Geloof ik niet.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist mijn historie op de app eens even bekeken. Sinds 1 januari 2018 heb ik 43 x thuisbezorgd.nl afgeroepen
Klacht: viesdik
Ik vindt het veel te eng om te bellen en bestel dan maar. Het open doen is nog wel een issue op sociaal gebied. Maar verwacht straks dat domino's met hun bezorgrobots dat euvel ook verhelpen.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb geen account. Bestel rechtstreeks.
Middlemen..
quote:Op zondag 17 juni 2018 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
Chinese/Kantonese rijsttafel. Focking lekker, en best gezond.
Als ze thuisbezorgd hebben hebben ze ook een mailadres hè.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:17 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik vindt het veel te eng om te bellen en bestel dan maar. Het open doen is nog wel een issue op sociaal gebied. Maar verwacht straks dat domino's met hun bezorgrobots dat euvel ook verhelpen.
Er zat salade bij.quote:
Hoe formuleer ik zoiets dan? Daarnaast liever ook betalen met ideal contant geld is een risico dat het fout gaatquote:Op zondag 17 juni 2018 20:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als ze thuisbezorgd hebben hebben ze ook een mailadres hè.
Hoe kan contant fout gaan? Kun je niet rekenen?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Hoe formuleer ik zoiets dan? Daarnaast liever ook betalen met ideal contant geld is een risico dat het fout gaat
Je kunt ook punten sparen (tip) voor bijv gratis eredivisie live. Ik bestel via werk en heb al behoorlijk wat punten behaald omdat ik soms voor man of 8 bestel.quote:Op zondag 17 juni 2018 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist mijn historie op de app eens even bekeken. Sinds 1 januari 2018 heb ik 43 x thuisbezorgd.nl afgeroepen
Klacht: viesdik
Valt mee inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef Mojo.jojo het volgende:
We zitten om en nabij dag 168 van 2018 dus dat is om de 4 dagen?
Hoe dat dan?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Je kunt ook punten sparen (tip) voor bijv gratis eredivisie live. Ik bestel via werk en heb al behoorlijk wat punten behaald omdat ik soms voor man of 8 bestel.
Ja vaak paar durumpjes als ik met een maat van me joints aan het klappen ben.quote:Op zondag 17 juni 2018 20:20 schreef Mojo.jojo het volgende:
We zitten om en nabij dag 168 van 2018 dus dat is om de 4 dagen?
Tomino bizza?quote:Op zondag 17 juni 2018 20:21 schreef whosvegas het volgende:
Gemiddeld bestel ik een keer in de maand pizza bij tb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |