abonnement Unibet Coolblue
pi_179916251
quote:
Radio-dj Domien Verschuuren stapt over van zinkend schip 3FM naar het commerciële Qmusic. Hij gaat daar de middagspits-show voor zijn rekening nemen. Dat heeft Q zojuist laten weten. Zenderbaas Dave Minneboo is trots op deze aanwinst. “Met Domien halen we een van de grootste radiotalenten van Nederland in huis. Domien is al van jongs af aan met radio bezig en staat goed in contact met zijn luisteraars, iets wat we bij Qmusic hoog in het vaandel hebben staan.“
Domien laat weten: “Ik ben 3FM en BNNVARA waanzinnig dankbaar voor alle jaren dat ik er radio heb gemaakt en met fantastische mensen heb mogen samenwerken. Voor mij is dit het moment om een nieuwe stap te maken en ik ben er trots op die met Qmusic te zetten. Een programma in de middagspits is al lange tijd mijn wens en ik heb zin om dit met frisse energie te gaan doen!”

De radiomaker is al sinds 2006 te horen bij 3FM, waar hij verschillende shows voor zijn rekening nam. In 2007 sleepte hij de Marconi Award voor Aanstormend Talent in de wacht en in 2014 maakte hij zijn debuut in het Glazen Huis voor 3FM Serious Request.

Eind 2016 volgde hij Giel Beelen op na zijn vertrek in de ochtend, waar hij nu te horen is tussen 06.00 en 09.00 uur. 3FM ligt al tijden onder vuur, omdat de marktaandelen van het station flink onder druk staan. Verschuuren krijgt het zwaar te verduren, omdat hij het boegbeeld van de zender is.

Tot de komst van Domien zal Stephan Bouwman te horen blijven in het middagtijdslot van Qmusic. Minneboo: “Stephan is een groot allround talent, met wie we graag verder bouwen aan de toekomst. We zullen binnenkort meer bekendmaken over zijn nieuwe rol binnen Qmusic.”

Wanneer Domien precies start, wordt later bekend.
Bron
  woensdag 20 juni 2018 @ 11:32:16 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_179916326
radio dj anno 2018 :')
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_179916357
wie?
pi_179917379
Oh, hij wilde niet meer jankend naar huis omdat men niet meer naar hem luisterde? :')
pi_179917780
Omdat hij het boegbeeld is van 3fm :')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_179919561
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:32 schreef cherrycoke het volgende:
radio dj anno 2018 :')
verdiend goed hoor. zal mij een worsten wezen als niemand zou luisteren
Moeten zij weten
pi_179919877
Denk dat het enige wat nog enigzins liep op 3FM de ochtendshow was. Daar komt nu weer een te jong gastje waarschijnlijk, en 3FM is helemaal ten dode opgeschreven.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2018 @ 14:03:34 #8
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179919900
Wow die zag ik niet aankomen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_179924358
Radio luisteren :')

Schijtlolligheden van diskjockeys :')

Spotify, YouTube en Soundcloud zijn mijn muziekbronnen.
AFCA!
pi_179925210
Wie?
There are only 151 Pokémon.
pi_179925912
Nooit begrepen waarom deze knul zo’n prominente rol kreeg op 3FM.

Niet grappig, niet scherp, niet controversieel. Gewoon niks eigenlijk. Saai, oppervlakkig, kleurloos.
٩๏̯͡๏)۶
pi_179926043
Nou, dit zal een maatschappelijke crisis veroorzaken. Wat een nieuws.

Zetten ze gewoon een andere kutvent neer die slechte grappen maakt.
pi_179928389
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2018 13:53 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

verdiend goed hoor. zal mij een worsten wezen als niemand zou luisteren
Voor dat salaris zou het mij ook een worst wezen....
Maar bij Qmusic zal hij wel meer verdienen....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 20:38:35 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_179928523
Dit is wel "nieuws" met mega aanhalingstekens, wat een nutteloze informatie :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_179928602
-> [SHO]. }:|
pi_179933498
"RadioDJ" => "Belspelhost"
pi_179934532
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:32 schreef cherrycoke het volgende:
radio dj anno 2018 :')
Als ze mij morgen bellen en een baan aanbieden als Radio-DJ, begin ik de volgende dag meteen.
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:39:42 #18
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179934675
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als ze mij morgen bellen en een baan aanbieden als Radio-DJ, begin ik de volgende dag meteen.
Dit.

Maar het is wel zo dat NL alleen maar 13 in een dozijn stations heeft.

Internet ftw. Gelukkig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179934697
De discussie rond 3FM draait veel te veel om de poppetjes, veel te weinig om de muziek. Dat Domien, die amper anderhalf jaar de ochtendshow doet, nu ook al het zinkende schip verlaat, is tekenend. Ik vraag me af in hoeverre zijn houding in de afgelopen tijd zijn toekomstige carrière negatief beïnvloedt. Er is namelijk ook zoiets als een gunfactor.

Maar het belangrijkste is dit: luisteraars zijn niet bij 3FM weggerend vanwege de DJ's. Ze zijn weggerend vanwege de muziekkeuze; de knieval voor de urban/hiphop-crap. Steeds dat soort shit draaien maakt een radiozender onluisterbaar. Dus zappen mensen weg; heel simpel. Bijvoorbeeld naar Radio 2, dat wél goed luisterbaar is.

Gelukkig is "verbetering" op komst. De programmaleider van FunX is aangetrokken als nieuwe zendermanager. Dat belooft wat... En de huidige waarnemend zendermanager (mede-verantwoordelijk voor de instortende luistercijfers) blijft fijn als music director aan de zender verbonden.
pi_179934716
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
De discussie rond 3FM draait veel te veel om de poppetjes, veel te weinig om de muziek. Dat Domien, die amper anderhalf jaar de ochtendshow doet, nu ook al het zinkende schip verlaat, is tekenend. Ik vraag me af in hoeverre zijn houding in de afgelopen tijd zijn toekomstige carrière negatief beïnvloedt. Er is namelijk ook zoiets als een gunfactor.

Maar het belangrijkste is dit: luisteraars zijn niet bij 3FM weggerend vanwege de DJ's. Ze zijn weggerend vanwege de muziekkeuze; de knieval voor de urban/hiphop-crap. Steeds dat soort shit draaien maakt een radiozender onluisterbaar. Dus zappen mensen weg; heel simpel. Bijvoorbeeld naar Radio 2, dat wél goed luisterbaar is.

Gelukkig is "verbetering" op komst. De programmaleider van FunX is aangetrokken als nieuwe zendermanager. Dat belooft wat... En de huidige waarnemend zendermanager (mede-verantwoordelijk voor de instortende luistercijfers) blijft fijn als music director aan de zender verbonden.
Eens. Maar niet alleen de hiphop crap. Ook de zelfbevlekking bij zogenaamde rock van Kensington en Chef Special niet vergeten.
pi_179935247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
Radio luisteren :')

Schijtlolligheden van diskjockeys :')

Spotify, YouTube en Soundcloud zijn mijn muziekbronnen.
Cool 😎
pi_179935297
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als ze mij morgen bellen en een baan aanbieden als Radio-DJ, begin ik de volgende dag meteen.
ach zo 1950 tot 2017...

Iedereen is dom, de jeugd van 2018 weet het beter.😎
Muziek werd gemaakt voor de radio, maar de jonge generatie weet het beter.
pi_179935371
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ach zo 1950 tot 2017...

Iedereen is dom, de jeugd van 2018 weet het beter.😎
Muziek werd gemaakt voor de radio, maar de jonge generatie weet het beter.
De jonge generatie weet het helemaal niet beter, maar laat zich bijzonder makkelijk beïnvloeden. De online influencers zijn overal en de standaard-playlists van diensten als Spotify staan ook in dienst van grote artiesten en grote labels.

Dat het medium verandert, wil niet zeggen dat de situatie beter is geworden. Het barst - op de radio, maar ook op Spotify - van de generieke muziek. Weinig creativiteit, standaard formules qua akkoorden, elkaars sound na-apend. Om over de hiphop-ooiraids nog maar te zwijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')