Besef dat hij het juist uit respect zo omvloerst omschreef. Of had jij de omschrijving van een frikandel in een tunnel beter gevonden!?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:09 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat mag hij best zeggen, maar dan moet ie ook niet op zijn pik getrapt zijn als iemand insinueert dat zijn 'gedoe daar onder' misschien ook niet meer functioneert zoals het ooit deed.
Er zijn echt ontelbaar veel relaties (geweest) waarbij de man en vrouw niet (in eerste instantie) verliefd zijn. Een voorwaarde voor het in stand houden is dat je van elkaar houdt, graag bij elkaar bent, elkaar steunt door dik en dun.quote:Op woensdag 20 juni 2018 14:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Alleen maar sympathiek, slim e.d. maakt voor mij geen relatie. Hoe ik het met zijn familie kan vinden ook niet. Dat maakt goede vrienden, geen partner.
Maar goed, dat is mijn visie. Als jij hier gelukkig mee bent is het natuurlijk klaar, dat is het enige wat telt.
Of je kan gewoon je ballen bij elkaar rapen, je looks maximaliseren en zoveel mogelijk people skills / social skills op doen. De realiteit maak je zelf. Er lopen genoeg lekkere chicks rond die nog beter zijn dan Doutzen (imo) en die wachten op een man om mee te trouwen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 15:25 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Of je kan accepteren dat er bepaalde onderdelen van een relatie minder succesvol zijn en je leven leven.
Als ik de vrije keuze had dan zou ik een Romee Strijd of Doutzen met een geweldige persoonlijkheid en libido trouwen. De realiteit is echter niet zo voor de meesten en je zult toch hier en daar concessies moeten doen. En gelukkig lukt mij dat nu prima af, want ik zit prima in mijn vel en mijn vriendin ook.
Of ik kan het uitmaken en tussen de geweldige grote groep desperate single mannen van 27+ gaan zoeken naar een vrouw en er het beste van hopen natuurlijk. Maar deze optie lijkt mij het vooralsnog niet waard.![]()
Ik vind het eerder schandalig dat hij daar niet over met zijn eigen vriendin kan praten, maar het wel gewoon botweg op een openbaar forum durft te zetten.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Besef dat hij het juist uit respect zo omvloerst omschreef. Of had jij de omschrijving van een frikandel in een tunnel beter gevonden!?
De vriendinnen van jouw vriendin weten alles over je pik hoorquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schandalig dat hij daar niet over met zijn eigen vriendin kan praten, maar het wel gewoon botweg op een openbaar forum durft te zetten.
Hoe zou je het vinden als je vriendin op het Viva-forum loopt te klagen dat je een te kleine pik hebt die niet meer hard wordt?
Dat vind ik nog iets anders dan doorzoekbaar op het internet. En jij kent mijn vriendinnen niet, met roddeltantes hoef ik al niks te beginnen.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De vriendinnen van jouw vriendin weten alles over je pik hoor
Dat advies is niet hypocriet, maar nodig. Want anders veranderd er niets. Als zij niet weet dat ze losser is geworden zal ze er niets aan doen, niet zolang zij dat zelf niet opmerkt.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrouwen die zich persoonlijk aangevallen voelen en het 'respectloos' vinden dat je man en paard noemt. En mannen die vervolgens de white knight gaan uithangen. Dan heb je 90% van de reacties wel gehad.
Ook heerlijk hypocriet is diezelfde vrouwen je dan gaan adviseren om het vooral uit te spreken tegenover je vriendin. In duidelijke bewoordingen![]()
Gezien de reacties van de vrouwen hier, lijkt me wel duidelijk dat je misschien juist niet moet doen, want zelfs netjes beschrijft met "van onder", gaan de vrouwen volledig over de zeik(Als ie had geschreven dat haar kut totaal niet meer strak is, was het goed geweest!?)
Ach ja, ik heb om mijn verhaal enigszins leesbaar te houden een keer vrouwen die je leuk genoeg vindt om seks mee te kunnen willen hebben en misschien zelfs wel een relatie mee zou kunnen aangaan aangeduid met 'doable'.
Iedereen, mannen en vrouwen, weet dan wat je bedoelt en iedereen weet dondersgoed of hij iemand anders doable of niet vindt (Onbewust maakt je letterlijk continue die afweging. Ook als vrouw of politiek correcte witnicht). Maar nee, de rest van het topic ging niet meer over de inhoud, maar over het woordje 'doable'. Dat mocht ik niet gebruiken en was ook de reden waarom ik geen vrouw kan vinden
Leuk als je iemand probeert te zijn die je van nature niet bent. Maar vroeg of laat haalt de realiteit je dan in (waardoor je in je oude rolpatroon vervalt) en (als het je gelukt is) je chick je verlaat voor een man die het wel van nature is zoals ze het hebben wil.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:18 schreef NATTY-CHESTBRAH het volgende:
[..]
Of je kan gewoon je ballen bij elkaar rapen, je looks maximaliseren en zoveel mogelijk people skills / social skills op doen. De realiteit maak je zelf. Er lopen genoeg lekkere chicks rond die nog beter zijn dan Doutzen (imo) en die wachten op een man om mee te trouwen.
Van mij mag hij dat prima zeggen. Het enige waar ik een face palm over doe is zijn idee dat hij haar versleten heeft met het vele neuken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En precies hier wringt de schoen voor TS. Alleen dat mag ie niet zeggen, want hij heeft aangegeven dat zijn vriendin ook niet meer zo strak aanvoelt.
Ik denk dat het probleem voor het grootste deel niet fysiologisch is. Hij vind haar niet meer aantrekkelijk. DAT is het probleem. Haar wijde vagina is een bijkomstigheid.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat advies is niet hypocriet, maar nodig. Want anders veranderd er niets. Als zij niet weet dat ze losser is geworden zal ze er niets aan doen, niet zolang zij dat zelf niet opmerkt.
Dat met wat tact brengen lijkt me wel handig, een botte lul zijn werkt meestal niet.
Nou ja, het is verder anoniem natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schandalig dat hij daar niet over met zijn eigen vriendin kan praten, maar het wel gewoon botweg op een openbaar forum durft te zetten.
Hoe zou je het vinden als je vriendin op het Viva-forum loopt te klagen dat je een te kleine pik hebt die niet meer hard wordt?
Dat is idd echt lulkoek ja.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Van mij mag hij dat prima zeggen. Het enige waar ik een face palm over doe is zijn idee dat hij haar versleten heeft met het vele neuken.
Ik blijf me altijd verbazen over hoeveel mannen er in dat sprookje geloven. Of denken dat een vagina 'verslijt' als ze seks heeft met verschillende mannenquote:
Dat is inderdaad bullshit. Ik weet uit ervaring dat een vrouw zelfs al na tien keer seks* wijd kan aanvoelen. Puur door haar bouw en om dat ze zich ontspant en nat wordt.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Van mij mag hij dat prima zeggen. Het enige waar ik een face palm over doe is zijn idee dat hij haar versleten heeft met het vele neuken.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem voor het grootste deel niet fysiologisch is. Hij vind haar niet meer aantrekkelijk. DAT is het probleem. Haar wijde vagina is een bijkomstigheid.
Dat is een hele interessante stelling. Naar mijn mening verander je niet zomaar terug in je oude rolpatroon. Hier ben ik al een tijd mee aan het experimenteren.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:24 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Leuk als je iemand probeert te zijn die je van nature niet bent. Maar vroeg of laat haalt de realiteit je dan in (waardoor je in je oude rolpatroon vervalt) en (als het je gelukt is) je chick je verlaat voor een man die het wel van nature is zoals ze het hebben wil.
Dude, hou eens op met zo'n eppo zijn. Je verkut je eigen topic.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:42 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Pikkebaas, het gaat alleenmaar verder bergafwaards met je slechte argumentatie en je achterban heeft je inmiddels ook in de steek gelaten. Derhalve raad ik je aan om deze strijd te staken en lekker bij iedere vrouw (zowel op internet als in rl) in de friendzone weg te kwijlen met je sprookjespraat.
Hij is toch niet voor niets het 'alfamannetje'?quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dude, hou eens op met zo'n eppo zijn. Je verkut je eigen topic.
Als mijn vriend als een slonsje erbij gaat lopen, zou ik er gewoon even wat van zeggen. qua gewicht hoef ik er niets van te zeggen, dat doet zijn werkgever en bedrijfsarts wel.quote:Op woensdag 20 juni 2018 16:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daarmee geef je toch aan dat klacht van TS valide is
Voor de vrouwen hier: Draai het eens om. De man doet nul moeite om nog enigszins appetijtelijk te zijn voor zijn vriendin en de vrouw in kwestie opent een topic over hoe slonzig hij is gekleed, een buikje heeft gekregen en niet meer zo hard wordt al vroeger. Is dat dan ook totaal respectloos!?? Ik weet uit ervaring dat zulke topics geen enkel probleem zijn. Niks 'respectloos'. Nee, begrip. Van zowel vrouwen als mannen. Maar o wee als een man met dezelfde klacht komt
Ik snap je jongen. Misschien is het een idee om single verder te gaan? Je lijkt me niet echt geschikt voor een langdurige relatie, mijn hemel zegquote:Op woensdag 20 juni 2018 08:34 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Ik snap dat het hard overkomt. Helaas is pure lust ook gewoon iets wat zich niet laat binden aan normen en waarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |