abonnement Unibet Coolblue
pi_179848362
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar zegt dat veel? Als er bij een ruzie gestoken wordt ia dat erg natuurlijk maar wel degelijk anders dan een aanslag met een mes natuurlijk.
Het zegt vooral dat de paranoia over "stel nou dat het jou zou overkomen!!!" overtrokken is. Het risico dat ik in het ziekenhuis beland wanneer ik een biertje ga drinken in de stad is een aantal ordes van grootte hoger dan dat ik in de supermarkt wordt belaagd door een moslim.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179848403
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zegt vooral dat de paranoia over "stel nou dat het jou zou overkomen!!!" overtrokken is. Het risico dat ik in het ziekenhuis beland wanneer ik een biertje ga drinken in de stad is een aantal ordes van grootte hoger dan dat ik in de supermarkt wordt belaagd door een moslim.
Ah ja dat wel inderdaad. Maar ik denk dat de angst daarvoor sinds de grote aanslagen in Frankrijk wel weggezakt is en nu het vooral haat is geworden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 17 juni 2018 @ 15:05:17 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179848422
Het is voor de verandering eens een keer een vrouw, dat is wel nieuw.

Wake up France.

Hier kun je met het huidige beleid niets tegen doen.
Daarom zeg ik maar weer, grenzen dicht voor islam, of de islam deporteren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 17 juni 2018 @ 15:18:38 #29
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_179848774
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 15:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

In Frankrijk? Dan moet je je behelpen met van die 12 pack kartonnen... :')
Sowieso een vrij onpraktische methode. Ik zou haar gewoon bedwelmen door een Franse schimmelkaas in haar gezicht te drukken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179850839
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:06 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

maar natuurlijk. Geheel volgens mijn haatgedachtegoed. Haat aan alle haters
Jij en de jouwen zouden het goed met IS kunnen vinden dan denk ik.
pi_179850850
Het is niet heel erg groot nieuws of zo geloof ik.
pi_179850917
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:08 schreef Toefjes het volgende:
Het is niet heel erg groot nieuws of zo geloof ik.
Het is erg genoeg dat dit soort gebeurtenissen inmiddels zo "gewoon" is, dat het amper nog nieuws is.
pi_179850954
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is erg genoeg dat dit soort gebeurtenissen inmiddels zo "gewoon" is, dat het amper nog nieuws is.
Ik lees wel over een aanslag in Nigeria. Als ergens aanslagen normaal zijn is het daar wel.

Deze was gewoon te onbenullig. Volgende keer beter joh.
pi_179850985
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:09 schreef Prego het volgende:

[..]

tja, mevrouw draagt een hoofddoek hè, logisch dat men de islam erbij betrekt.
Het is logisch dat je haar een moslima noemt. Dat je de Islam erbij betrekt is niet echt heel erg logisch.
pi_179851085
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik lees wel over een aanslag in Nigeria. Als ergens aanslagen normaal zijn is het daar wel.

Deze was gewoon te onbenullig. Volgende keer beter joh.
Het lijkt met een sisser af te lopen, omdat er geen doden zijn gevallen. Daardoor is het minder groot nieuws dan wanneer er wél doden waren gevallen.

De uitspraak "volgende keer beter" werp ik trouwens verre van me. Een zieke uitlating vind ik dat.
pi_179851131
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is logisch dat je haar een moslima noemt. Dat je de Islam erbij betrekt is niet echt heel erg logisch.
nee natuurlijk niet. Het heeft er allemaal niks mee te maken.
pi_179851151
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het lijkt met een sisser af te lopen, omdat er geen doden zijn gevallen. Daardoor is het minder groot nieuws dan wanneer er wél doden waren gevallen.

De uitspraak "volgende keer beter" werp ik trouwens verre van me. Een zieke uitlating vind ik dat.
Was goed bedoeld. Ik proef hier altijd toch teleurstelling als zoiets met een sisser afloopt. Of als de dader toch geen moslim blijkt te zijn. Vandaar.
pi_179851232
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:21 schreef Prego het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet. Het heeft er allemaal niks mee te maken.
Vraagje he, ieder keer dat er door een moslim Allah akbar roept / hoofddoek wordt gedragen en er komt niets nieuwswaardig voor, het dat ook allemaal met de Islam te maken of is je associatie vooral op een manier ingesteld zoals dat je uitkomt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2018 17:26:48 ]
pi_179851324
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Was goed bedoeld. Ik proef hier altijd toch teleurstelling als zoiets met een sisser afloopt. Of als de dader toch geen moslim blijkt te zijn. Vandaar.
Ik beproef op mijn beurt dan weer een neiging bij sommigen om de reactie van de gemiddelde NWS-user strenger te veroordelen dan de terreurdaad zelf. Sterker nog: ik zie het gewoon gebeuren hier.

En een reflex die je ook steevast onmiddellijk ziet: roepen dat het niks met de islam heeft te maken. Het straatje van de islam moet immers weer zo snel mogelijk schoon worden geveegd. De bittere realiteit is dat de islam in Europa voor een boel ellende, dood en verderf zorgt. En voor bar weinig moois.
pi_179851684
Miljoenen moslims zijn gevlucht voor IS, duizenden moslims gesneuveld als slachtoffer of in de directe strijd tegen groepen als IS. De godsdienst van deze mensen ga je associëren met de stroming van IS onder de noemer van 'de' Islam. Ben je wel helemaal lekker joh.

Voor verder de mensen die niet begrijpend kunnen lezen. Er is geen enkel inhoudelijk, moreel of persoonlijk bezwaar dat Jihadisme (IS inc ) een islamitisch geïnspireerd stroming genoemd wordt. Wat een meer dan accurate beschrijving zou zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2018 17:44:17 ]
pi_179851850
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Miljoenen moslims zijn gevlucht voor IS, duizenden moslims gesneuveld als slachtoffer of in de directe strijd tegen groepen als IS. De godsdienst van deze mensen ga je associëren met de stroming van IS onder de noemer van 'de' Islam. Ben je wel helemaal lekker joh.

Voor verder de mensen die niet begrijpend kunnen lezen. Er is geen enkel inhoudelijk, moreel of persoonlijk bezwaar dat Jihadisme (IS inc ) een islamitisch geïnspireerd stroming genoemd wordt. Wat een meer dan accurate beschrijving zou zijn.
In het kort dus....een moslim!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_179851881
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:48 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

In het kort dus....een moslim!
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is logisch dat je haar een moslima noemt. Dat je de Islam erbij betrekt is niet echt heel erg logisch.
Als je de verkorte versie wilt, stond er boven al.
pi_179852510
quote:
11s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij en de jouwen zouden het goed met IS kunnen vinden dan denk ik.
Aan jouw fantasie geen limiet.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_179852571
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 18:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aan jouw fantasie geen limiet.
Kan ik mij niet voorstellen.
pi_179852857
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Miljoenen moslims zijn gevlucht voor IS, duizenden moslims gesneuveld als slachtoffer of in de directe strijd tegen groepen als IS. De godsdienst van deze mensen ga je associëren met de stroming van IS onder de noemer van 'de' Islam. Ben je wel helemaal lekker joh.

Voor verder de mensen die niet begrijpend kunnen lezen. Er is geen enkel inhoudelijk, moreel of persoonlijk bezwaar dat Jihadisme (IS inc ) een islamitisch geïnspireerd stroming genoemd wordt. Wat een meer dan accurate beschrijving zou zijn.
Klopt, moslims slachten elkaar af wat niet zo heel vreemd is.

De islam is nou eenmaal aan de basis verwerpelijk en ronduit achterlijk (zoals de meeste religies maar de islam staat wel met kop en schouders er boven) maar er zijn natuurlijk wel gradaties.

Persoonlijk vind ik een moslim bijvoorbeeld al radicaal als diegene een hoofddoek draagt.
Met name omdat het een kronkelige interpretatie is geweest van een van de haatteksten waar de vrouw haar juwelen moet bedekken.

Iedere malloot snapt dat het dan gaat over vagina en tetten, maar latere teksten zijn dan meer gaan benadrukken en zo is het van kwaad tot burka gegaan.

Reden genoeg om zo’n moslima in kwestie onder de noemer radicaal te laten vallen.
Maar niet extreem radicaal.

De haatbaard die het benadrukt heeft, of groep haatbaarden, zij mogen wel terecht onder de noemer extreem radicaal geplaatst worden.
Bedenk dat de regel in kwestie word afgedwongen door moslim mannen naar vrouwen toe..en zo word het al gauw duidelijk dat gematigde moslims eigenlijk niet bestaan.

Hoogstens slechte moslims volgens de leer.
En die zijn dan ook net zo goed de sjaak wat betreft de radicale moslims.

Tl;dr : De islam is nou eenmaal in meer of mindere mate een ellendig iets voor alle betrokkenen hoe je het ook draait of keert.
  zondag 17 juni 2018 @ 19:00:14 #47
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_179853502
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:42 schreef Triggershot het volgende:
Miljoenen moslims zijn gevlucht voor IS, duizenden moslims gesneuveld als slachtoffer of in de directe strijd tegen groepen als IS. De godsdienst van deze mensen ga je associëren met de stroming van IS onder de noemer van 'de' Islam. Ben je wel helemaal lekker joh.

Voor verder de mensen die niet begrijpend kunnen lezen. Er is geen enkel inhoudelijk, moreel of persoonlijk bezwaar dat Jihadisme (IS inc ) een islamitisch geïnspireerd stroming genoemd wordt. Wat een meer dan accurate beschrijving zou zijn.
Leuk dat ze dat boekje allemaal een beetje anders interpreteren, maar het blijven moslims. De één wat gewelddadiger dan de ander.
Bedankt Hans.
pi_179853521
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 18:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan ik mij niet voorstellen.
Figures.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 17 juni 2018 @ 19:07:24 #49
117098 Hathor
Effe niet
pi_179853646
Effe tussen haakjes, Duitsland heeft zojuist verloren. *O*
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_179853703
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 17:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik beproef op mijn beurt dan weer een neiging bij sommigen om de reactie van de gemiddelde NWS-user strenger te veroordelen dan de terreurdaad zelf. Sterker nog: ik zie het gewoon gebeuren hier.

En een reflex die je ook steevast onmiddellijk ziet: roepen dat het niks met de islam heeft te maken. Het straatje van de islam moet immers weer zo snel mogelijk schoon worden geveegd. De bittere realiteit is dat de islam in Europa voor een boel ellende, dood en verderf zorgt. En voor bar weinig moois.
Ik heb het geprobeerd, maar het is een prima zondag avond. Ik kan me echt niet druk maken om de islam. Is ook slecht voor mijn bloeddruk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')