Hij zei dat hij 18 was!quote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
Lekker voor je vuige kinderverkrachter!
#AltijdReadyquote:
Heb je wel een goede verklaring?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Pak schriften meegenomen van de werkgever.
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wanneer komt hij nou terug? Ik blijf niet bezig met die kut UI
Ooit had je hier nog markante figuren als Demon_from_Heaven en Babewatcherquote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
Lekker voor je vuige kinderverkrachter!
Ergens tussen woensdag en vrijdag naar het schijntquote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Verander je die UI toch. Ik ben ook solidair met Iwanius, maar dat betekent nog niet dat ik zijn UI ga voeren.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je moet hem voeren, anders gaat het hondje dood.quote:Op maandag 18 juni 2018 23:26 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Verander je die UI toch. Ik ben ook solidair met Iwanius, maar dat betekent nog niet dat ik zijn UI ga voeren.
ok laat dit geen vals belofte zijn.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:45 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ergens tussen woensdag en vrijdag naar het schijnt
welk hondje?quote:Op maandag 18 juni 2018 23:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je moet hem voeren, anders gaat het hondje dood.
Ik herken ze direct als ervaringsdeskundigequote:Op maandag 18 juni 2018 23:35 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Door jou uitgemaakt worden voor troll![]()
Ik weet alleen niet wanneer hij zelf weer terug wil komenquote:Op maandag 18 juni 2018 23:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok laat dit geen vals belofte zijn.
Hoe dan ook gaat hij er eind deze week vanaf.
Om je memoires neer te pennen?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Was bedoelt voor thuis.. Dus nee niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |