abonnement Unibet Coolblue
pi_179880155
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja en hoe zeker ben je dat het je graf in kan.

Nee hoor. Als je vreemdgaat, wees dan een man en vertel het je vriendin.
Vaak wel aardig zeker lijkt me?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 18 juni 2018 @ 20:51:53 #252
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880159
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet alles te weten hoor, je doet alsof er wat mis is met leven in een illusie en ik snap die aversie niet zo goed.

Openheid en eerlijkheid en vertrouwen zijn gezonde bouwstenen voor een relatie, dat betekent niet dat deze waardes absoluut ende altijd in het belang zijn van een relatie.
Als je van de persoon waar je mee bent houdt, dan houd je zoiets niet voor iemand achter :). Dan ben je gewoon een lafbek en alleen uit op je eigenbelang.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880167
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die TS heeft veroorzaakt door zijn lul achterna te lopen. En zij moet door zijn besluit leven in een leugen want haar vent kan ze niet vertrouwen.

Nee, echt een top relatie ^O^.

Tuurlijk zal ze er in het begin doodongelukkig door zijn. Maar dat zal weer slijten.
TS is ook een lul. Daarom denk ik dat in zijn eentje even lijden een prima zaak is.

Gedeelde smart is in dezen dubbele smart.

Ik snap wat je zegt hoor en ik heb eerlijkheid als kernwaarde. Maar ja, daarom vertel ik in het begin van de relatie al dat ik ook minder leuke kanten heb en welke dat zijn.

En zo weet je van tevoren waar je aan begint. Kan nog steeds fout gaan, maar dan heb je wel meteen de tools om fouten samen op te lossen.

En als ik ts zo hoor hebben zijn vriendin en hij dat absoluut niet.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:52:40 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880176
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vaak wel aardig zeker lijkt me?
Whehe nice.

Ik bedoel dus, hoe zeker ben je dat je je leugen mee t graf ik kunt nemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880202
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je van de persoon waar je mee bent houdt, dan houd je zoiets niet voor iemand achter :). Dan ben je gewoon een lafbek en alleen uit op je eigenbelang.
Neehoor, je kunt prima verzwijgen omdat je haar geluk niet wilt aantasten.
Je zelf moet dealen met je fouten, je vriendin daar niet mee vergiftigt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179880207
Laat haar dit topic lezen
Alius aliud dicit
  maandag 18 juni 2018 @ 20:54:16 #257
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880229
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

TS is ook een lul. Daarom denk ik dat in zijn eentje even lijden een prima zaak is.

Gedeelde smart is in dezen dubbele smart.

Ik snap wat je zegt hoor en ik heb eerlijkheid als kernwaarde. Maar ja, daarom vertel ik in het begin van de relatie al dat ik ook minder leuke kanten heb en welke dat zijn.

En zo weet je van tevoren waar je aan begint. Kan nog steeds fout gaan, maar dan heb je wel meteen de tools om fouten samen op te lossen.

En als ik ts zo hoor hebben zijn vriendin en hij dat absoluut niet.
In zijn eentje even lijden... Als je mans genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook mans genoeg zijn om het op te biechten.

Al die excuses in het belang van de vriendin klinken meer als excuses in het belang van TS.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880240
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hier ben ik het inderdaad wel mee eens. TS wekt heel erg de indruk dat het hem allemaal om hem en zijn gevoel te doen is, terwijl hij zijn partner bedrogen heeft. Een beslissing op basis van hoe hij er zelf het beste uitkomt is in mijn optiek bij voorbaat waardeloos.
Daar zit de kern en ik denk dan ook eigenlijk dat hun relatie inderdaad deze fout niet aankan omdat de basis volledig ontbreekt.

Liegen kan de tijd geven om aan die basis te werken.

Maar ach, wie houden we voor de gek.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:54:54 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880246
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor, je kunt prima verzwijgen omdat je haar geluk niet wilt aantasten.
Je zelf moet dealen met je fouten, je vriendin daar niet mee vergiftigt.
De relatie is al vergiftigd.

Godsamme, wat een kutexcuses :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880251
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

In zijn eentje even lijden... Als je mans genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook mans genoeg zijn om het op te biechten.

Al die excuses in het belang van de vriendin klinken meer als excuses in het belang van TS.
Het zijn dogma's die je verspreidt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179880277
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

De relatie is al vergiftigd.

Godsamme, wat een kutexcuses :').
Niks mis met een illusie, niks mis met mensen niet verdrietig maken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 18 juni 2018 @ 20:56:26 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880282
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het zijn dogma's die je verspreidt.
Wat :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880297
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat :').
Het is toch niet rationeel "als je vreemdgaat dan MOET je het vertellen" waarom dan? :')
Omdat jij bepaalde waardes hebt denk jij dat het moet, niets meer niets minder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179880300
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je van de persoon waar je mee bent houdt, dan houd je zoiets niet voor iemand achter :). Dan ben je gewoon een lafbek en alleen uit op je eigenbelang.
Nou, dat ts alleen op eigenbelang uit is lijkt mij redelijk duidelijk.

Maar waar de ene groep anders in redeneert ten opzichte van de andere groep is dat we het belang van zijn vriendin anders inschatten.

Dat mag.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:57:00 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880306
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niks mis met een illusie, niks mis met mensen niet verdrietig maken.
Wel als je daarvoor de persoon van wie je claimt te houden moet voorliegen om je eigen hachje te redden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880342
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wel als je daarvoor de persoon van wie je claimt te houden moet voorliegen om je eigen hachje te redden.
Eigen hachje blablabla.

Probeer eens te begrijpen dat je het ook kan verzwijgen in belang van je vriendin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 18 juni 2018 @ 20:58:14 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880343
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is toch niet rationeel "als je vreemdgaat dan MOET je het vertellen" waarom dan? :')
Omdat jij bepaalde waardes hebt denk jij dat het moet, niets meer niets minder.
Ik vind inderdaad dat je daar eerlijk over moet zijn. Ik was in de veronderstelling dat we aan het discussieren waren over onze standpunten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880345
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

In zijn eentje even lijden... Als je mans genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook mans genoeg zijn om het op te biechten.

Al die excuses in het belang van de vriendin klinken meer als excuses in het belang van TS.
Dat mag jij denken. Het is niet zoals ik denk. Wij zien gewoon andere delen van de medaille.
  maandag 18 juni 2018 @ 20:59:02 #269
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_179880370
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Eigen hachje blablabla.

Probeer eens te begrijpen dat je het ook kan verzwijgen in belang van je vriendin?
Sja ik vind niet dat zoiets essentieels in de vertrouwensband verzwijgen in belang van iemand is.

Behalve dan in het belang van de vreemdganger.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_179880376
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind inderdaad dat je daar eerlijk over moet zijn. Ik was in de veronderstelling dat we aan het discussieren waren over onze standpunten.
Oh okay
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179880432
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 20:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sja ik vind niet dat zoiets essentieels in de vertrouwensband verzwijgen in belang van iemand is.

Behalve dan in het belang van de vreemdganger.
_O-

Ik kijk er 180* anders naar, de vreemdganger zit lekker op de blaren en voelt zich er rot over dat die die fout heeft gemaakt. De partner wordt de pijn bespaard.

Ik snap je best dat eerlijkheid echt een kernwaarde is in een goede relatie. Maar zo absoluut is die niet voor mij als dat jij doet voorkomen.

Je zegt ook niet zomaar tegen je vriendin dat ze dik is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179880440
We hebben ook een huis samen... wat een drama dit
pi_179880473
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:01 schreef Eljoccovic het volgende:
We hebben ook een huis samen... wat een drama dit
Vooral niet je geschiedenis wissen dan weet ze het helemaal morgen. :+
Oh en ze kent je username vast wel, 1+1 = 2
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_179880480
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:01 schreef Eljoccovic het volgende:
We hebben ook een huis samen... wat een drama dit
Vertel het nou maar.
  PR/Manusje van alles maandag 18 juni 2018 @ 21:02:57 #275
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_179880504
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:01 schreef Eljoccovic het volgende:
We hebben ook een huis samen... wat een drama dit
ga je het nou vertellen of wa?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')