abonnement Unibet Coolblue
pi_179860710
Hee FOK!ers!

Heb sinds een aantal dagen een Moto G5s, omdat ik mijn iPhone heb opgestuurd voor batterijvervanging omdat ik niet zonder telefoon kan en wil.

Bevalt erg goed, ik vraag me alleen 2 dingen af.

1. Er zit zo'n snellader bij, de eerste paar keer toen ik hem opladen voelde ik ff aan het toestel en ik vond dat hij redelijk warm werd. Kan ik beter een tragere lader gebruiken? Zoja welk amperage 1 a of 2.1 a? Die van 1a die ik heb liggen is een chromecast lader, die andere van 2.1 a is van belkin. Wat is het beste, je zou denken die snellader omdat die bij het toestel zit mja, kweet het niet?

2. Bluetooth met mijn JBL bluetooth speaker werkt prima. Maar in de auto werkt hij slecht, lijkt net of dat de muziek overslaat zegmaar. Heb een Pioneer DAB+ radio (met oa bluetooth) Tips daar voor? Wat héél misschien zou kunnen is dat, omdat de tel in mijn broekzak zat dat de volumeknoppen van het toestel bewogen, maar dat lijkt mij nogal sterk eigenlijk dat er zoveel pressie op die plek zat .
pi_179862589
1- trager is altijd beter, warmte is inderdaad niet goed maar ook niet het einde van de wereld, vooral met zo'n goedkope telefoon. (En is de batterij niet makkelijk vervangbaar?)

2- telefoon uit je broekzak laten en ''de muziek overslaat'' bedoel je het geluid of een liedje die overslaat? :? De muziek die ik vanaf mijn iphone stream naar mijn pioneer klinkt ook 10x anders dan de fm radio, aux kabel. Volgens mij klinkt dab+ ook een beetje anders maar dat moet ik even testen.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_179868393
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:34 schreef DieselTank het volgende:
1- trager is altijd beter, warmte is inderdaad niet goed maar ook niet het einde van de wereld, vooral met zo'n goedkope telefoon. (En is de batterij niet makkelijk vervangbaar?)

2- telefoon uit je broekzak laten en ''de muziek overslaat'' bedoel je het geluid of een liedje die overslaat? :? De muziek die ik vanaf mijn iphone stream naar mijn pioneer klinkt ook 10x anders dan de fm radio, aux kabel. Volgens mij klinkt dab+ ook een beetje anders maar dat moet ik even testen.
1. Is dat echt áltijd beter? ik meen mij wel eens te herinneren dat ik berichten las dat mensen die een iPad gingen opladen met een iPhone lader dat de iPad toen warm werd en SUPER langzaam bijladen. Hoe zit dat dan. Klopt het is een goedkope telefoon, maar het gaat mij om het idee, en ligt er w.m.b. ook aan hoe groot het verschil is tussen manieren van laden.

2. Het is meer het geluid, dus als je een nummer aan hebt, dat het klinkt alsof er een cd overslaat als je over een drempel rijd ofzo. Met mijn iPhone had ik nooit dat soort issues, wel had ik met de iPhone dat de connectie tussen en iPhone en autoradio niet altijd gemaakt werd. Ik ga nog testen als ik stilsta, en dan mobiel op bijrijdersstoel, zodat ik kan kijken of het wellicht toch ''broekzakknopjeprobleem'' was.
pi_179871068
bij batterij 》 geavanceerde instellingen kan ik snelladen gewoon uitzetten(bij samsung).

als je voornamelijk snachts laad kun je t wel uitzetten. maar aan de andere kant is je telefoon de hele nacht aan de lader laten ook weer niet goed.

niet te druk over maken dus :p
:]
pi_179873766
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 14:39 schreef wootahH het volgende:
bij batterij 》 geavanceerde instellingen kan ik snelladen gewoon uitzetten(bij samsung).

als je voornamelijk snachts laad kun je t wel uitzetten. maar aan de andere kant is je telefoon de hele nacht aan de lader laten ook weer niet goed.

niet te druk over maken dus :p
Ik zie die optie niet staan, heb de instellingen wat bekeken :P Hele nacht aan lader zou volgens mij niet uit moeten maken aangezien die dingen tegenwoordig stoppen met laden als ze vol zijn (als het goed is) Op die lader staan ook verschillende laadsnelheden in tekst. Maar je kan niet kiezen, lijkt er op dat de telefoon zelf dan bepaald op hoeveel ampere hij wil laden. (wellicht afhankelijk van temperatuur, hoever de accu leeg is etc?)

Edit: ik heb trouwens gekeken met dat bluetooth verhaal. Als ik hem stil leg op de zitting zonder dat ik rij slaat hij niet over. Dus lijkt toch een ''induwknopjesverhaal'' te zijn ofwel doorvoersnelheid van 4g tijdens het rijden.

[ Bericht 8% gewijzigd door dennissch op 18-06-2018 17:08:35 ]
pi_179885983
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:06 schreef dennissch het volgende:
wel had ik met de iPhone dat de connectie tussen en iPhone en autoradio niet altijd gemaakt werd.
Dit heb ik ook met mijn iphone en mijn pioneer radio.

Het probleem met de audio snap ik niet helemaal helaas en ik zou ook niet weten wat de oplossing of oorzaak zou zijn.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_179891197
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2018 23:48 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Dit heb ik ook met mijn iphone en mijn pioneer radio.

Het probleem met de audio snap ik niet helemaal helaas en ik zou ook niet weten wat de oplossing of oorzaak zou zijn.
Nope, die vriend van mij die die radio heeft ingebouwd destijds (hij is automonteur) zei ook dat die radio's gemaakt worden voor bepaalde iOS & android versies en dat het kán dat latere versies problemen geven. Zou kunnen, ik weet het niet.
pi_179968194
Ik heb een "Moto G4." Die wordt ook warm als hij wordt opgeladen.
pi_179977707
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2018 15:30 schreef Z-A het volgende:
Ik heb een "Moto G4." Die wordt ook warm als hij wordt opgeladen.
Zit daar ook zoń snellader bij? ik heb intussen geprobeerd met een chromecastadapter (1 A) en dan blijft ie lekker koel maar duurt het laden best lang. Met die Belkin 2.1 A word ie iets warmer maar laad ie sneller. Ik heb er gewoon geen lekker gevoel bij als dat ding met die snellader zo enorm warm wordt. Afgezien van eventueel brandgevaar is het gewoon slecht voor de levensduur. En ja het is een goedkope telefoon in verhouding, maar dat wil niet zeggen dat ik hem express een kort leven gun :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')