Dat was geen 100% moment.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft trouwens belachelijk.... hier (terecht) rood.... en Die Fransoos mocht gewoon blijven staan.
Mijn Frozen gifje werd ooit niet op waarde geschat.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar houden we op FOK! ook van.
Dit was arm naar de bal hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het was aangeschoten waar moet hij heen met die arm
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn Frozen gifje werd ooit niet op waarde geschat.
Kees&KeesHijgen.gifquote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het plaatje waarop GGMM Hermione te grazen nam werd wel op waarde geschat.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met elf man handballen dan heb je geen keeper meer nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:10 schreef Burner82 het volgende:
Misschien krijgt Sanches nu wel een uitnodiging om als keeper te komen werken bij het Colombiaanse handbalelftal...
quote:
In de zesde minuut laat je die bal toch gewoon lekker binnen vliegen.quote:
Blunder achterin, toen ging er een kans bijna in. Colombiaantje hield de bal tegen met de hand. Rood en pingel.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is uit het raam aan het hangen, Ducrot stijl.
Tapia?quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:14 schreef S0nic het volgende:
Waar is die kerel die bij Feyenoord heeft gespeeld?
C. Sanchez. Wel opletten.quote:
Hahah wat een kneus ben je als je na een paar minuten al rood pakt. RIP KPquote:
D. blunderde waarna C. hands maaktequote:
Die zijn vaak toepasbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt verdacht veel zelfmoord gifjes paraat.
Die huurling bedoel ik ja. Die was wel redelijk toen in dat dramatisch Feyenoord van die periode.quote:
VAR zorgt voor veel meer penalties (aangezien fluiten voor een penalty makkelijker is geworden, twijfelgevalletjes werden eerst vaak niet gegeven)quote:Op dinsdag 19 juni 2018 14:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel pingels al geweest trouwens dit WK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |