.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:52 schreef puzziepie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:18 schreef cobain1994 het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:12 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem staan. De volgens zichzelf 'Echte! Kapitein van het schip!!!'
De leider van Utopia!
De grote aanvoerder!
De smaakmaker van Utopia!
De enige echte terechte winnaar!
De man die Utopia heeft gebouwd!
De man die alle touwtjes in handen heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
En laggejôh met GeileG.. zit daar ook helemáál niet voor de Pot en het geld.. neuh neuh Pinokkioom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 12 december 2019 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
ik accepteer de cookies.
.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:20 schreef VitaSackville het volgende:
Met dat Spuuglokje is Gerrit nu echt Bob de Rooy
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
...Gerrit denkt dat hij het alpha mannetje nu is.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Met dat haar???
't is net alsof ie een platgeslagen angora cavia op z'n halve schedel heeft.
Nog 6 maanden langer utopia dan had ie een haarstukje genomen.
GG is en blijft z'n eigen haar.
Het is 't net nie....
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:31 schreef cobain1994 het volgende:
Het is net of Gerrit een toupetje op heeft..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 18 december 2019 10:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ook laatste keer GG in z'n onderbroek. Dat dan weer wel
quote:Op woensdag 18 december 2019 10:37 schreef Aggie46 het volgende:
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop