Emmer er mee vullen en ff dompelenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:18 schreef Silves het volgende:
Nou clearasil voor je pokkehuid zou mss wonderen doen!!
poostje met dr harses in t'zoutquote:Op maandag 18 juni 2018 21:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Emmer er mee vullen en ff dompelen
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:21 schreef Ranah het volgende:
jeff wil niet 3x hetzelfde bieden, hij wil niet de indruk wekken dat ze alleen maar geld willen binnenharken
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:22 schreef Ranah het volgende:
ook snel nog een open dag en workshop vinden hij en john te inhalig
Loogzout?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
poostje met dr harses in t'zout
Vind ik wel een goeiequote:Op maandag 18 juni 2018 21:24 schreef Ranah het volgende:
mike: ze kunnen ook gewoon binnenkomen en kijken hoe we gewoon bezig zijn met hier wonen
Naaktquote:Op maandag 18 juni 2018 21:25 schreef Prulke het volgende:
Verstond ik nu net goed dat Mike wel de kipjes doet nu Sanne zo ziek is?
ik denk dat je binnen 5 min. uit gekeken bentquote:Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Gewoon apies kijken ipv clowns. Strak plan
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef Silves het volgende:
Met Sanne bijbelclubje...KUt Kut mongool..
quote:
En wat gaat dat geintje kostenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:28 schreef zodeju het volgende:
Sanne wil met mensen haar bijbelstudie verder doen......
Dat wordt eind Augustus dus de EO Jongerendag in Larenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:28 schreef zodeju het volgende:
Sanne wil met mensen haar bijbelstudie verder doen......
Nou nouquote:Op maandag 18 juni 2018 21:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Alle geile bejaarden likken met SP
Raarquote:Op maandag 18 juni 2018 21:28 schreef zodeju het volgende:
Sanne wil met mensen haar bijbelstudie verder naakt doen......
quote:
Geen geldquote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef Yaksa het volgende:
voor 5 euro mag je bij Beau naar binnen
werkhandschoenen aan en zand kruien
John staat erbij te schreeuwen
wel hard werken anders gaat de zweep erover
het is de beleving hè
god zelf greep in bij sannes voorstelquote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat kan er zo geheim zijn aan de vergadering dat we weer een SL krijgen?
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef Yaksa het volgende:
voor 5 euro mag je naar binnen
werkhandschoenen aan en zand kruien
John staat erbij te schreeuwen
wel hard werken anders gaat de zweep erover
het is de beleving hè
er werd reclame gemaakt voor de bijbelquote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Beter dat je geld toe krijgt, en een mooi optreden van een gospelkoor, dat vind ik wel leuk maar de restquote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:31 schreef Serieus_Persoon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemd
I may be wrong, but it's highly unlikely.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze maken zich zorgen over evt. moslims die zich achtergesteld voelenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Dan zou dat de genezing kunnen zijn om van het kijken naar streams af te komen.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk dat je binnen 5 min. uit gekeken bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tis de beleving
Duh de bijbelclub..denk dat god niet wilt dat er entree betaald moet worden..delen is fijn zegt jezus..quote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef Jemoederniet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed ie dan een extra strak sportbroekie an?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe ik ik ook altijdLekker tegen die ballen slaan
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef tonja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verzin het niet eensquote:
hahahaha ach ik zit alle wedstrijden wk te kijken ik vermaak me primaquote:Op maandag 18 juni 2018 21:31 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dan zou dat de genezing kunnen zijn om van het kijken naar streams af te komen.
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 18 juni 2018 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Deed ie dan een extra strak sportbroekie an?
Lekker slingeren met je leuterquote:Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietnudisten he
Is toch niet verplichtquote:Op maandag 18 juni 2018 21:34 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietnudisten he
Zit er amper 2 weken, belonen mag je jezelf naar een half jaartje bikkelen wat een droeftoeterquote:Op maandag 18 juni 2018 21:35 schreef Prulke het volgende:
Brandon: we mogen onszelf wel eens belonen...
En dat naar 14 dagen- friet en 8x per dag eten!!quote:Op maandag 18 juni 2018 21:35 schreef Prulke het volgende:
Brandon: we mogen onszelf wel eens belonen...
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En dat naar 14 dagen- friet en 8x per dag eten!!
Ze hebben zichzelf 2 dagen geleden getrakteerd als beloningquote:Op maandag 18 juni 2018 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zit er amper 2 weken, belonen mag je jezelf naar een half jaartje bikkelen wat een droeftoeter
Hij is ooit fit geweest zei hijquote:
Brandon kwam er mee aan zetten, Christel was op de hoogte en deelde uit. Wie allemaal betrokken zijn weet ik niet.quote:
Oreo's en deze keer mag het opquote:Op maandag 18 juni 2018 21:40 schreef chufi het volgende:
Wat kreeg A3? Deelt ie het ook met de rest of zit ie volop de rest op te eten
Ze zal het nou wel verdiend hebben de laatste dagen denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:41 schreef Prulke het volgende:
Ik vind dit echt een rare draai van Christel na die scène van dit weekend
Nou, dank jequote:Op maandag 18 juni 2018 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een zielig gedoe.Zuipen elke dag.
okequote:Op maandag 18 juni 2018 21:40 schreef Prulke het volgende:
[..]
Brandon kwam er mee aan zetten, Christel was op de hoogte en deelde uit. Wie allemaal betrokken zijn weet ik niet.
Er werd hier gisteren over gesproken dat het helden waren want 'doe het ze maar eens na, leven op pannenkoeken en rijst 14 dagen en 12 uur per dag hard werken.quote:
die gaan in zn kistquote:Op maandag 18 juni 2018 21:43 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Oreo's zitten nog dicht
Jessie net ook al, qua krijsvolumequote:Op maandag 18 juni 2018 21:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne doet ff een Reums
vette boer in je OOr
lekker tochquote:Op maandag 18 juni 2018 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat een zielig gedoe.Zuipen elke dag.
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die gaan in zn kist
kreng kan slecht delen
Gerrit?quote:Op maandag 18 juni 2018 21:44 schreef Prulke het volgende:
Jessie pratend in zichzelf: arrogant. Geen idee over wie het ging.
De nieuwe bijbelclub van Sanne ..quote:Op maandag 18 juni 2018 21:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Een drankje hoort erbij als je iets te vieren hebt.
Huh wat hebben ze te vieren dan?
Mike heb ik afgeschreven.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:46 schreef Prulke het volgende:
Mike praat graag over zichzelf de laatste tijd. Vond hem even leuk gedraaid, maar het zwakt wel af op deze manier. Come onnnnn!
Gaat snel met die club als er al een voorzitter nodig isquote:Op maandag 18 juni 2018 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mike heb ik afgeschreven.
Ben voorzitter van de anti-Mike club.
Blik shag en filters plus zo'n sigarettenmakertje en gaan.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Laat rokers toch lekker roken.
Anti-rokers zijn haast nog erger dan veganisten en jehova's getuigen.
i'm inquote:Op maandag 18 juni 2018 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mike heb ik afgeschreven.
Ben voorzitter van de anti-Mike club.
quote:
wie hijquote:Op maandag 18 juni 2018 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij heeft zijn biertje gehad, en neemt nu een Bacarditje.
WTF???
ja zei hij gisteren ook alquote:Op maandag 18 juni 2018 21:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat zee die
ik wil geen info over het thuisfront
als er een verkeerde moedervlek komt ?
Jaquote:Op maandag 18 juni 2018 21:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat zee die
Jip... hij wil geen slecht nieuws van het thuisfront (ik neem aan tot op een bepaalde hoogte)quote:Op maandag 18 juni 2018 21:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat zee die
Is al de derde keer in een week. Afzien hoor.quote:
Dan zou ik mooi sigaretten bestellenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is al de derde keer in een week. Afzien hoor.
wie is erwtje.. die is in heavenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stel dat erwtje dan ....
soort beroerderig wrd
Pannenkoekenquote:
Zelfs het schoon water wordt elke dag gefilterd en bijgevuld..denk spa blauw voor de luxe kampeerders..zomaar in de vijver.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:52 schreef sjampoeh het volgende:
slapen op matrassen
kookplaat op gas
drank
veel vreten
een toilet
behalve schoon WATER
afzien idd
Adriaan rookt alleen wietquote:Op maandag 18 juni 2018 21:54 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Sanne, Christel, Mike, John en Jeffrey in elk geval
Ik juich ook voor pannenkoekenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:53 schreef Prulke het volgende:
En iemand gaat pannenkoeken bakken onder luid gejuich.
Wat zit daar in het water?
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:54 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Sanne, Christel, Mike, John en Jeffrey in elk geval
ze nemen geen voedsel meer aan is net afgesprokenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:56 schreef Silves het volgende:
Weten nu allemaal alles opvreten, want de schuimpjes komen toch weer met de gevulde tassen.
Chipspannenkoekenquote:
Ik ook.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
ik had gehoopt dat ze zelf brood gingen bakken enzo
Ben benieuwd..voor een armbandje of een kei , zie ik toch wel weer iemand de regel overtreden.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze nemen geen voedsel meer aan is net afgesproken
en kruiden drogenquote:Op maandag 18 juni 2018 21:57 schreef sjampoeh het volgende:
ik had gehoopt dat ze zelf brood gingen bakken enzo
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het op d'r heupen heeft
en en en enquote:Op maandag 18 juni 2018 21:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en kruiden drogen![]()
koekoek sjamp
quote:
En eigen pesto van brandnetel of sambal van vis en kuit..quote:Op maandag 18 juni 2018 21:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en kruiden drogen![]()
koekoek sjamp
En zelf gevangen vis eten.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en kruiden drogen![]()
koekoek sjamp
MIke moet lekker zn bek houdenquote:
Vanaf het moment dat hij er doorheen zat, naar huis wilde en even uit beeld was.. zit hij in de mental coach rol.quote:
quote:
quote:
ga lkkr ff willcampeer graties tips gevenquote:Op maandag 18 juni 2018 22:00 schreef Silves het volgende:
[..]
En eigen pesto van brandnetel of sambal van vis en kuit..
Wat is datquote:Op maandag 18 juni 2018 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn woord van de dag is kipkibbeling
Ik kan het niet, daarom leek het me zo leuk om het mensen te zien doen. Ik kan maar beter geen tips gevenquote:[b]Op maandag 18 juni 2018 22:03
ga lkkr ff willcampeer graties tips geven
30,- pp
of een dag a 5,- pp
ze zijn blij hoor
met lieve streamers![]()
en die van Gerrit is: ja dat komt helemaal goedquote:Op maandag 18 juni 2018 22:03 schreef Silves het volgende:
Jef zijn stopwoord is "dit en dat...' tja ditjes en datjes.
slager had hetquote:
...en Sanne Jessie en John ookquote:Op maandag 18 juni 2018 22:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
MIke moet lekker zn bek houden
quote:Op maandag 18 juni 2018 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Vraag me af of ze toen zwanger van Sanne was
Op 1 avond of verspreid over de hele carnavalquote:Op maandag 18 juni 2018 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne's moeder is 4 x gevallen met de fiets tijdens het carnaval
Toen hij nog bij de ss zat?quote:Op maandag 18 juni 2018 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Rode Rinus kwam Russische soldaten tegen was heel leuk
Toen ze zwanger was van Sanne?quote:Op maandag 18 juni 2018 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne's moeder is 4 x gevallen met de fiets tijdens het carnaval
Ze zal wat anders hebben opgeslurktquote:Op maandag 18 juni 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Erg leuk in Venezuela de locals enzo Christel de cultuur opslurken
quote:Op maandag 18 juni 2018 22:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ze zal wat anders hebben opgeslurkt
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:38 schreef Prulke het volgende:
[..]
Ze hebben zichzelf 2 dagen geleden getrakteerd als beloning![]()
Maakt mij niet uit wat ze wegsnaaien en opdrinken, maar gooi niet alles op beloning.
Ook raar dat Christel hier vrolijk aan mee doet.
dat betekent vol gooien die Sjonnie.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sjon mag een biertje drinken van Mirjam
maar niet het achterste van zn tong laten zien
Sanne is het dr mee eens
.
Neem nog wat Sjon
kan mij er weinig bij voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze deed alles of het gevaarlijk was of niet Hiske was een dolle
Elke aandacht is aan haar besteed.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat zal helpen een stukje plakband, en slippers is ook niet goed zegt Mike
lees even precies boven jequote:Op maandag 18 juni 2018 22:33 schreef mijntjexx het volgende:
Dit is wel utopia hoe ik me had voorgesteld hoe ze nu lekker gezellig buiten zitten
quote:Op maandag 18 juni 2018 22:33 schreef mijntjexx het volgende:
Dit is wel utopia hoe ik me had voorgesteld hoe ze nu lekker gezellig buiten zitten
vreselijke dingen zo cliché.quote:Op maandag 18 juni 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Erg leuk in Venezuela de locals enzo Christel de cultuur opslurken
net als tijdens de maaltijd dusquote:Op maandag 18 juni 2018 22:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne haar bijbelles werd goed afgekapt door een SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |