Het rechte stuk waar men 4 tiende verloor? Uh huh.quote:Op donderdag 21 juni 2018 06:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Red Bull reed juist met minder downforce, daarom was hun snelheid ook zo opvallend goed op het laatste rechte stuk ná de hairpin.
Jij weet natuurlijk meer dan dit onderdeurtje ?quote:Op donderdag 21 juni 2018 07:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het rechte stuk waar men 4 tiende verloor? Uh huh.
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk meer dan dit onderdeurtje ?
Even ffw naar 2:51
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.quote:
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.quote:
Dit verraadt al dat je de race niet hebt gekeken. Totaal niet serieus te nemen dus.quote:Ten eerste, waarom zou je in de vrije training met minder vleugel willen rijden als je dat niet gaat toepassen in kwalificatie en race?
Ten tweede, hoe kan Max aan het einde van de race sneller zijn dan Bottas met 4 tienden verlies en ook nog eens snelste raceronde op zijn naam zetten, had Bottas dat niet moeten zijn dan?
. Ga maar lekker verder zeuren over hoe geweldig Button is. Gaat je beter af.quote:Waarom blijf je zo door trollen in dit topic? Je hebt blijkbaar niets van je vorige ban geleerd? Je verziekt de sfeer hier geregeld.. jammer, je hebt zeker wel kennis en passie voor de sport, maar je gebruikt het op een verkeerde manier.
Weet je dat heel zeker... ?quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit verraadt al dat je de race niet hebt gekeken. Totaal niet serieus te nemen dus.
[..]
. Ga maar lekker verder zeuren over hoe geweldig Button is. Gaat je beter af.
Nee hij heeft gelijk. Het concept van Red Bull is een korte wielbasis met veel rake. Daardoor heb je voordeel in de langzame bochten, maar hebt ook meer drag. Mercedes is lang en vlak en heeft daardoor minder drag.quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.
Je hebt er maar weinig kaas van gegeten, dat blijkt wel weer.
Waarom je in al je posts perse het tegenovergestelde vd waarheid wil verkondigen is me een raadsel, maar het zou goed zijn om eens toe te geven dat je het gewoon fout had. Dit is een beetje dom zo.
Bottas moest toch brandstof besparen op het eind?quote:Op donderdag 21 juni 2018 14:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.
Ten eerste, waarom zou je in de vrije training met minder vleugel willen rijden als je dat niet gaat toepassen in kwalificatie en race?
Ten tweede, hoe kan Max aan het einde van de race sneller zijn dan Bottas met 4 tienden verlies en ook nog eens snelste raceronde op zijn naam zetten, had Bottas dat niet moeten zijn dan?
Waarom blijf je zo door trollen in dit topic? Je hebt blijkbaar niets van je vorige ban geleerd? Je verziekt de sfeer hier geregeld.. jammer, je hebt zeker wel kennis en passie voor de sport, maar je gebruikt het op een verkeerde manier.
Daar heb je gelijk in, hij moest inderdaad rustig aan doen, dat was ik indd even vergeten. Maar dan nog, Je zet in mijn ogen geen snelste raceronde neer als je 4 tiende te kort komt op het rechte stuk, dan had Vettel minstens die titel moeten hebben, maar door het te vroeg afvlaggen ging het gek genoeg tussen de Max en Daniël... Dat rijmt niet met wat Vuurvliegje beweert dat RBR alleen in vrije training met minder downforce reedquote:Op donderdag 21 juni 2018 20:14 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Bottas moest toch brandstof besparen op het eind?
In de kwalificatie en race reed redbull met iets meer downforce dan in de eerste vrije trainingen. De topsnelheid was daar niet eens zo verkeerd, maar men verloor in de bochten omdat ze te weinig downforce hadden staan tov Mercedes en Ferrari. Dat hebben ze daarna gecorrigeerd met als gevolg dat ze op de rechte stukken toch weer veel verloren. Kortom de renault komt nog steeds veel tekort.quote:Op donderdag 21 juni 2018 20:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, hij moest inderdaad rustig aan doen, dat was ik indd even vergeten. Maar dan nog, Je zet in mijn ogen geen snelste raceronde neer als je 4 tiende te kort komt op het rechte stuk, dan had Vettel minstens die titel moeten hebben, maar door het te vroeg afvlaggen ging het gek genoeg tussen de Max en Daniël... Dat rijmt niet met wat Vuurvliegje beweert dat RBR alleen in vrije training met minder downforce reed
Ach, niet echt een veel grotere gok tov afwachten hoeveel Renault volgend jaar weer tekort komt.quote:Op donderdag 21 juni 2018 16:57 schreef Radegast het volgende:
Ik snap dat ze de stap (of gok) wagen met Honda
Maar als Red Bull gaat 'blamen' dan is dat met een goede onderbouwuing. Op de auto is erg weinig aan te merken, dus een lack in performance, komt dan automatisch van de motor.quote:Ben benieuwd hoe het zal gaan, als het niet werkt kan ik niet wachten op the blame game.. Als ze bij Honda dachten dat die lui in Woking erg waren qua vingertje wijzen..
quote:The new mode was tested in France last week and Renault F1 boss Cyril Abiteboul said it was "great news" that it would be "making an impact for the first time" at the Red Bull Ring.
After filling the fifth row of the grid, well beaten by the Haas team, drivers Carlos Sainz and Nico Hulkenberg said it made little difference to their qualifying performance.
Hulkenberg lapped three tenths slower than his teammate and said "you don't notice a bit more performance" like a qualifying mode.
"Something more significant needs to happen, so that it can be noticed," he said. "I don't even know what you're thinking, or what you've been told, what we've got.
"That's not earth-shattering, I can tell you that much."
Inb4 Renault partymode die beloofd wordt voor 2019 en arriveert in 2022.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 23:05 schreef aesop het volgende:
Zwaar onder de indruk van de partymodus van Renault, net als de rijders van het fabrieksteam:
[..]
Renault heeft een eigen soort partymodequote:Op zondag 1 juli 2018 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inb4 Renault partymode die beloofd wordt voor 2019 en arriveert in 2022.
Als je het omdraait en Honda is wel goed op weg, zou TR dan dit jaar niet opgeofferd worden voor een eventueel kampioen waardige auto 2019? Precies, alles staat in het teken van 2019 en 2020quote:Op dinsdag 17 juli 2018 10:38 schreef lobotm het volgende:
Red Bull begint toch wel een beetje angstig te worden. Torro Rosso nu test team van Honda ook penalty's gaan gepakt worden.. Dus simpel gezegd Honda loopt te ver achter de feiten aan en updates zijn hard nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |