abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 november 2000 @ 11:39:26 #1
5996 Fox74
Beware, The Truth is out there
pi_496970
Hoi,
Persoonlijk denk ik dat de nominaties voor donderdag al vast staan. Door interne relaties en "groep-vorming" bedacht ik me het volgende.

Georgie: Stemde op Robin en Desiree
Zal deze keer naar mijn mening veranderen in Robin en Koos. Immers Desiree doet wat liever tegen hem.

Ferdi: Stemde op Robin en Desiree.
Zal deze keer ook niet veranderen. Zijn maatje Georgie en lover Hieke met vriendin Bianca zijn zeker geen gegadigden.

Koos: Stemde op Ferdi en Georgie
Koos wilde graag met 4 dames overblijven. Dit gaat niet en zijn band met Robin houdt hem op dezelfde nominaties.

Desiree: Stemde op Kim en Georgie
Kim is weg en haar band met G wordt iets beter. Dus Ferdi zal eraan moeten geloven met waarschijnlijk Hieke. Daar ergert ze zich toch al aan.

Robin: Stemde op Georgie en Kim
Kim is weg, dus zal Georgie en Ferdi wel weer het duo worden waarop Robin stemt. Wel met Ferdi 2 punten, Georgie 1 punt

Hieke: Stemde op Kim en Desiree
Desiree wordt nu nummer 1 en de tweede nominatie zal naar Koos of Robin gaan.

Bianca: Stemde op Robin en Koos
Robin blijft nummer 1 en ik denk dat koos nummer 2 blijft.

Dit levert volgende resultaat op.
Robin 7 pnt, Ferdi 6 pnt en Desiree en Koos elk 3 punten.

Dan verwacht ik dat Desiree of Koos mag nokken, al hoop ik op eikeltje Ferdi...

Wat denken jullie???

pi_496980
Georgie: Stemde op Robin en Desiree
Zal deze keer naar mijn mening veranderen in Robin en Koos. Immers Desiree doet wat liever tegen hem.

hij hoopt nog wat te neuken...

uit
  maandag 27 november 2000 @ 11:49:09 #3
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_496989
Ik denk dat Fox74 bijna gelijk heeft, alleen denk ik:

Robin: Georgie 2, Ferdi 1
Hieke: Desiree 2, Georgie 1

  Moderator maandag 27 november 2000 @ 11:50:20 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_496993
Klopt, Georgie stemt op Robin en Koos. Hij heeft al tegen Ferdi gezegd dat hij dit keer op 1 ander iemand gaat stemmen. En gezien de initieme sessies met Dees kan ik me niet voorstellen dat hij haar weer zal nomineren.

Waarmee dus Robin, Koos en Georgie genomineerd worden. Dit staat echt vast. De bewoners denken dit ook. Ik heb Bianca al letterlijk horen vragen aan Koos: "Denk je dat je het red als je met Georgie en Robin genomineerd wordt?" (Koos zei dat hij dacht van niet)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_496999
hieke stemt vast en zeker op desire 2 punten en koos 1 punt.
ferdi stemt ook op desire 2 punten en robin 1 punt
koos stemt op ferdi 2 punten en georgie 1 punt
georgie stemt op robin 2 punten en koos 1 punt
robin stemt op ferdi 2 punten en hieke 1 punt.
desire stemt op hieke 2 punten en ferdi 1 punt.
bianca stemt op robin 2 punten en koos 1 punt

desire heeft 4 punten
ferdi heeft 5 punten
en robin ook 4punten.

Denk dat ferdi het niet red,en eruit vliegt.
Als desire eruit vliegt zijn er nog maar 2 dames,en ben er van overtuigt dat de nominatie hierna hieke eruit zal gaan!!
is ze weer thuis bij dr kleine voor kerst

pi_497020

Zo ongeveer hetzelfde wat oplevert dat Koos, Robin en Ferdi op de zwarte lijst komen. Ferdi mag moven.
pi_497023
Je zou inderdaad denken dat Georgie Robin en Koos gaat nomineren.
Maar hij was bij de vorige ronde heel stellig dat hij een man EN vrouw wilde nomineren.
Dus misschien toch Desiree?
Ik wacht dus nog ff met een voorspelling...
pi_497032
quote:
Op 27 november 2000 12:01 schreef Cartman1 het volgende:
Ik wacht dus nog ff met een voorspelling...
Neeeee, jij ook nú Cartman1, komop!
pi_497069
Ik heb eigenlijk iets beters te doen, maar goed:

Als ik er van uitga dat men vanuit haar/zijn sympathie of antipathie nomineert kom ik op het volgende:

Maar liefst 5 genomineerden: Koos, Dees, Robin, Ferdi en Georgie

Ga ik er vanuit dat iedereen diegene nomineert die de meest bedreigend is qua winnaarschap kom ik op iets geheel anders:

Bianca op kop met Robin er vlak achteraan, daarna Hieke en Ferdi

Ik hoop op het laatste scenario (met een exit van Bianca), maar het zal wel niet gebeuren. Volgens mij is het de bedoeling dat Bianca dit spelletje gaat winnen.

  maandag 27 november 2000 @ 12:32:45 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_497081
Koos Georgie 2 en Ferdi 1
Robin Georgie 2 Bianca 1
Georgie Robin 2 Koos 1
Ferdi Robin 2 Desire 1
Dezeuree Hieke 2 Ferdi 1
Hieke Dezeuree 2 Koos 1
Bianca Robin 2 Koos 1

Robin heeft 6 punten
Koos heeft 3 punten
Desiree heeft 3 punten
Ferdi heeft 3 punten

Desiree vertrekt of misschien Ferdi maar ik hoop Dezeureeeeeee

pi_497086
quote:
Op 27 november 2000 12:03 schreef trevanian het volgende:
Neeeee, jij ook nú Cartman1, komop!
Ik moet nu werken maar vanavond zet ik 'm erop.
En dat gaat 'm worden, let maar op

Ben aan het rijmen zie ik; zal de tijd van het jaar wel zijn

pi_497092
Hieke (twijfel geval)
Koos (duidelijk alleen de volgorde niet)
Bianca. zeker weten
Georgie zeker weten
Dezeuree geen aandacht van F.
Robin 1 zeker.
Ferdi duidelijk alleen niet de volgorde
Lijstje is
Hieke: Dezeuree Robin
Koos : Georgie Ferdi
BIanca Robin Koos
Georgie Robin Koos
Dezeuree Ferdi Hieke
Robin Georgie Hieke
Ferdi Dezeuree Robin
conclusie
Dees 4*
Robin 6*
Georgie 4*
Ferdi 3
Koos 2
Hieke 2

(in ieder geval ook al klopt mijn lijst niet, keus tussen alle mannen en Dees) de anderen hieke en Bianca niet denk ik

pi_497145
Enkele voorspellingen staan in http://www.fokforum.nl/showtopic/24174 . Hierbij nogmaals die van mij, van vrijdag 24 november:

--------
Ik sluit me geheel aan bij Tante Bep, dat vind ik een heel aardige voorspelling. Tevens ben ik van mening dat Koos zeker bij de genomineerden zal zitten. Van "de groep van 5" zijn nu over: Hieke, Ferdi, Bianca en Georgie. Zij hebben aangetoond met elkaar over te willen blijven (dat bleek ook uit het gesprek van gister). Ferdi, Bianca en Georgie zullen zeker niet schromen Robin te nomineren. Hieke daarentegen heeft aangetoond Robin wel te mogen. Aangezien Dees nog altijd niet echt door de mand is gevallen en ik niet vermoed dat de bewoners ineens het licht zullen zien, geloof ik dat de meesten voor Robin en Koos zullen gaan. Daarbij denk ik voornamelijk dus aan Ferdi, Bianca, en Georgie + Hieke voor Koos.
Voor de duidelijkheid:

Bianca: Robin 2, Koos 1
Hieke: Desiree 2, Koos 1 (mogelijk andersom)
Georgie: Robin 2, Koos 1
Ferdi: Robin 2, Desiree 1(mogelijk andersom)
Desiree: Hieke 2, Ferdi 1
Robin: Georgie 2, Bianca 1(mogelijk andersom)
Koos: Georgie 2, Ferdi 1 (wil immers met vrouwen overblijven)

Robin: 6
Georgie: 4
Koos: 3
Desiree: 3
------
Hieke: 2
Ferdi: 2
Bianca: 1

Conclusie: Robin, Georgie, Koos en Desiree genomineerd. Tabee Desiree.

Nu moet ik erbij zeggen dat dit geheel afhankelijk is van de ontwikkelingen aankomende week. Echter, als het publiek echt zo'n hekel heeft aan nietszeggende blondjes (Kim werd er immers uitgestemd), dan heb ik geen hoop voor Dees. Koos zal verbaasd staan. Mocht Dees eruit gaan, dan is dat natuurlijk niet gunstig voor Robin (en Koos). Ik ben benieuwd hoe Georgie het er vanaf brengt versus Dees. Robin had gister in ieder geval van hem gewonnen. Wat mij betreft mag Georgie zich bij Kim gaan voegen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 27 november 2000 @ 13:24:00 #14
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_497148
Er is maar 1 ding wat ik hoop ,en dat is dat die Bianca word genomineerd en eruit vliegt als de wiedeweerga,wat word ik moe van die meid zeg,alleen het is jammer dat die anderen dat gewoon niet zien ,ja Robin die heeft haar door ,maar de rest heeft volgens mij blinden voor!
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_498825
Ik waag er ook alvast een voorspelling aan.
(Win nl. een flesje Glenfiddich als ik het goed heb )

Eerstgenoemde krijgt 2 punten,tweede 1 punt.


Koos: Ferdi en Georgie
Ferdi: Desiree en Robin
Bianca: Robin en Koos
Robin: Georgie en Ferdi
Hieke: Desiree en Koos
Desiree: Ferdi en Hieke
Georgie: Robin en Koos

Genomineerd worden dus:

Robin met 5 punten
Ferdi met 5 punten
Desiree met 4 punten

Exit: Desiree.

pi_498872
Ik geen uitgebreide voorspelling doen, al zit FOX74 er wel dichtbij denk ik....alleen, als Georgie bij zijn stelling blijft dat hij een man én een vrouw moet nomineren dan zou het mij niets verbazen als hij Hieke nomineert! Dan kan hij weer lekker met zijn maatje optrekken.Ik geen vriendinnnetje,jij geen vriendinnetje, denkt hij! Of misschien als echte vriend ,ziet hij dat Ferdi het moeilijk heeft en denkt dat het beter is voor hem als Hieke op veilige afstand komt te zitten

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 27-11-2000 20:57]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_498914
Zoals Claudia-x al schreef hebben een hoop mensen hun voorspelling al gedaan in de topic "De Matenaaier, De Oude Man en De Winnaar", dus voor de volledigheid kopieer wat ik daar postte over de komende nominatie even naar deze topic. Ik las hier overigens dat sommige mensen twijfelen of Georgie nu evt. een man en een vrouw zal gaan nomineren. dit zei hij daar zelf over:

In de streams van donderdagnacht las ik een gesprekje wat Georgie met Bianca had, een poosje na de live uitzending;

Verder gaat het over nomineren. Samen staan ze sterk in hun haat. Voor hem zelf wordt het nomineren
steeds gemakkelijker. Hij wil overblijven met Ferdi, Bianca, Hieke, Desiree. Bianca wil dat ook.

de volgende nominatieronde ziet er dan vermoedelijk ongeveer zo uit:

Georgie: Robin 2 en Koos 1
Bianca: Robin 2 en Koos 1
Ferdi: Robin 2 en Desiree 1
Hieke: Desiree 2 en Koos 1
Desiree: Hieke 2 Ferdi of Koos 1
Koos: Georgie 2 Ferdi of Bianca 1
Robin: Georgie 2 Ferdi of Bianca 1

Robin 6
Georgie 4
Koos 3 hooguit 4
Dees 3
Ferdi hooguit 3
Hieke 2
Bianca hooguit 2

