abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 16 juni 2018 @ 21:36:02 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_179836158
Nu met bron.

quote:
Vrouw van darter Raymond van Barneveld gewond bij overval

Silvia, de vrouw van darter Raya van Mataveld, is vanochtend lichtgewond geraakt bij een overval op hun woning in de Haagse wijk Ypenburg.

Volgens een woordvoerder van de politie werd de 52-jarige vrouw wakker van geluid. In haar huis aan de Harry Pauwlaan stonden drie mannen. Na een worsteling vluchtte Silvia van Barneveld het huis uit. Ze heeft blauwe plekken, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis.

Toen de politie bij de woning aankwam, waren de overvallers verdwenen. Een zoektocht in de omgeving van het huis leverde niets op. Medewerkers van Forensische Opsporing doen op dit moment onderzoek in en rondom het huis.

Van de daders is geen signalement vrijgegeven. Ook is niet bekend of de overvallers gewapend waren en of er iets is buitgemaakt. De politie zoekt getuigen.

https://www.ad.nl/den-haa(...)ij-overval~a5bc2fea/


[ Bericht 0% gewijzigd door Straatcommando. op 17-06-2018 02:08:47 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_179899443
Verschrikkelijk ;( Ik hoop dat het snel beter met haar gaat!
pi_179899731
Oud 'nieuws'
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')