit de verklaringen van betrokkenen blijkt, etc.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:00:49 #153
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179939636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 10:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Nou, ik heb geloof ik 3 delen lang gevraagd naar waar dan in de media is aangegeven dat die weg afgesloten was en welke getuigen dat dan zeggen, daar is tot op heden geen antwoord op gekomen. Daarentegen heb ik wel 4 bronnen (officiele bronnen en getuigen, dus niet de verslaggever van het lokale suffertje) die het tegendeel beweren.

Als je doorvraagt waar nou dat beeld vandaan komt dat de weg afgesloten was kom je uiteindelijk uit op 2 dingen:

- De directeur van PinkPop die in de hectiek heeft gezegd “ik weet niet waarom hij eerder is open gegaan”
- En een krantenartikel waarin staat dat het OM onderzoek doet naar waarom de weg eerder is opengesteld.

Nou denk ik dat de directeur op dat moment erg geschrokken was, erg veel aan zijn hoofd had en er dus vanuit was gegaan dat die weg was afgesloten, want wie gaat er in hemelsnaam met een groep op een gitaar zitten pingelen op een weg die niet is afgesloten?
En het krantenartikel daar kun je wat mij betreft helemaal niets uit afleiden. Het OM onderzoekt gewoon wat er fout is gegaan en of er strafbare feiten zijn gepleegd. Een van de vragen zal zijn: “was de weg afgesloten” en zo ja “waarom werd hij op dat moment vrijgegeven”?

Maar ik begreep dat er vandaag een eerste onderzoek is afgerond en dan zullen we meer te weten komen. Dan zullen ook jullie vast horen dat deze weg niet afgesloten is geweest, zoals in alle officiele communicatie blijkt, zoals uit de verklaringen van betrokkenen blijkt, etc.
Meer tekst maakt je verhaal niet beter. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179939651
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Meer tekst maakt je verhaal niet beter. :)
Maar weerspreken kan je het blijkbaar niet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_179939690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Meer tekst maakt je verhaal niet beter. :)
Goed argument.

De weg was open *zegt de ooggetuige die daar tussen 23u a 23u30 reed met de auto....*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:06:16 #156
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179939712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:02 schreef Montagui het volgende:

Maar weerspreken kan je het blijkbaar niet.
Niet nodig. Er staat namelijk niets nieuws in. En ook niets dat keihard bewijst wat de status van de weg was. Dus de berichtgeving over het mogelijk wel gesloten zijn van die weg, blijft relevant. En dat blijft zo totdat de onderzoeksresultaten van justitie er meer duidelijkheid over geven.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:07:26 #157
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179939729
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:04 schreef PriemGirl het volgende:

Goed argument.

De weg was open *zegt de ooggetuige die daar tussen 23u a 23u30 reed met de auto....*
Zeker een goed argument.

Op dat tijdstip, ja. Is dat bewijs dat de weg de vorige nacht ook open was? Of 2 uur na dat tijdstip?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179939792
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Zeker een goed argument.

Op dat tijdstip, ja. Is dat bewijs dat de weg de vorige nacht ook open was? Of 2 uur na dat tijdstip?
Ja, want dat is logisch. Een weg die heel het festival open is NA het festival alsnog afsluiten zodat er mensen op kunnen gaan zitten en hem vervolgens na 4 uur weer vrijgeven zodat de mensen die er zijn gaan zitten aangereden worden.

Je houdt je krampachtig vast aan een beeld wat steeds onwaarschijnlijker wordt en je maakt jezelf er echt belachelijk mee.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179939809
Nog niet duidelijk of verdachte drama Pinkpop voorgeleid wordt

Het is nog niet duidelijk of de verdachte van het veroorzaken van het fatale ongeval op de Mensheggerweg in Landgraaf donderdag wordt voorgeleid voor de rechter-commissaris.
Gebeurt dat niet, dan kan hij in theorie vrijkomen. Dat zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM). Dat besluit moet donderdag in elk geval worden genomen, omdat Danny S. (34) uit Heerlen drie dagen vastzit. De rechter-commissaris toetst doorgaans of een verdachte langer in voorarrest blijft.

Doodslag
Het OM weet nog niet of het S. gaat vervolgen wegens doodslag en driemaal poging tot doodslag, of volgens artikel 6 en/of 7 van de Wegenverkeerswet.

Het veroorzaken van een verkeersongeval met dood of letsel door schuld is strafbaar gesteld in artikel 6 en doorrijden na een ongeluk te hebben veroorzaakt in artikel 7. Het zijn allebei misdrijven.

Verlengen
De officier van justitie kan in uitzonderlijke gevallen ook eigenstandig besluiten de inverzekeringstelling van een verdachte met drie dagen te verlengen.
https://www.limburger.nl/(...)pop-voorgeleid-wordt
´
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:20:41 #160
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179939963
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Je houdt je krampachtig vast
Nee, hoor, dat ben jij. :)

Ik hou me helemaal nergens aan vast. Ik wacht gewoon rustig af tot er duidelijkheid over is. En ondertussen neem ik niet zomaar blind aan wat jij allemaal raaskalt. En dat lijkt je nogal te storen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:36:48 #161
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179940193
quote:
6s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:11 schreef Kim-Holland het volgende:
Nog niet duidelijk of verdachte drama Pinkpop voorgeleid wordt

Het is nog niet duidelijk of de verdachte van het veroorzaken van het fatale ongeval op de Mensheggerweg in Landgraaf donderdag wordt voorgeleid voor de rechter-commissaris.
Gebeurt dat niet, dan kan hij in theorie vrijkomen. Dat zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie (OM). Dat besluit moet donderdag in elk geval worden genomen, omdat Danny S. (34) uit Heerlen drie dagen vastzit. De rechter-commissaris toetst doorgaans of een verdachte langer in voorarrest blijft.

Doodslag
Het OM weet nog niet of het S. gaat vervolgen wegens doodslag en driemaal poging tot doodslag, of volgens artikel 6 en/of 7 van de Wegenverkeerswet.

Het veroorzaken van een verkeersongeval met dood of letsel door schuld is strafbaar gesteld in artikel 6 en doorrijden na een ongeluk te hebben veroorzaakt in artikel 7. Het zijn allebei misdrijven.

Verlengen
De officier van justitie kan in uitzonderlijke gevallen ook eigenstandig besluiten de inverzekeringstelling van een verdachte met drie dagen te verlengen.
https://www.limburger.nl/(...)pop-voorgeleid-wordt
Ah, had gehoopt op wat meer duidelijkheid vandaag. Blijkbaar is het toch nog geen uitgemaakte zaak of de bestuurder iets te verwijten valt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179940236
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, had gehoopt op wat meer duidelijkheid vandaag. Blijkbaar is het toch nog geen uitgemaakte zaak of de bestuurder iets te verwijten valt.
Dat was toch al lang duidelijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:42:32 #163
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_179940243
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, had gehoopt op wat meer duidelijkheid vandaag. Blijkbaar is het toch nog geen uitgemaakte zaak of de bestuurder iets te verwijten valt.
Als het OM net zoveel verwarrende informatie krijgt als hier in het topic staat, dan snap ik het wel :D.
Hoop voor alle betrokkenen dat er snel meer duidelijkheid komt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:44:47 #164
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_179940290
Dat je op een weg gaat zitten als je denkt dat hij afgesloten is, ok.
Dat je op die weg blijft zitten nadat er meerdere auto's zijn langsgereden (die jou goddank wel zagen zitten), is gewoon dom.
Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de snelheid waarmee de bestuurder heeft gereden.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_179940316
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, had gehoopt op wat meer duidelijkheid vandaag. Blijkbaar is het toch nog geen uitgemaakte zaak of de bestuurder iets te verwijten valt.
Ik denk dat er in de loop van de dag wel duidelijkheid komt..
´
pi_179940477
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, had gehoopt op wat meer duidelijkheid vandaag. Blijkbaar is het toch nog geen uitgemaakte zaak of de bestuurder iets te verwijten valt.
Levert dit niet als enige duidelijkheid op dat er geen alcohol of drugs in het spel was bij bestuurder?
Lijkt me dat het anders al een uitgemaakte zaak was toch?
Of denk ik te simpel?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:00:34 #167
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179940534
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ah, had gehoopt op wat meer duidelijkheid vandaag. Blijkbaar is het toch nog geen uitgemaakte zaak of de bestuurder iets te verwijten valt.
Dat staat er niet he. Ze zijn er alleen nog niet uit of hij 'gewoon' als een totaalmalloot heeft gereden of dat hij het zo gek heeft gemaakt dat het een bewussie was om die mensen dood te rijden.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:09:36 #168
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179940671
zelfs als je hard rijd en iemand zit midden op de weg dan is het nooit de schuld van de automobilist.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:14:22 #169
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179940744
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:09 schreef KingRadler het volgende:
zelfs als je hard rijd en iemand zit midden op de weg dan is het nooit de schuld van de automobilist.
Als je iets raakt wat niet beweegt is het altijd en per definitie je eigen schuld.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:15:44 #170
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179940768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat was toch al lang duidelijk.
Jep. Als het OM al meer tijd nodig heeft, dan kunnen wij met de beperkte informatie al helemaal geen oordeel vellen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179940777
Ze zullen aan zijn telefoon kunnen zien of hij appjes aan het versturen was of aan het bellen was.
Dat lijkt mij het meest waarschijnlijk, globaal naar rechts en links kijken of er mensen lopen maar niet recht naar voren en ondertussen zitten te bellen of te appen.
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:16:39 #172
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179940778
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:09 schreef KingRadler het volgende:
zelfs als je hard rijd en iemand zit midden op de weg dan is het nooit de schuld van de automobilist.
Dat ligt helemaal aan de omstandigheden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179940809
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:14 schreef Nobu het volgende:

[..]

Als je iets raakt wat niet beweegt is het altijd en per definitie je eigen schuld.
Recente rechtzaken tegen mensen die keien op de weg hebben gelegd tonen aan dat dat dus simpelweg niet waar is.

En of er nu in het donker een kei of een persoon op de weg zit, je ziet ze niet. De persoon die ze daar heeft neergelegd is schuldig. In het geval van personen zijn die daar natuurlijk niet neergelegd, die zijn er zelf gaan zitten. Lijkt me dat die de hoofdverantwoordelijken zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:24:14 #174
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179940901
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Recente rechtzaken tegen mensen die keien op de weg hebben gelegd tonen aan dat dat dus simpelweg niet waar is.

En of er nu in het donker een kei of een persoon op de weg zit, je ziet ze niet. De persoon die ze daar heeft neergelegd is schuldig. In het geval van personen zijn die daar natuurlijk niet neergelegd, die zijn er zelf gaan zitten. Lijkt me dat die de hoofdverantwoordelijken zijn.
Dat die gasten bewust een gevaarlijke situatie creëren wil niet zeggen dat je als automobilist van alle verantwoordelijkheid ontslagen bent.
pi_179941124
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat die gasten bewust een gevaarlijke situatie creëren wil niet zeggen dat je als automobilist van alle verantwoordelijkheid ontslagen bent.
Dat zeg ik ook niet. Ik weerleg met een voorbeeld dat jouw stelling niet waar is. Daarmee zeg ik niet dat je als automobilist geen verantwoordelijkheid hebt.

En vanuit het gezichtspunt van de automobilist maakt het niet uit of er een kei of een persoon zit. Je verwacht het niet en je ziet het niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 21 juni 2018 @ 12:49:21 #176
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179941372
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik weerleg met een voorbeeld dat jouw stelling niet waar is. Daarmee zeg ik niet dat je als automobilist geen verantwoordelijkheid hebt.

En vanuit het gezichtspunt van de automobilist maakt het niet uit of er een kei of een persoon zit. Je verwacht het niet en je ziet het niet.
Ben ik met je eens. Ja, theoretisch moet je de weg overzien binnen je stopafstand. Echter, met slecht verlichte obstakels kun je wellicht de weg wel overzien maar die obstakels niet.

Wat voornamelijk de vraag is, is in hoeverre hij te hard heeft gereden (en of dat heeft bijgedragen aan de aanrijding en de gevolgen van die aanrijding), of er nog een snelheidsgebod van 30 km/h gold, of er overal al dronken mensen op en rond de weg rondhingen, de reden van doorrijden, etc.

Allemaal informatie die wij (nog) niet hebben en het is wat dat betreft ook te vroeg om de automobilist wel of geen verwijt te maken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179941504
Ik wil het niet te cru schrijven maar het gaat toch pas fout als het echt fout gaat toch, als meerdere ..... hun pad kruisen?
Er gingen immers meerdere langs .... het groepje, waarom niet eerder bij de eerste de beste?
Hoe schrijf ik netjes wat ik wil schrijven met respect voor iedereen?
pi_179941925
Vreemd dat we wel horen van de twee die net weggelopen waren, maar niet van de overigen die op de weg zaten en niet geraakt zijn. Die zullen ook wel zodanig in shock zijn dat ze niet kunnen reageren.
pi_179942160
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juni 2018 22:37 schreef sig000 het volgende:
Die arme sukkel met iets teveel haast aan de schandpaal.
Dat krijg je als je doorrijdt en je pas een halve dag later meld.

Hoe hard het ook klinkt, maar beide partijen zijn toch zelf wel erg verantwoordelijk voor het verknallen van hun eigen leven. De chaffeur door het doorrijden, zelfs als hij niet te hard heeft gereden is hij door het doorrijden mede-schuldig. En de slachtoffers zijn zelfs als de chaffeur zo dronken als een toeter met 120kmh aan kwam rijden toch echt mede schuldig door op een openbare weg in het donker te gaan zitten.
pi_179942194
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:23 schreef Loekie1 het volgende:
Vreemd dat we wel horen van de twee die net weggelopen waren, maar niet van de overigen die op de weg zaten en niet geraakt zijn. Die zullen ook wel zodanig in shock zijn dat ze niet kunnen reageren.
Tja, zou je er zelf zin in hebben om in de media te komen om de perverse nieuwsgierigheid van sommigen te bevredigen? Ik denk dat je wel iets anders aan je hoofd hebt dan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179942226
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:23 schreef Loekie1 het volgende:
Vreemd dat we wel horen van de twee die net weggelopen waren, maar niet van de overigen die op de weg zaten en niet geraakt zijn. Die zullen ook wel zodanig in shock zijn dat ze niet kunnen reageren.
Of die hebben helemaal geen behoefte om dit in de media te vertellen. Heel eerlijk gezegd verbaas ik me erg over personen die net iets vreselijks hebben gezien/meegemaakt, en die dan meteen met hun kop voor de tv moeten om even te vertellen wat ze hebben gezien.
pi_179942299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Tja, zou je er zelf zin in hebben om in de media te komen om de perverse nieuwsgierigheid van sommigen te bevredigen? Ik denk dat je wel iets anders aan je hoofd hebt dan.
Inderdaad, hoe groot is die bak bagger die ze waarschijnlijk kunnen verwachten?

Daarnaast is het onderzoek nog gaande, dus het advies zal ook wel geweest zijn om niet met de media te praten.