De genomineerden zullen zijn: Robin, Georgie en Koos

pi_498926
Als Koos op 3 punten blijft staan dan komen Ferdi en Dees óók op de eindlijst...dát zou leuk zijn
En dat ene puntje van Koos nog naar Hieke...spánnend

[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 27-11-2000 21:26]

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 27 november 2000 @ 23:47:30 #19
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_499484
quote:
Op 27 november 2000 20:55 schreef fashionably_late het volgende:
Ik geen uitgebreide voorspelling doen, al zit FOX74 er wel dichtbij denk ik....alleen, als Georgie bij zijn stelling blijft dat hij een man én een vrouw moet nomineren dan zou het mij niets verbazen als hij Hieke nomineert! Dan kan hij weer lekker met zijn maatje optrekken.Ik geen vriendinnnetje,jij geen vriendinnetje, denkt hij! Of misschien als echte vriend ,ziet hij dat Ferdi het moeilijk heeft en denkt dat het beter is voor hem als Hieke op veilige afstand komt te zitten
Helemaal mee eens Fashionable, ik denk dat Georgie Hieke zal nomineren, waarschijnlijk zelfs met 2 punten, omdat zijn BUDDY lijdt en hij hem wel ff uit zijn lijden zal verlossen, Sjors is toch al niet voor het "pissen buiten de pot"!

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 28 november 2000 @ 00:14:16 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_499584
Georgie zei in de bewuste nacht van de tranen, dat hij nooit op een maatje van een vriend zou stemmen en gebruikte als ik me het nog kan herinneren het woord ' backstab ' erbij.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_500156
Ik ben er vrij zeker van dat Georgie Robin en Koos gaat nomineren.

De confrontaties tussen Georgie en Koos zijn werkelijk tenenkrommend, die hebben helemaal niets met elkaar. Koos mag Georgie niet en G. weet dat. Tevens ben ik van mening dat G. Dees niet nog een keer zal nomineren.

Robin is daarnaast een voor de hand liggende keuze. Het botert niet (is altijd de reden; en toch samen dammen, met f. muisjes en musjes vangen, met b. de commentator uithangen). Kortom: het nomineren van een grote concurrent.

[Dit bericht is gewijzigd door Claudia_x op 28-11-2000 11:24]

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 30 november 2000 @ 14:00:06 #22
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_505915
Voor de aktualiteit ff omhoog.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_506947
quote:
Op 27 november 2000 11:39 schreef Fox74 het volgende:

Robin: Stemde op Georgie en Kim
Kim is weg, dus zal Georgie en Ferdi wel weer het duo worden waarop Robin stemt. Wel met Ferdi 2 punten, Georgie 1 punt

Bianca: Stemde op Robin en Koos
Robin blijft nummer 1 en ik denk dat koos nummer 2 blijft.


Goed man! Nu de rest nog

Had zelf bij Robin:Georgie en Ferdi.
Verkeerd om , daar gaat m'n flesje drank :"(
Ik dacht echt dat 'ie het met Ferdi iets beter kon vinden.

Ga nog maar ff negotiaten, puntensysteem niet meerekenen ??

Vind het wel jammer dat Robin en Bianca al bekend zijn, ik wou dat ik niet gekeken had; is toch minder spannend zo.

pi_507321
*trevanian had als enige in deze topic de drie genomineerden juist voorspeld!!!

YES, I AM GOOOOD!

pi_507334
Wel grappig om te zien hoe iedereen denk dat Desiree op Ferdi en Hieke (of Koos) stemt terwijl ze uiteindelijk de 2 punten naar Robin's hoofd werpt
Praw
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 00:03:48 #26
862 Arcee
Look closer
pi_507336
quote:
Op 27 november 2000 12:00 schreef trevanian het volgende:

Zo ongeveer hetzelfde wat oplevert dat Koos, Robin en Ferdi op de zwarte lijst komen. Ferdi mag moven.
pi_507349
quote:
Op 01 december 2000 00:00 schreef trevanian het volgende:
*trevanian had als enige in deze topic de drie genomineerden juist voorspeld!!!

YES, I AM GOOOOD!


I KNOOOOW!

Congrats man

pi_507353
verdacht goed... handelen met voorkennis ?!
pi_507522
Thanx!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')