The Chakra ...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
Welke vage engelse term doel je nu op dan?
An sich alles wat hier staat. Young professional, escalate etc., Maar ook zeker Nederlandse termen die nergens op slaan. ('projecten')quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
Welke vage engelse term doel je nu op dan?
Net zoiets als je gewend bent bij de sociale werkplaatsquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:52 schreef Thechakra het volgende:
Maar ook zeker Nederlandse termen die nergens op slaan. ('projecten')
Wat vind je vaag aan projecten?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:52 schreef Thechakra het volgende:
[..]
An sich alles wat hier staat. Young professional, escalate etc., Maar ook zeker Nederlandse termen die nergens op slaan. ('projecten')
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Net zoiets als je gewend bent bij de sociale werkplaatsEerst werk je een tijd aan project knijpers. Dan na een paar maanden ga je verder met project zakjes plakken
Wat vind ik vaag aan projecten/young professional? Kan jij mij uitleggen wat de fuck er in de bovenstaande vacature staat dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat vind je vaag aan projecten?
young professional?
Wel duidelijk inderdaad! Weet meteen precies wat er met mijn klacht gebeurd is.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Wat vind je vaag aan ‘escalated’? Dat is toch gewoon letterlijk vertaald van geëscaleerd?
Even een voorbeeld van een vacature die gisteren gepost werd:quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:59 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Wat vind ik vaag aan projecten/young professional? Kan jij mij uitleggen wat de fuck er in de bovenstaande vacature staat dan?
Nee het is: "uit de klauwen geëscaleerd".quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:45 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Terechte klacht.
We leven immers in Nederland
Young Professional = jonge ervaren
escalated = uit den kluwen gelopen
zo moeilijk is het niet!
Acht tuurlijk! Ik probeer weer veel te hip te zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee het is: "uit de klauwen geëscaleerd".
Kijk dit is nu eens de nagel op de kop slagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:24 schreef Fer het volgende:
Young Professional is iemand van onder de 25 met 10 jaar ervaring, die voor het loon van een 19 jarige wil werken.
Fijn, nu heb ik nog steeds geen flauw idee waar de baan over gaatquote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Even een voorbeeld van een vacature die gisteren gepost werd:
"VACATURE // Gemeente Alphen a/d Rijn zoekt een Young Professional Ondersteuning die aan de slag gaat als project assistent van één van de grootste projecten binnen de organisatie. Ben jij een praktisch ingestelde Young Professional die zich wil ontwikkelen? Solliciteer direct"
Baan over // gemeente alphen aan de rijn zoekt een jonge goed verzorgde werknemer met een professionele instelling die aan de slag gaat als project assistent ( project = Project
Een reeks activiteiten die binnen gestelde condities een vooraf bepaald resultaat moeten opleveren. Een tijdelijke organisatie die door middel van een reeks activiteiten binnen gestelde condities een vooraf bepaald resultaat moet bereiken. ) van één van de grootste projecten binnen het bedrijf waar je komt te werken.
Ben jij een praktisch ingestelde jonge professionele werknemer die zichzelf wil ontwikkelen? Druk dan nu op de solliciteer knop
Hip? Je bedoelt vlot.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 23:01 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Acht tuurlijk! Ik probeer weer veel te hip te zijn.
Als jij niet weet wat daarmee bedoeld wordt ben je geen geschikte kandidaatquote:Op zondag 17 juni 2018 09:02 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik nog steeds geen flauw idee waar de baan over gaatproject assistent, resultaat, projecten, condities etc.
Heel mooi verwoord hoor, maar denk dar geen hond nog weet wat de inhoud van de baan is.
Klinkt als iemand die de leveranciers nabelt, de brieven in de envelop doet en naar de post brengt, etc.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:02 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Fijn, nu heb ik nog steeds geen flauw idee waar de baan over gaatproject assistent, resultaat, projecten, condities etc.
Heel mooi verwoord hoor, maar denk dar geen hond nog weet wat de inhoud van de baan is.
Even afgezien dat er nauwelijks nog post gebruikt wordt, ja.quote:Op zondag 17 juni 2018 09:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Klinkt als iemand die de leveranciers nabelt, de brieven in de envelop doet en maar de post brengt, etc.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:24 schreef Fer het volgende:
Young Professional is iemand van onder de 25 met 10 jaar ervaring, die voor het loon van een 19 jarige wil werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |