Die toeschouwer rechts op de foto's met dat spijkerjack aan is ook wel fascinerendquote:Op woensdag 27 juni 2018 16:15 schreef Fretwork het volgende:
Ik kan niet stoppen met blijven kijken naar die kerel met rood-wit-zwarte strepen op z'n mouwen. Daar gebeurt zoveel in een paar foto's.
ja, wieler vereniging amsterdamquote:
Ja dat & volgens mij heb ik er nog wel eentje voor je.quote:
Awesome!quote:Op donderdag 28 juni 2018 12:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat & volgens mij heb ik er nog wel eentje voor je.
Ik heb even gekeken in mijn bakje, ik heb er 4, iig 2 voor ronde spaken, een voor platte spaak die zat bij mijn cosmics dacht ik en 1 volgens mij allebei; dat is zo'n langwerpige. Je mag er eentje voor niks hebben ik doe er ook niks mee.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2018 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in mijn bakje, ik heb er 4, iig 2 voor ronde spaken, een voor platte spaak die zat bij mijn cosmics dacht ik en 1 volgens mij allebei; dat is zo'n langwerpige. Je mag er eentje voor niks hebben ik doe er ook niks mee.
welk van de 2 dagen?quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had dit weekend al plannen om richting Bloemendaal te trainen. Dus ik gooi die magneet wel ff zelf af. Dan weet je tenminste dat het goed wordt bezorgd.
Ik denk zondag, ik moet zaterdag een geisertje aansluiten in mijn tuinhuis want de boiler is kapot.quote:
Laat ff weten dan, rijden we samen een stukkiequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik denk zondag, ik moet zaterdag een geisertje aansluiten in mijn tuinhuis want de boiler is kapot.
Oh dat is wel gezellie. Ik ga dan eerst via Leimuiden Hoofddorp Haarlem en dan Bloemendaal via de boulevard terug richting Katwijk en dan naar Leonos's huis op de terugweg.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef muzas het volgende:
[..]
Laat ff weten dan, rijden we samen een stukkie
Dit stuk kan ik aanhaken, en dan rij ik mee tot noordwijk ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef kaasplankje het volgende:
Hoofddorp Haarlem en dan Bloemendaal
Ik wil een beetje vroeg weg ivm de warmte, dus ik verwacht ongeveer een uur of 11 in Haarlem te zijn? Misschien iets eerder?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit stuk kan ik aanhaken, en dan rij ik mee tot noordwijk ofzo.
Beter wel, anders wordt het file-rijden. Tenzij heel vroeg.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:44 schreef Patroon het volgende:
Ik ga zondag ook naar bloemendaal maar niet op de fiets
Ja drama is dat he? Mmmquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:54 schreef Z het volgende:
[..]
Beter wel, anders wordt het file-rijden. Tenzij heel vroeg.
Hij gaat natuurlijk de hele nacht in D1 housen met een pil in z'n mik. Goed voor de vetverbranding.quote:
Dan kan ik uitslapen... prima.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil een beetje vroeg weg ivm de warmte, dus ik verwacht ongeveer een uur of 11 in Haarlem te zijn? Misschien iets eerder?
Moet nergens zijn. Maar dacht gaan even in D1 housen bij Bloemendaal, maar geen zin om met dit weer in de file te staan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 18:36 schreef Z het volgende:
[..]
Waar moet je precies zijn (Bloemendaal of Zandvoort)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |