abonnement Unibet Coolblue
pi_179871671
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dm is niet openbaar, mag dus gewoon.
Dat snap ik ook wel. Maar ik vind je verzoek gewoon bijzonder triest en sensatiebelust.

Zegt wel wat over jou als persoon.

Zegt ook genoeg dat dit niet bij je opkomst.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_179871678
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Om 04u 's nachts op de zondag is Pinkpop natuurlijk wel al zo goed als 'afgelopen' en loopt daar geen 45.000 man meer, al zal er zeker nog genoeg rondzwerven. Maar dan nog, het is te vroeg om al dat soort conclusies te trekken, maar bijzonder is het zeker te noemen dat die weg toen alweer werd geopend voor verkeer.
Gebeurt altijd, voor de maandagochtend worden zoveel mogelijk wegen weer geopend.

Al zal de familie konings daar ook mee te maken hebben.
speak only if it improves the silence.
pi_179871710
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:13 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Om 04u 's nachts op de zondag is Pinkpop natuurlijk wel al zo goed als 'afgelopen' en loopt daar geen 45.000 man meer, al zal er zeker nog genoeg rondzwerven. Maar dan nog, het is te vroeg om al dat soort conclusies te trekken, maar bijzonder is het zeker te noemen dat die weg toen alweer werd geopend voor verkeer.
Was je er bij dan? Om 12 uur is het afgelopen op het festival terrein. Daarna heb je nog de feesttent op camping B die tot minstens 2 uur doorknalt. Daarna zullen mensen nog terug moeten naar hun bedje op camping A en C. Precies naast camping B is het gebeurd.

Het is gewoon een infantiele opmerking om iets over die wegsituatie te zeggen daar mbt de slachtoffers.
pi_179871738
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Misschien moet je zulke dingen niet zeggen wanneer je nog nooit op Pinkpop geweest bent. Na afloop is die weg zo druk dat er geen auto’s komen. Een gemiddelde avond vierdaagse is een niks bij. 45.000 man slapen er op de 3 campings.
Ik ben er de laatste 12 jaar geweest en ik woon op 3km van de plek. De weg was toen al open om 4.00. Misschien moet je je wat beter informeren.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_179871754
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:18 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ik ben er de laatste 12 jaar geweest en ik woon op 3km van de plek. De weg was toen al open om 4.00. Misschien moet je je wat beter informeren.
Lekkere tokkie opmerking voor iemand die er de laatste 12 jaar geweest is en lekker naar zijn eigen bedje kan lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2018 15:19:52 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 18 juni 2018 @ 15:19:32 #206
408813 crew  trein2000
pi_179871756
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:12 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat doorrijden een ander delict is dan doodslag. Als ik jou aanrijd, puur ongeluk 0 opzet, en jij gaat dood. En ik stop niet dan krijg ik geen doodslag aan mn broek maar verlaten plaats ongeval...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179871793
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Maar ik vind je verzoek gewoon bijzonder triest en sensatiebelust.

Zegt wel wat over jou als persoon.

Zegt ook genoeg dat dit niet bij je opkomst.
En wat zegt het dan precies over hem als persoon. Wees eens concreet.

En wat zegt het over jou dat je over iemand oordeelt op basis van wat reacties op Fok!

Ps: ik heb de link overigens niet gestuurd via DM en zal dat ook niet doen, wat zegt dit dan over mij?
  maandag 18 juni 2018 @ 15:21:22 #208
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179871810
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat doorrijden een ander delict is dan doodslag. Als ik jou aanrijd, puur ongeluk 0 opzet, en jij gaat dood. En ik stop niet dan krijg ik geen doodslag aan mn broek maar verlaten plaats ongeval...
DUS ER IS DOODSLAG TEN LASTE GELEGD EN DUS OPZET EN AANSLAG!!!!11!!!!1111one!

Doe anders gewoon je huiswerk en blijf bij de feiten, in plaats van conclusies te trekken uit de feiten die er nog niet zijn. :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179871831
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Was je er bij dan? Om 12 uur is het afgelopen op het festival terrein. Daarna heb je nog de feesttent op camping B die tot minstens 2 uur doorknalt. Daarna zullen mensen nog terug moeten naar hun bedje op camping A en C. Precies naast camping B is het gebeurd.

Het is gewoon een infantiele opmerking om iets over die wegsituatie te zeggen daar mbt de slachtoffers.
Nee, jij? Het is de laatste festivaldag en ik ben vaak genoeg op Pinkpop geweest, zó populair is dat nachtprogramma op die campings niet. En dan nog zit er nog 2 uur tussen 02u klaar en 04u ongeluk. Maar goed, je hebt gelijk dat het nutteloos is nu te gaan roepen dat het 'gewoon een 80 weg was'. Ik vind het bijzonder genoeg dat het al geopend was. Ik zou zoiets toch echt pas maandagochtend verwachten, en misschien zelfs dat niet om de uitstroom eerst vrij baan te geven. Maar goed, die discussies komen vast nog wel en hebben nu 0 zin voor deze slachtoffers.
pi_179871846
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Was je er bij dan? Om 12 uur is het afgelopen op het festival terrein. Daarna heb je nog de feesttent op camping B die tot minstens 2 uur doorknalt. Daarna zullen mensen nog terug moeten naar hun bedje op camping A en C. Precies naast camping B is het gebeurd.

Het is gewoon een infantiele opmerking om iets over die wegsituatie te zeggen daar mbt de slachtoffers.
Wat een onzin.

Wat voetgangers/ fietsers/ automobilisten doen is levensgevaarlijk. Heb de afgelopen 3 dagen ook meerdere ongelukken weten te voorkomen (op mijn fiets) door voetgangers die op fietspaden lopen en niet uitkijken. Ik had een paar biertjes op, maar rijd rustig en geconcentreerd en met lichten aan.

We weten nu de situatie niet, maar als iemand met 60/70 aan komt rijden en er lopen plotseling mensen op de weg kan het best eens misgaan. Dan hoeft er echt geen opzet in het spel te zijn.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_179871862
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee, jij? Het is de laatste festivaldag en ik ben vaak genoeg op Pinkpop geweest, zó populair is dat nachtprogramma op die campings niet. En dan nog zit er nog 2 uur tussen 02u klaar en 04u ongeluk. Maar goed, je hebt gelijk dat het nutteloos is nu te gaan roepen dat het 'gewoon een 80 weg was'. Ik vind het bijzonder genoeg dat het al geopend was. Ik zou zoiets toch echt pas maandagochtend verwachten, en misschien zelfs dat niet om de uitstroom eerst vrij baan te geven. Maar goed, die discussies komen vast nog wel en hebben nu 0 zin voor deze slachtoffers.
KONINGS!
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 18 juni 2018 @ 15:23:13 #212
408813 crew  trein2000
pi_179871869
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:21 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

DUS ER IS DOODSLAG TEN LASTE GELEGD EN DUS OPZET EN AANSLAG!!!!11!!!!1111one!

Doe anders gewoon je huiswerk en blijf bij de feiten, in plaats van conclusies te trekken uit de feiten die er nog niet zijn. :')
Nee, het is heel gebruikelijk om eerst de zwaarte optie te kiezen en later af te zwakken. Daarnaast is een aanslag moord en geen doodslag, sukkel.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 18 juni 2018 @ 15:23:35 #213
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179871879
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef TjjWester het volgende:

[..]

KONINGS!
Wie zijn moeder?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179871893
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lekkere tokkie opmerking voor iemand die er de laatste 12 jaar geweest is en lekker naar zijn eigen bedje kan lopen.
Wat heeft dat nu weer met tokkie te maken?

Ik vind het eerder dom om alleen een automobilist de schuld te geven. de weg was blijkbaar gewoon geopend voor verkeer.

Als dit op de snelweg was gebeurd vond je de mensen die daar liepen dan ook normaal?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  maandag 18 juni 2018 @ 15:25:17 #215
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179871914
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:24 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Als dit op de snelweg was gebeurd vond je de mensen die daar liepen dan ook normaal?
Ook op de snelweg ben je als automobilist 100% aansprakelijk als je een kamikaze-voetganger aanrijdt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179871954
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ook op de snelweg ben je als automobilist 100% aansprakelijk als je een kamikaze-voetganger aanrijdt.
En vind je dat terecht?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_179871963
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat doorrijden een ander delict is dan doodslag. Als ik jou aanrijd, puur ongeluk 0 opzet, en jij gaat dood. En ik stop niet dan krijg ik geen doodslag aan mn broek maar verlaten plaats ongeval...
https://www.advocaat-verk(...)slag-in-het-verkeer/

Uit de link:
Bevestiging van het voorwaardelijk opzet kan ook gevonden worden in de omstandigheid dat verdachte de plaats van het ongeval heeft verlaten, terwijl hij een klap had gehoord en vervolgens de voorruit naar binnen heeft zien komen en wist ‘iets’ geraakt te hebben en niets heeft ondernomen om te bewerkstelligen dat eventuele slachtoffers hulp zou worden geboden (Hof ‘s-Hertogenbosch, 5 oktober 2007, LJN:BB4874, met in cassatie: HR 17 maart 2009, LJN:BH6219 en Hof Arnhem 17 februari 2002, LJN: AF2052).

Kan zijn dat ik het verkeerd lees hoor.
  maandag 18 juni 2018 @ 15:27:13 #218
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179871964
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:26 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

En vind je dat terecht?
Daar kun je over twisten, maar de wet is nou eenmaal zo.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179871971
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee, jij? Het is de laatste festivaldag en ik ben vaak genoeg op Pinkpop geweest, zó populair is dat nachtprogramma op die campings niet. En dan nog zit er nog 2 uur tussen 02u klaar en 04u ongeluk. Maar goed, je hebt gelijk dat het nutteloos is nu te gaan roepen dat het 'gewoon een 80 weg was'. Ik vind het bijzonder genoeg dat het al geopend was.Ik zou zoiets toch echt pas maandagochtend verwachten, en misschien zelfs dat niet om de uitstroom eerst vrij baan te geven. Maar goed, die discussies komen vast nog wel en hebben nu 0 zin voor deze slachtoffers.
Mijn vriendin was op camping B. En precies dat. Mensen kunnen niet naar de andere terreinen zonder die 80 wegen over te steken. Je houd zo’n gigantisch festival, er zijn er genoeg die inderdaad al naar huis gaan, maar er zijn er genoeg die nog gefeest hebben vannacht en opeens helicopters over zagen vliegen, de camping werd afgesloten en personeel liep continue rond om iedereen te informeren.

Bij de afsluiting van Pinkpop is er zelfs ook nog gezegd dat er vanaf volgend jaar gekeken ging worden naar extra parkeeroplossingen, het is gewoon lastig. Maar als het ergens NIET aan lag was het wel het feit dat men over die weg moest.
pi_179872020
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En als je nu ook eens uitlegt wat die ermee te maken hebben in plaats van gewoon maar wat te roepen over betrokkenheid?
Eigenaren van mondo verde, sinds de aankoop hebben ze geprobeerd om hun parkeerterrein te verhuren aan pinkpopgangers dmv legale afpersing.

In 2012 is ze dat voor het eerste gelukt toen heeft de rechter bepaald dat alleen de hofstraat en de kruisende weg mocht worden afgesloten, sindsdien maken zij elk jaar bezwaar tegen de vergunning met als enige bedoeling zo veel mogelijk wegen rondom mondo verde zo lang mogelijk open te houden.
speak only if it improves the silence.
  maandag 18 juni 2018 @ 15:30:32 #221
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179872049
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Eigenaren van mondo verde, sinds de aankoop hebben ze geprobeerd om hun parkeerterrein te verhuren aan pinkpopgangers dmv legale afpersing.

In 2012 is ze dat voor het eerste gelukt toen heeft de rechter bepaald dat alleen de hofstraat en de kruisende weg mocht worden afgesloten, sindsdien maken zij elk jaar bezwaar tegen de vergunning met als enige bedoeling zo veel mogelijk wegen rondom mondo verde zo lang mogelijk open te houden.
Dus omdat ze het parkeerbeleid van Pinkpop dwars liggen hebben ze nu bloed aan hun handen? :')
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 18 juni 2018 @ 15:30:43 #222
408813 crew  trein2000
pi_179872054
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:27 schreef FYazz het volgende:

[..]

https://www.advocaat-verk(...)slag-in-het-verkeer/

Uit de link:
Bevestiging van het voorwaardelijk opzet kan ook gevonden worden in de omstandigheid dat verdachte de plaats van het ongeval heeft verlaten, terwijl hij een klap had gehoord en vervolgens de voorruit naar binnen heeft zien komen en wist ‘iets’ geraakt te hebben en niets heeft ondernomen om te bewerkstelligen dat eventuele slachtoffers hulp zou worden geboden (Hof ‘s-Hertogenbosch, 5 oktober 2007, LJN:BB4874, met in cassatie: HR 17 maart 2009, LJN:BH6219 en Hof Arnhem 17 februari 2002, LJN: AF2052).

Kan zijn dat ik het verkeerd lees hoor.
Icm gevaarlijk rijgedrag, een “gewoon” ongeluk hoeft dat niet te zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179872091
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dus omdat ze het parkeerbeleid van Pinkpop dwars liggen hebben ze nu bloed aan hun handen? :')
Nee omdat ze zonodig hun parkeerterrein willen verhuren tegen krankzinnige bedragen maken ze elk jaar bezwaar tegen de vergunning met als gevolg dat veel meer wegen gewoon open zijn of langer/eerder open zijn dan vroeger. De gemeente probeeert ze te paaien.
speak only if it improves the silence.
pi_179872109
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:22 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Wat voetgangers/ fietsers/ automobilisten doen is levensgevaarlijk. Heb de afgelopen 3 dagen ook meerdere ongelukken weten te voorkomen (op mijn fiets) door voetgangers die op fietspaden lopen en niet uitkijken. Ik had een paar biertjes op, maar rijd rustig en geconcentreerd en met lichten aan.

We weten nu de situatie niet, maar als iemand met 60/70 aan komt rijden en er lopen plotseling mensen op de weg kan het best eens misgaan. Dan hoeft er echt geen opzet in het spel te zijn.
Je gaat toch niet met 60/70 richting die camping ingang rijden. :{

Daarom vind ik het dus raar dat die weg dus open was, en pas dan minstens de snelheid aan voor het weekend.
pi_179872110
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Lekkere tokkie opmerking voor iemand die er de laatste 12 jaar geweest is en lekker naar zijn eigen bedje kan lopen.
:') Waar slaat dat nou weer op _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')