Die Lola die dat wel deed, zal ook geen verklaring hebben afgelegd bij de politie...
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:08:33 #183
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179942824
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juni 2018 12:24 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat die gasten bewust een gevaarlijke situatie creëren wil niet zeggen dat je als automobilist van alle verantwoordelijkheid ontslagen bent.
Maar ook niet dat jij automatisch aansprakelijk wordt gesteld. Ergo, je kunt er eigenlijk weinig van zeggen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_179943019
De afterparty was net afgelopen, begreep ik, dus was t druk op de Mensheggerweg, mensen praten, zoeken hun auto, hun taxi, hun richting, hun vrienden, enz.
Dus de taxi's en de vertrekkende festivalgangers en overige weggebruikers konden enkel stapvoets rijden op het tijdstip dat het groepje dat liever nog even wou doorfeesten zich op de Mensheggerweg begaf.
Zij zagen dat de weg gezellig was, veel mensen, nauwelijks auto verkeer, er hing de sfeer van de festivalgrond, en niet de sfeer van maandagochtend in de real world.
Maar na een tijdje is de drukte opgelost, en hoeft men niet meer stapvoets te rijden, maar kennelijk deden sommigen dat toch maar wel, voor de zekerheid.
Hoe-dan-ook: het einde van de afterparty zorgde voor oponthoud en vertraging voor degenen die op tijd naar werk moesten.
Wanneer eindelijk een stuk weg zichtbaar wordt waar geen mensen lopen, ziet de man in t busje kans de vertraging een beetje in te halen.
Natuurlijk kon hij niet vermoeden dat er nog mensen zouden zitten op de weg.
uiteindelijk lukt altijd alles
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:33:37 #185
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179943266
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
De afterparty was net afgelopen, begreep ik, dus was t druk op de Mensheggerweg, mensen praten, zoeken hun auto, hun taxi, hun richting, hun vrienden, enz.
Dus de taxi's en de vertrekkende festivalgangers en overige weggebruikers konden enkel stapvoets rijden op het tijdstip dat het groepje dat liever nog even wou doorfeesten zich op de Mensheggerweg begaf.
Zij zagen dat de weg gezellig was, veel mensen, nauwelijks auto verkeer, er hing de sfeer van de festivalgrond, en niet de sfeer van maandagochtend in de real world.
Maar na een tijdje is de drukte opgelost, en hoeft men niet meer stapvoets te rijden, maar kennelijk deden sommigen dat toch maar wel, voor de zekerheid.
Hoe-dan-ook: het einde van de afterparty zorgde voor oponthoud en vertraging voor degenen die op tijd naar werk moesten.
Wanneer eindelijk een stuk weg zichtbaar wordt waar geen mensen lopen, ziet de man in t busje kans de vertraging een beetje in te halen.
Natuurlijk kon hij niet vermoeden dat er nog mensen zouden zitten op de weg.
En dit weet je allemaal omdat je er bij was? Of schets je gewoon een van de vele mogelijke scenario’s?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179943886
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:33 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En dit weet je allemaal omdat je er bij was? Of schets je gewoon een van de vele mogelijke scenario’s?
nee, ik was er niet bij.
ik probeerde me te verplaatsen in het groepje dat was gaan zitten op de openbare weg, en daarna probeerde ik me voor te stellen hoe het was om te proberen op tijd te komen na zulk oponthoud.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_179943945
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad, hoe groot is die bak bagger die ze waarschijnlijk kunnen verwachten?

Daarnaast is het onderzoek nog gaande, dus het advies zal ook wel geweest zijn om niet met de media te praten.

Die Lola die dat wel deed, zal ook geen verklaring hebben afgelegd bij de politie...
Ze heeft het hele ongeluk niet zien gebeuren en heeft niet achterom gekeken na het ongeluk.. die is gewoon mediageil..
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:45:44 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179944565
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze heeft het hele ongeluk niet zien gebeuren en heeft niet achterom gekeken na het ongeluk.. die is gewoon mediageil..
Bizar ook dat je niet omkijkt terwijl je wel het besef hebt dat er iets ernstigs gebeurd moet zijn, dat je zo'n reflex kunt onderdrukken, en daar ook de helderheid van geest voor hebt.

Of ze heeft wel omgekeken en was zo van de wereld dat ze geen flauw idee heeft wat ze gezien heeft, als ze daar überhaupt al zo dichtbij was als ze zelf stelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179944576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:44 schreef MaLo het volgende:

Dat je op een weg gaat zitten als je denkt dat hij afgesloten is, ok.
Dat je op die weg blijft zitten nadat er meerdere auto's zijn langsgereden (die jou goddank wel zagen zitten), is gewoon dom.

:Y
pi_179944691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bizar ook dat je niet omkijkt terwijl je wel het besef hebt dat er iets ernstigs gebeurd moet zijn, dat je zo'n reflex kunt onderdrukken, en daar ook de helderheid van geest voor hebt.

Of ze heeft wel omgekeken en was zo van de wereld dat ze geen flauw idee heeft wat ze gezien heeft, als ze daar überhaupt al zo dichtbij was als ze zelf stelt.
Ook zo'n onvoorstelbare reactie, beetje zoals doorrijden na een ongeval.
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:03:13 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179944846
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ook zo'n onvoorstelbare reactie, beetje zoals doorrijden na een ongeval.
Net zo schuldig aan het geen hulp verlenen dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:05:09 #192
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179944868
Beslissing over verlenging voorarrest verdachte Pinkpopdrama op vrijdag

De 34-jarige bestuurder die wordt verdacht van het veroorzaken van en doorrijden na het fatale ongeval na afloop van Pinkpop krijgt vrijdag te horen of hij langer vast blijft zitten.

De rechter-commissaris oordeelde donderdag dat de verdachte de afgelopen dagen terecht is vastgehouden. Vrijdag wordt duidelijk of hij langer vast blijft zitten of dat hij op vrije voeten komt. Dat is afhankelijk van onderzoek naar de zaak dat nog wordt uitgevoerd.

https://www.limburger.nl/(...)chte-pinkpop-vrijdag
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:06:29 #193
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179944882
ik zie hem niet echt een gevaar voor de maatschappij gewoon vrijlaten
pi_179945187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 15:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bizar ook dat je niet omkijkt terwijl je wel het besef hebt dat er iets ernstigs gebeurd moet zijn, dat je zo'n reflex kunt onderdrukken, en daar ook de helderheid van geest voor hebt.

Of ze heeft wel omgekeken en was zo van de wereld dat ze geen flauw idee heeft wat ze gezien heeft, als ze daar überhaupt al zo dichtbij was als ze zelf stelt.
Ze durfde niet om te kijken..

"Lotte durfde niet om te kijken en achteraf denkt ze 'dat dat misschien ook maar het beste was'. Ze hoort nog altijd het geschreeuw van de slachtoffers."
pi_179945278
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Net zo schuldig aan het geen hulp verlenen dus.
Ja.. bovendien, ze kende die mensen, ze had er net nog mee zitten chillen.. dan ga je toch kijken hoe het met die mensen is?

Dat doorrijden kan ik nog enigszins begrijpen, waarschijnlijk gewoon in paniek/shock. Maar dat je niet eens gaat kijken hoe het met die mensen is die je kent, waar je net nog gezellig muziek mee aan het maken was?! Dat kan ik echt niet begrijpen..
  donderdag 21 juni 2018 @ 16:36:55 #196
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_179945332
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:06 schreef KingRadler het volgende:
ik zie hem niet echt een gevaar voor de maatschappij gewoon vrijlaten
Ik zie hem er ook niet vandoor gaan ofzo inderdaad.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_179945385
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik zie hem er ook niet vandoor gaan ofzo inderdaad.
Heeft geen auto meer
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_179945475
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:33 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja.. bovendien, ze kende die mensen, ze had er net nog mee zitten chillen.. dan ga je toch kijken hoe het met die mensen is?

Dat doorrijden kan ik nog enigszins begrijpen, waarschijnlijk gewoon in paniek/shock. Maar dat je niet eens gaat kijken hoe het met die mensen is die je kent, waar je net nog gezellig muziek mee aan het maken was?! Dat kan ik echt niet begrijpen..
Andere generaties wel of ze filmen de boel.

Deze generatie gaat eerst op de telefoon kijken of ze nog wat "gemist" heeft, misschien nog een afterparty ergens...
pi_179945586
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Andere generaties wel of ze filmen de boel.

Deze generatie gaat eerst op de telefoon kijken of ze nog wat "gemist" heeft, misschien nog een afterparty ergens...
Ik snap dat echt niet.. en dan in de media gaan lopen janken over hoe betrokken ze er wel niet bij was..
pi_179945937
De rechter-commissaris oordeelde donderdag dat aanhouding en verdenking terecht zijn, zegt een OM-woordvoerder. Danny S. wordt verdacht van doodslag en driemaal poging tot doodslag.
Of die verdenking wordt bijgesteld wordt pas duidelijk wanneer morgen ook de uitkomst van het technisch onderzoek bekend is. Het OM wil niet zeggen of de bestuurder alcohol of drugs had gebruikt. Er gelden nog beperkingen, de bestuurder mag behalve met zijn advocaat met niemand contact hebben. [Limburger]
´
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')