abonnement Unibet Coolblue
pi_179890574
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

‘Maar we wonen samen en ik ga over 1 weekje op vakantie met dr’
Als de vakantie al betaald is, waarom niet? Ik zou er in ieder geval nog die vakantie uit slepen, daarna zie je het wel. Gewoon nog een paar keer neuken en daarna vertellen.

Misschien ook tijdens de vakantie vertellen?
pi_179890577
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ongeveer 1.5 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als jouw vriendin nu, met zo'n laffe zak die niks zei want "Ik wilde je geen pijn doen" guess what asshole.. dat deed het toen ik er na 6 mnd alsnog achterkwam toch.
Geprobeerd het te vergeten en achter ons te laten maar dat ging niet meer, teveel kapot, deels doordat hij al die tijd bewust gelogen heeft. (+nog wat andere dingen) en nu sinds januari officieel gescheiden.

Als je echt van haar houdt dan vertel je het zsm. Ze heeft recht op de waarheid.
Hoe kwam je er achter?

Ik hou echt van haar, hoop dat ze dat nog kan geloven.
pi_179890653
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde die zo enorm boos worden als iemand eens een kusje aan iemand anders geeft: de lelijke nerds die doodsbang zijn dat hun vriendinnetje dat ook eens doet en ervandoor gaat en ze de rest van hun leven alleen blijven.

Man up TS. Gewoon je bek houden en niet zo janken over schuldgevoel. Je hebt in een dronken bui wat getongworsteld en 2 tieten geknepen nou nou big deal. Mondje houden en wat leuks met die chick van je gaan doen.
De enige zinnige reactie in dit topique.

Verder doet TS alsof hij met 2000 vrouwen is vreemdgegaan en aansluitend een moord heeft gepleegd.

Doe niet zo dramatisch. Je hevt inderdaad toen je dronken was wat gezoend met een ander. Gewoon mond houden, niet meer doen, en op vakantie gaan. En kappen met die onzin van 'kapot gaan van schuldgevoel'.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:15:30 #104
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_179890676
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:11 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Hoe kwam je er achter?

Ik hou echt van haar, hoop dat ze dat nog kan geloven.
Serieus vent.. nok met het vragen naar "hoe een ander …", stap op d'r af en vertel het maar, morgen doet het meer pijn dan vandaag
pi_179890696
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:11 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Hoe kwam je er achter?

Ik hou echt van haar, hoop dat ze dat nog kan geloven.
Al die tijd al het gevoel gehad dat er meer was tussen hem en dat wijf, en na lang rekken heeft ie dat ook toegegeven...

Als je nog enig respect wilt behouden, vertel je het haar vandaag nog... ik vertrouw mn ex nog steeds niet.
S. 2014
J. 2016
pi_179890734
Vertel het gewoon niet. Waarom zou je al die ellende op je hals halen?
pi_179890737
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

ok, maar mijn vraag was dus wie heeft die standaard bepaald?
Staat dat echt zo in de wet net als dat je niemand mag vermoorden?
Jij bent ook niet helemaal honderd hé
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_179890767
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:43 schreef Eljoccovic het volgende:
Dat is niet wat ik wil, mn vriendin heeft al vermoedens omdat ik me anders gedraag.

Ik moet wel, moet.

Misschien vraag ik haar wel aansluitend ten huwelijk ofzo, alles of niets.
Jezus Christus wat een debiel ben jij, hahahaha. Krijg steeds meer een beeld uit wat voor een sociaal milieu TS komt.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_179890786
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:18 schreef C.L.Werner het volgende:
Vertel het gewoon niet. Waarom zou je al die ellende op je hals halen?
Ik vind dat ze de waarheid moet weten.
pi_179890797
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:22 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Ik vind dat ze de waarheid moet weten.
Goed idee.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179890803
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Jezus Christus wat een debiel ben jij, hahahaha. Krijg steeds meer een beeld uit wat voor een sociaal milieu TS komt.
Naja, ik weet niet of dat beeld juist is. Ik wil haar gewoon niet kwijt, echt niet.

Ben gewoon een beetje radeloos.
pi_179890808
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:22 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Ik vind dat ze de waarheid moet weten.
Dat kost je waarschijnlijk je relatie, wat je niet wilt.
Dus het lijkt me logisch wat je moet doen - je mond houden.
pi_179890829
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:23 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat kost je waarschijnlijk je relatie, wat je niet wilt.
Dus het lijkt me logisch wat je moet doen - je mond houden.
Zo kan je alles wel recht proberen te lullen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179890835
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ongeveer 1.5 jaar geleden zat ik in dezelfde situatie als jouw vriendin nu, met zo'n laffe zak die niks zei want "Ik wilde je geen pijn doen" guess what asshole.. dat deed het toen ik er na 6 mnd alsnog achterkwam toch.
Geprobeerd het te vergeten en achter ons te laten maar dat ging niet meer, teveel kapot, deels doordat hij al die tijd bewust gelogen heeft. (+nog wat andere dingen) en nu sinds januari officieel gescheiden.

Als je echt van haar houdt dan vertel je het zsm. Ze heeft recht op de waarheid.
Knuffel meid. Ik snap zoiets gewoon echt niet. Zeker niet als je samen kinderen hebt.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:25:10 #115
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179890837
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:43 schreef Eljoccovic het volgende:
Dat is niet wat ik wil, mn vriendin heeft al vermoedens omdat ik me anders gedraag.

Ik moet wel, moet.

Misschien vraag ik haar wel aansluitend ten huwelijk ofzo, alles of niets.
Neeeeee zo'n aanzoek zou altijd 'besmet' door de scheve schaats die er aan vooraf ging.
Niet doen dus.

Wel eens parachute-gesprongen? Het moment dat je in de deuropening staat en denkt $%*#&%$#$ nu moet ik wel. Nou gewoon dat. Raap je ballen bij elkaar en just do it.
En vertrouw erop dat die parachute goed genoeg is het tot een goed einde te brengen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179890869
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zo kan je alles wel recht proberen te lullen.
Ik praat het niet goed hoor, ik praat uit ratio.
TS wilt zijn relatie behouden.
Als hij opbiecht dat hij is vreemdgegaan, dan is het waarschijnlijk einde relatie.
Dus is het logisch om niets te vertellen en het schuldgevoel voor lief te nemen.
pi_179890905
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:43 schreef Eljoccovic het volgende:
Dat is niet wat ik wil, mn vriendin heeft al vermoedens omdat ik me anders gedraag.

Ik moet wel, moet.

Misschien vraag ik haar wel aansluitend ten huwelijk ofzo, alles of niets.
Ten huwelijk vragen? :') Dat ging je ook niet doen als je geen scheve schaats had gereden toch? Gewoon niet doen dus.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:28:39 #118
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179890929
Goed dat je je schuldig voelt, dat je spijt hebt en dat je je gerealiseerd hebt dat dit zeker niet is wat je wil. Dat zijn allemaal aanwijzingen dat je het eigenlijk gewoon nooit meer gaat doen. Maar ga haar niet ten huwelijk vragen net nadat je hebt opgebiecht dat je bent vreemdgegaan, dat kan ze bijna zeker niet waarderen. Want de meeste mensen willen wel een mooi verhaal bij het huwelijksaanzoek waar ze anderen lekker mee kan maken. Dat is dit zeker niet. Vertel het haar, ongeacht de uitkomst en misschien ook erbij vertellen hoe je je eronder voelt en hoeveel spijt je hebt. Doe het, en snel. Voor ze het uit je trekt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:31:13 #119
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179890968
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:26 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed hoor, ik praat uit ratio.
TS wilt zijn relatie behouden.
Als hij opbiecht dat hij is vreemdgegaan, dan is het waarschijnlijk einde relatie.
Dus is het logisch om niets te vertellen en het schuldgevoel voor lief te nemen.
Dat hoeft helemaal niet zo waarschijnlijk te zijn.
Bovendien ruikt ze al lont. Als hij zich al schuldig gedraagt gaat dat alleen maar etteren in die relatie.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:31:59 #120
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179890980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:26 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed hoor, ik praat uit ratio.
TS wilt zijn relatie behouden.
Als hij opbiecht dat hij is vreemdgegaan, dan is het waarschijnlijk einde relatie.
Dus is het logisch om niets te vertellen en het schuldgevoel voor lief te nemen.
Ja maar hij kan het emotioneel niet van zijn gedrag en gezicht houden dus kan hij het maar beter op eigen voorwaarden opbiechten in plaats van huilend en dronken opbiechten omdat zijn vriendin (terecht) zo achterdochtig is geworden en er via andere wegen achter komt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_179890991
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja maar hij kan het emotioneel niet van zijn gedrag en gezicht houden dus kan hij het maar beter op eigen voorwaarden opbiechten in plaats van huilend en dronken opbiechten omdat zijn vriendin (terecht) zo achterdochtig is geworden en er via andere wegen achter komt.
Zo had ik het nog niet bekeken. Thanks!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 juni 2018 @ 10:33:06 #122
22592 crew  Ole
pi_179891002
ik zou niks zeggen..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_179891027
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:33 schreef Ole het volgende:
ik zou niks zeggen..
Eens, maar TS kan dat niet aan en gedraagt zich nu heel vreemd, bijna spastisch. Zijn levensgezel heeft ook door dat TS vreemd en raar doet. TS is van mening dat hij het MOET vertellen, want hij gaat KAPOT van binnen. KAPOT!

Vandaar dat hij zichzelf geen andere keus laat dan het op te biechten.
pi_179891037
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:26 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed hoor, ik praat uit ratio.
TS wilt zijn relatie behouden.
Als hij opbiecht dat hij is vreemdgegaan, dan is het waarschijnlijk einde relatie.
Dus is het logisch om niets te vertellen en het schuldgevoel voor lief te nemen.
Als hij het nu niet opbiecht komt het later ergens toch wel uit en dan is t ook einde oefening en einde contact... Vind niks logisch aan liegen en verzwijgen eigenlijk...
S. 2014
J. 2016
pi_179891057
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Als hij het nu niet opbiecht komt het later ergens toch wel uit en dan is t ook einde oefening en einde contact... Vind niks logisch aan liegen en verzwijgen eigenlijk...
Ik heb niet het hele topique gelezen, maar waarom is iedereen ervan overtuigd dat zij er toch wel achter komt?
Als hij vreemd is gegaan en zeker weet dat er geen bekende bij waren, dan is het toch alleen TS zelf die er van af weet?
pi_179891077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:36 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele topique gelezen, maar waarom is iedereen ervan overtuigd dat zij er toch wel achter komt?
Als hij vreemd is gegaan en zeker weet dat er geen bekende bij waren, dan is het toch alleen TS zelf die er van af weet?
TS was erbij en als hij bij haar net zo doet als bij ons, gaat hij zichzelf wel verlinken.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 juni 2018 @ 10:37:58 #127
163650 Greys
pi_179891085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:36 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele topique gelezen, maar waarom is iedereen ervan overtuigd dat zij er toch wel achter komt?
Als hij vreemd is gegaan en zeker weet dat er geen bekende bij waren, dan is het toch alleen TS zelf die er van af weet?
Omdat z'n vriendin de volgende ochtend al aan hem vroeg of hij soms vreemd gegaan is. Dus ze had kennelijk ergens al vermoedens om. En hij gaf ergens aan dat het 'via via' misschien uit zou kunnen komen. Want degene met wie hij vreemd ging kan het toch ook weer aan anderen vertellen of het zelfs aan z'n vriendin melden als ze kwaad zou willen. Dus TS wordt alleen maar meer zenuwachtig. En dat merkt z'n vriendin weer. Etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179891093
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Knuffel meid. Ik snap zoiets gewoon echt niet. Zeker niet als je samen kinderen hebt.
Ik kan heel ver meegaan in een gedachtegang en kan mij zelfs nog voorstellen dat hij gevoel kreeg voor een ander (gezien de hele situatie toen) maar de timing waarop EN het liegen en bedriegen en mij uitmaken voor jaloers en achterdochtig wijf maken het gewoon heel moeilijk te vergeven.
S. 2014
J. 2016
pi_179891129
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:36 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele topique gelezen, maar waarom is iedereen ervan overtuigd dat zij er toch wel achter komt?
Als hij vreemd is gegaan en zeker weet dat er geen bekende bij waren, dan is het toch alleen TS zelf die er van af weet?
les 1: vrouwen zijn beter dan de FBI... Nee serieus, mijn grootmoeder zei vroeger al; je verrader slaapt nooit.. zij hoeft het maar tegen 1 iemand te vertellen die t weer tegen iemand zegt enz enz...
S. 2014
J. 2016
pi_179891137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat z'n vriendin de volgende ochtend al aan hem vroeg of hij soms vreemd gegaan is. Dus ze had kennelijk ergens al vermoedens om. En hij gaf ergens aan dat het 'via via' misschien uit zou kunnen komen. Want degene met wie hij vreemd ging kan het toch ook weer aan anderen vertellen of het zelfs aan z'n vriendin melden als ze kwaad zou willen?
Oeh, dat had ik niet gelezen dat zijn vriendin al wat vermoedde. En had TO gezegd dat er niks was (geen zin om alles terug te lezen)?
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:41:59 #131
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179891163
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oeh, dat had ik niet gelezen dat zijn vriendin al wat vermoedde. En had TO gezegd dat er niks was (geen zin om alles terug te lezen)?
Nou ja ze had gevraagd of hij vreemd was gegaan, maar dat schijnt ze vaker gevraagd te hebben. :{
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:42:02 #132
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179891164
Als TS het wou vertellen dan hij het inmiddels na al onze adviezen wel gedaan imo. Zit gewoon goed te trollen, helemaal met dat huwelijksvoorstel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179891166
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Omdat z'n vriendin de volgende ochtend al aan hem vroeg of hij soms vreemd gegaan is. Dus ze had kennelijk ergens al vermoedens om. En hij gaf ergens aan dat het 'via via' misschien uit zou kunnen komen. Want degene met wie hij vreemd ging kan het toch ook weer aan anderen vertellen of het zelfs aan z'n vriendin melden als ze kwaad zou willen?
Okee, duidelijk. Dan zit er maar 1 ding op.

TS, geef de schuld aan je vriendin. Zeg tegen haar, doordat je geen aandacht en slechte sex krijgt, je per ongeluk bent vreemdgegaan. Het ligt aan haar, je krijgt niet genoeg aandacht, er is geen liefde vanuit haar kant. Ze heeft je min of meer weggeduwd, nee, gedwongen om dit te doen. Als ze niet meer wilt dat je vreemd gaat, dan dient ze je nu fellatio te geven.

Of je zegt niets.
pi_179891168
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oeh, dat had ik niet gelezen dat zijn vriendin al wat vermoedde. En had TO gezegd dat er niks was (geen zin om alles terug te lezen)?
Ja, hij had gezegd dat er niks gebeurd was.
pi_179891176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:41 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou ja ze had gevraagd of hij vreemd was gegaan, maar dat schijnt ze vaker gevraagd te hebben. :{
Goede relatie wel.
pi_179891180
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:23 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Dat kost je waarschijnlijk je relatie, wat je niet wilt.
Dus het lijkt me logisch wat je moet doen - je mond houden.
:')

Dit soort ruggengraatloze mensen. :')
pi_179891187
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:42 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Ja, hij had gezegd dat er niks gebeurd was.
Ok, hierbij is mijn grijntje symphatie voor TO vervlogen. Lummel.
pi_179891222
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Dit soort ruggengraatloze mensen. :')
Eerder TS die bewust vreemdgaat en daarna achteraf janken, dat is pas ruggengraatloos.
Ga of vreemd en zeg niets.
Of ga gewoon niet vreemd.

Waarom die drang om het altijd maar op te biechten? Wat niet weet, wat niet deert.
pi_179891226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:36 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele topique gelezen, maar waarom is iedereen ervan overtuigd dat zij er toch wel achter komt?
Als hij vreemd is gegaan en zeker weet dat er geen bekende bij waren, dan is het toch alleen TS zelf die er van af weet?
Omdat hij zich gedraagt als een nerveuze bange laffe haas.

Als wij dat in dit topic al vinden, kan ik me alleen maar indenken hoeveel erger dat irl is, waarbij er nog veel meer zaken zijn in houding/gedrag die dit ook zullen weergeven. Dus zijn vriendin zal zeker merken dat er iets is, en dan zal de aap toch wel een keer uit de mouw komen.
pi_179891373
Je kan de komende tijd weer neuken wie je wilt aangezien je chick je terecht gaat verlaten. Komt mooi uit!
pi_179891392
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:53 schreef Monopoly het volgende:
Je kan de komende tijd weer neuken wie je wilt aangezien je chick je terecht gaat verlaten. Komt mooi uit!
Misschien verdient zij ook beter dan zo een laffe haas.
pi_179891394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:45 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Eerder TS die bewust vreemdgaat en daarna achteraf janken, dat is pas ruggengraatloos.
Ga of vreemd en zeg niets.
Of ga gewoon niet vreemd.

Waarom die drang om het altijd maar op te biechten? Wat niet weet, wat niet deert.
Dit.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:56:06 #143
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179891439
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:43 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ok, hierbij is mijn grijntje symphatie voor TO vervlogen. Lummel.
Nou ja wakker worden met die vraag zou ik ook niet gelijk een bekentenis doen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_179891457
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:23 schreef Eljoccovic het volgende:

[..]

Naja, ik weet niet of dat beeld juist is. Ik wil haar gewoon niet kwijt, echt niet.

Ben gewoon een beetje radeloos.
Dat begrijp ik dat je haar niet kwijt wilt, maar je hebt het zelf verneukt. Wees gewoon een vent en biecht op, is al erg genoeg dat je er 1x over gelogen hebt.

Maar ga niet ten huwelijk vragen om het zaakje te redden, dan ben je echt niet goed in je bovenkamer.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_179891464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:56 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nou ja wakker worden met die vraag zou ik ook niet gelijk een bekentenis doen.
Had hij beter wel gedaan. Nu is het zeker weten einde oefening.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 juni 2018 @ 10:57:34 #146
163650 Greys
pi_179891476
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oeh, dat had ik niet gelezen dat zijn vriendin al wat vermoedde. En had TO gezegd dat er niks was (geen zin om alles terug te lezen)?
Jup.
En als iets een naaistreek is is het wel je vriendin laten denken dat ze gek is, haar gevoel haar misleidt en ze overdrijft terwijl haar gevoel gewoon klopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179891503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup.
En als iets een naaistreek is is het wel je vriendin laten denken dat ze gek is, haar gevoel haar misleidt en ze overdrijft terwijl haar gevoel gewoon klopt.
Dit is alleen al de reden waarom ik niet vreemd kan gaan.
Tenzij jij het bent natuurlijk :9~
pi_179891514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup.
En als iets een naaistreek is is het wel je vriendin laten denken dat ze gek is, haar gevoel haar misleidt en ze overdrijft terwijl haar gevoel gewoon klopt.
Als ze de afgelopen 10 jaar dit elke keer gevraagd heeft als je zonder haar met je maten op pad bent geweest, dan weet ik niet in hoeverre ze hier een bepaald gevoel bij heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 juni 2018 @ 11:01:02 #149
163650 Greys
pi_179891533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:59 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]

Als ze de afgelopen 10 jaar dit elke keer gevraagd heeft als je zonder haar met je maten op pad bent geweest, dan weet ik niet in hoeverre ze hier een bepaald gevoel bij heeft.
Oh, ik heb dan gemist dat ze dat steevast elke keer vraagt? Wel dat ze het in al die jaren al eens had gevraagd, maar elke keer? Dan snap ik niet dat ie dat ze uberhaupt nog bij elkaar zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 19 juni 2018 @ 11:01:39 #150
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_179891542
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Had hij beter wel gedaan. Nu is het zeker weten einde oefening.
Tuurlijk joh met een kater zo'n gesprek aangaan terwijl je niet eens meer weet wat er precies gebeurd was, want hij moest bij de dame in kwestie nog vragen of er ook daadwerkelijk seks was geweest. Had zijn vriendin zich ondertussen helemaal gek kunnen maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup.
En als iets een naaistreek is is het wel je vriendin laten denken dat ze gek is, haar gevoel haar misleidt en ze overdrijft terwijl haar gevoel gewoon klopt.
Nou ja we weten niet waarom ze het vroeg he?
Alle voorgaande keren dat ze het vroeg had ze kennelijk geen gelijk.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')