abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 juni 2018 @ 07:45:10 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179937332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 06:22 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Red Bull reed juist met minder downforce, daarom was hun snelheid ook zo opvallend goed op het laatste rechte stuk ná de hairpin.
Het rechte stuk waar men 4 tiende verloor? Uh huh.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179941968
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 07:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het rechte stuk waar men 4 tiende verloor? Uh huh.
Jij weet natuurlijk meer dan dit onderdeurtje ? ;)

Even ffw naar 2:51 :*
  donderdag 21 juni 2018 @ 13:32:14 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179942107
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Jij weet natuurlijk meer dan dit onderdeurtje ? ;)

Even ffw naar 2:51 :*
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Official ESF Kreviewer donderdag 21 juni 2018 @ 13:35:42 #104
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_179942168
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Even ffw naar 2:51 :*
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.
[/quote]

Je hebt er maar weinig kaas van gegeten, dat blijkt wel weer.
Waarom je in al je posts perse het tegenovergestelde vd waarheid wil verkondigen is me een raadsel, maar het zou goed zijn om eens toe te geven dat je het gewoon fout had. Dit is een beetje dom zo.
pi_179942658
Niet onverwacht, uiteindelijk gaat Honda het hele team overnemen, denk ik. Red Bull heeft z'n langste tijd als teameigenaar wel gehad.

Ben benieuwd wat dit voor Sainz gaat betekenen, hij maakt officieel nog steeds deel uit van de Red Bull coureurs maar is uitgeleend aan Renault.
pi_179943014
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:32 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Even ffw naar 2:51 :*
In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.
[/quote]

Ten eerste, waarom zou je in de vrije training met minder vleugel willen rijden als je dat niet gaat toepassen in kwalificatie en race?

Ten tweede, hoe kan Max aan het einde van de race sneller zijn dan Bottas met 4 tienden verlies en ook nog eens snelste raceronde op zijn naam zetten, had Bottas dat niet moeten zijn dan? ;)

Waarom blijf je zo door trollen in dit topic? Je hebt blijkbaar niets van je vorige ban geleerd? Je verziekt de sfeer hier geregeld.. jammer, je hebt zeker wel kennis en passie voor de sport, maar je gebruikt het op een verkeerde manier.
  donderdag 21 juni 2018 @ 14:27:14 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179943168
quote:
Ten eerste, waarom zou je in de vrije training met minder vleugel willen rijden als je dat niet gaat toepassen in kwalificatie en race?

Ten tweede, hoe kan Max aan het einde van de race sneller zijn dan Bottas met 4 tienden verlies en ook nog eens snelste raceronde op zijn naam zetten, had Bottas dat niet moeten zijn dan? ;)
Dit verraadt al dat je de race niet hebt gekeken. Totaal niet serieus te nemen dus.
quote:
Waarom blijf je zo door trollen in dit topic? Je hebt blijkbaar niets van je vorige ban geleerd? Je verziekt de sfeer hier geregeld.. jammer, je hebt zeker wel kennis en passie voor de sport, maar je gebruikt het op een verkeerde manier.
:O. Ga maar lekker verder zeuren over hoe geweldig Button is. Gaat je beter af.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179943759
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit verraadt al dat je de race niet hebt gekeken. Totaal niet serieus te nemen dus.

[..]

:O. Ga maar lekker verder zeuren over hoe geweldig Button is. Gaat je beter af.
Weet je dat heel zeker... ? O-)
pi_179944914
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juni 2018 13:35 schreef Kreator het volgende:

[..]

In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.


Je hebt er maar weinig kaas van gegeten, dat blijkt wel weer.
Waarom je in al je posts perse het tegenovergestelde vd waarheid wil verkondigen is me een raadsel, maar het zou goed zijn om eens toe te geven dat je het gewoon fout had. Dit is een beetje dom zo.
Nee hij heeft gelijk. Het concept van Red Bull is een korte wielbasis met veel rake. Daardoor heb je voordeel in de langzame bochten, maar hebt ook meer drag. Mercedes is lang en vlak en heeft daardoor minder drag.
pi_179945632
Ik snap dat ze de stap (of gok) wagen met Honda, net zoals ik McLaren snapte toen ze in 2015 aan hun avontuur met Honda begonnen. Ben benieuwd hoe het zal gaan, als het niet werkt kan ik niet wachten op the blame game.. Als ze bij Honda dachten dat die lui in Woking erg waren qua vingertje wijzen..
pi_179950273
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 14:18 schreef Meike26 het volgende:

[..]

In die sessie. Niet in de kwalificatie, niet in de race.

Ten eerste, waarom zou je in de vrije training met minder vleugel willen rijden als je dat niet gaat toepassen in kwalificatie en race?

Ten tweede, hoe kan Max aan het einde van de race sneller zijn dan Bottas met 4 tienden verlies en ook nog eens snelste raceronde op zijn naam zetten, had Bottas dat niet moeten zijn dan? ;)

Waarom blijf je zo door trollen in dit topic? Je hebt blijkbaar niets van je vorige ban geleerd? Je verziekt de sfeer hier geregeld.. jammer, je hebt zeker wel kennis en passie voor de sport, maar je gebruikt het op een verkeerde manier.
Bottas moest toch brandstof besparen op het eind?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_179951798
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:14 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Bottas moest toch brandstof besparen op het eind?
Daar heb je gelijk in, hij moest inderdaad rustig aan doen, dat was ik indd even vergeten. Maar dan nog, Je zet in mijn ogen geen snelste raceronde neer als je 4 tiende te kort komt op het rechte stuk, dan had Vettel minstens die titel moeten hebben, maar door het te vroeg afvlaggen ging het gek genoeg tussen de Max en Daniël... Dat rijmt niet met wat Vuurvliegje beweert dat RBR alleen in vrije training met minder downforce reed ;)
pi_179954172
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, hij moest inderdaad rustig aan doen, dat was ik indd even vergeten. Maar dan nog, Je zet in mijn ogen geen snelste raceronde neer als je 4 tiende te kort komt op het rechte stuk, dan had Vettel minstens die titel moeten hebben, maar door het te vroeg afvlaggen ging het gek genoeg tussen de Max en Daniël... Dat rijmt niet met wat Vuurvliegje beweert dat RBR alleen in vrije training met minder downforce reed ;)
In de kwalificatie en race reed redbull met iets meer downforce dan in de eerste vrije trainingen. De topsnelheid was daar niet eens zo verkeerd, maar men verloor in de bochten omdat ze te weinig downforce hadden staan tov Mercedes en Ferrari. Dat hebben ze daarna gecorrigeerd met als gevolg dat ze op de rechte stukken toch weer veel verloren. Kortom de renault komt nog steeds veel tekort.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 16:36:01 #114
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_179970155
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 16:57 schreef Radegast het volgende:
Ik snap dat ze de stap (of gok) wagen met Honda
Ach, niet echt een veel grotere gok tov afwachten hoeveel Renault volgend jaar weer tekort komt.

quote:
Ben benieuwd hoe het zal gaan, als het niet werkt kan ik niet wachten op the blame game.. Als ze bij Honda dachten dat die lui in Woking erg waren qua vingertje wijzen..
Maar als Red Bull gaat 'blamen' dan is dat met een goede onderbouwuing. Op de auto is erg weinig aan te merken, dus een lack in performance, komt dan automatisch van de motor.
Bij Mclaren blijkt dat toch anders te zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 22 juni 2018 @ 21:56:00 #115
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_179977193
Vandaag was in beide vrije trainingen de snelste STR sneller dan de snelste Renault. Als je er vanuit gaat dat de chasis van beide teams vergelijkbaar zijn dan is het wel voorstelbaar dat zo'n Honda-motor in een RBR (met een veel sneller chasis) wel minimaal het niveau van Renault moet kunnen halen. Ik geloof wel dat ze er bij RBR goed over nagedacht hebben en dat dit een succes kan worden.
pi_179995745
Wat een drama weer met Renault. Zei iemand dat Redbull verkeert gokt door over te stappen op Honda?
Met Renault weet je in elk geval zeker dat je niet meedoet om de titel.
pi_180152086
Zwaar onder de indruk van de partymodus van Renault, net als de rijders van het fabrieksteam:

quote:
The new mode was tested in France last week and Renault F1 boss Cyril Abiteboul said it was "great news" that it would be "making an impact for the first time" at the Red Bull Ring.

After filling the fifth row of the grid, well beaten by the Haas team, drivers Carlos Sainz and Nico Hulkenberg said it made little difference to their qualifying performance.

Hulkenberg lapped three tenths slower than his teammate and said "you don't notice a bit more performance" like a qualifying mode.

"Something more significant needs to happen, so that it can be noticed," he said. "I don't even know what you're thinking, or what you've been told, what we've got.

"That's not earth-shattering, I can tell you that much."
pi_180156798
De honda motor ging gisteren wel weer aardig tijdens de kwalificatie. Gasly maar op een achterstand van 0.150 seconden ten opzichte van de snelste Renault (Red bull butien beshouwing gelaten).
pi_180157845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:05 schreef aesop het volgende:
Zwaar onder de indruk van de partymodus van Renault, net als de rijders van het fabrieksteam:

[..]

Inb4 Renault partymode die beloofd wordt voor 2019 en arriveert in 2022.
Jack does it in real time...
  zondag 1 juli 2018 @ 13:05:04 #120
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_180160700
Renault baas is wel snel onder de indruk.
pi_180426011
ik ben heel erg benieuwd
pi_180426959
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:04 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Inb4 Renault partymode die beloofd wordt voor 2019 en arriveert in 2022.
Renault heeft een eigen soort partymode


.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:38:35 #123
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_180531426
Red Bull begint toch wel een beetje angstig te worden. Torro Rosso nu test team van Honda ook penalty's gaan gepakt worden.. Dus simpel gezegd Honda loopt te ver achter de feiten aan en updates zijn hard nodig.
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
pi_180531574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 10:38 schreef lobotm het volgende:
Red Bull begint toch wel een beetje angstig te worden. Torro Rosso nu test team van Honda ook penalty's gaan gepakt worden.. Dus simpel gezegd Honda loopt te ver achter de feiten aan en updates zijn hard nodig.
Als je het omdraait en Honda is wel goed op weg, zou TR dan dit jaar niet opgeofferd worden voor een eventueel kampioen waardige auto 2019? Precies, alles staat in het teken van 2019 en 2020

Dat de krachtbron nog verder ontwikkelt moet worden, twijfel niemand aan. Of de krachtbron volgend jaar beter is dan Renault, ik hoop het, maar volgens mij moet daar nog heel veel voor gebeuren.
  dinsdag 17 juli 2018 @ 10:55:32 #125
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_180531723
Bijna 1 seconde verliezen per ronde op Silverstone dat is echt teveel ten opzichte van Force india en Sauber. Het chassis van de torro's is niet super maar vele malen beter dan een Williams bijvoorbeeld. Heb niks tegen Honda maar ondertussen zouden ze nu wel iets moeten hebben wat minimaal Renault achtig of beter zou moeten zijn.
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')