Ja koop dan bv golfplaatquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet...
Maak zon afdak zoals heel veel mensen in hun achtertuin hebben nu weet niet of het een naam heeft...
Dan sta je ook droog
Pergola, markies, zonnescherm??quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maak zon afdak zoals heel veel mensen in hun achtertuin hebben nu weet niet of het een naam heeft...
Dan sta je ook droog
sjon is loodgieter en cv-monteur.quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan sta je ook droog
een bouwmarkt die geen stiften heeftquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:54 schreef chufi het volgende:
Heeft John wel gevraagd of ze pleepapier hebben? Tis een boutenmarkt
Wel marker, maar geen watervast...quote:Op woensdag 20 juni 2018 09:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
een bouwmarkt die geen stiften heeft
quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:00 schreef magnaal het volgende:
Ik vind John een verrukking om naar te kijken, geen groter irritatielevel heeft iemand ooit bij mij behaald...Hij zegt eerst het 1 en dan het ander. Ja ik ben het zat dat gevreet en dan: ja je moet eten natuurlijk..Zogenaamde vredestichter. Geobsedeerd door hout, hout, hout... Probeert zogenaamd te relativeren, is rolbevestigend... En kan niet bouwen..ja kistjes...Ik geniet van die schreeuwende Bockworstliefhebber
Hij vindt zichzelf geweldig.quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:00 schreef magnaal het volgende:
Ik vind John een verrukking om naar te kijken, geen groter irritatielevel heeft iemand ooit bij mij behaald...Hij zegt eerst het 1 en dan het ander. Ja ik ben het zat dat gevreet en dan: ja je moet eten natuurlijk..Zogenaamde vredestichter. Geobsedeerd door hout, hout, hout... Probeert zogenaamd te relativeren, is rolbevestigend... En kan niet bouwen..ja kistjes...Ik geniet van die schreeuwende Bockworstliefhebber
O echt, ik zal me streams eens aan slingerenquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:03 schreef sjampoeh het volgende:
meffroi heeft bezwaar dat ze live is te horen
Programma is net begonnen, komt wel..quote:Op woensdag 20 juni 2018 00:55 schreef Yaksa het volgende:
Valt me eigenlijk mee dat nog niemand hier klaagt omtrent het feit dat er 's nachts altijd een stream op Jessie gericht staat. Was bij Beau altijd wel.
Privacywetgeving zegt dat ze niet meer hoevenquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:03 schreef sjampoeh het volgende:
meffroi heeft bezwaar dat ze live is te horen
Water kost niks, althans nihil..Ja of je moet er zwembaden, jacuzzi's ed mee vullen..Daar acht ik ze wel toe in staat natuurlijk..Maar voor consumptie en afwas, val je er geen buil aanquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het water gaat dus niet gratis worden, Sjon wil er ook al een meter op hebben om de cuubs bij te houden.. of het waterleidingbedrijf het daar mee eens gaat zijn. geen bedrijf, geen rekeningnummer, geen factuuradres
Talpa BV te Laren, zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het water gaat dus niet gratis worden, Sjon wil er ook al een meter op hebben om de cuubs bij te houden.. of het waterleidingbedrijf het daar mee eens gaat zijn. geen bedrijf, geen rekeningnummer, geen factuuradres
Ze hebben toch horloges om?quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
alsof de kippen wachten dat sanne komt om 8u
Irritant he?quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:13 schreef Rhosyn het volgende:
Nouuuuuuuuu Ik luister naar een goed gesprek tussen Mike en Christel...kappen ze het weer af
Ja, ik denk dat je ook overvallen wordt door zo telefoontjequote:Op woensdag 20 juni 2018 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
weer een meffroi: sorry ik snap het niet helemaal
om een bv te startenquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je ook overvallen wordt door zo telefoontje
Waarom hebben ze een notaris nodig?
Ja dat dus. Ik irriteer me aan hem op een positieve manier...quote:Op woensdag 20 juni 2018 10:00 schreef magnaal het volgende:
Kan me niet meer herinneren of die andere ook een notaris hebben gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |