Gudmundsson, Malen. Die jongens zouden eens een serieuze kans moeten krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:09 schreef tja77 het volgende:
Lozano? 50 Miljoen vragen en bij 40 miljoen laten gaan..
En als hij blijft (wat ik betwijfel) op links zetten en Bergwijn verkopen en een rechtsbuiten halen voor die knaken.
Malen ben ik wel van onder de indruk, Gudmundsson erg grillig, maar dat zou ik ook zijn met zo'n panter als vriendin.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gudmundsson, Malen. Die jongens zouden eens een serieuze kans moeten krijgen.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gudmundsson, Malen. Die jongens zouden eens een serieuze kans moeten krijgen.
quote:Aykut Kocaman is niet langer de trainer van Fenerbahçe, zo laat de Turkse grootmacht weten via de officiële kanalen. Via een verklaring meldt de nieuwe voorzitter Ali Koç dat er gekozen is om een nieuwe bladzijde om te slaan en een andere weg in te slaan. Zodoende komt er na een seizoen een einde aan het dienstverband van de 53-jarige oefenmeester.
Een beetje degelijke counterploeg moet hem gewoon hebben na deze wedstrijd.quote:Op maandag 18 juni 2018 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ploegsma en zijn connectie met PSV wordt hier wel duidelijk. Volgens mij bepaalt hij de bedragen waar PSV spelers voor heeft verkocht in het verleden.
Lozano inschatten op 15 miljoen voor het WK is natuurlijk waanzin in deze markt.
Verder denk ik dat Lozano nog veel beter is dan hij bij PSV heeft laten zien, wanneer hij in een ploeg mag spelen die lekker aanvallend voetbalt. Hij kan een regelrechte sensatie worden, geen Messi of Ronaldo nee, maar over een jaar of 3/4 naar een absolute topclub sluit ik niet uit.
Dus hoe dan ook een dik doorverkooppercentage....
Fener kunnen we niet loten volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:04 schreef tja77 het volgende:
In de playoffs om het CL ticket tegen het Fenerbahce van Cocu loten en dan winnen met oogstrelend voetbal en een excelerende Pereiro.
Ploegsma is een oude seniele gek. Lozano 15 miljoen?quote:Op maandag 18 juni 2018 14:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Zeg het maar jongens.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 18-06-2018 om 14:41:50Stukje over de huidige marktwaarde van #PSV-aanvaller Hirving Lozano. Wat denken jullie? Zie: https://t.co/X1V1sWNwPx reageer retweet
Klopt die zitten in het non-champion path. Ajax kan er wel tegenquote:Op maandag 18 juni 2018 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fener kunnen we niet loten volgens mij.
Idd. Zei gisteren nog tegen m'n vader dat hij eigenlijk in dit systeem nog veel beter is. Het is, hoe gek het ook klinkt, geen super verfijnde voetballer ofzo. Hij heeft veel ruimte nodig en is vooral in de omschakeling dodelijk.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Een beetje degelijke counterploeg moet hem gewoon hebben na deze wedstrijd.
Ja is die lekker jaquote:Op maandag 18 juni 2018 15:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Malen ben ik wel van onder de indruk, Gudmundsson erg grillig, maar dat zou ik ook zijn met zo'n panter als vriendin.
Die denkt nog in 2014 bedragen.quote:Op maandag 18 juni 2018 16:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ploegsma is een oude seniele gek. Lozano 15 miljoen?What the fuck.
quote:Op maandag 18 juni 2018 15:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
100 miljoen. U las het hier voor het eerst.
Dat is alleen nog het verschil in naam ook tussen Ajax en PSV.Ajax verkoopt nou eenmaal spelers voor meer geldquote:Op maandag 18 juni 2018 16:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Idd. Zei gisteren nog tegen m'n vader dat hij eigenlijk in dit systeem nog veel beter is. Het is, hoe gek het ook klinkt, geen super verfijnde voetballer ofzo. Hij heeft veel ruimte nodig en is vooral in de omschakeling dodelijk.
15 a 20 mil zoals hierboven is lachwekkend trouwens. Milik ging destijds voor 35 ofzo. Ik zou voor minder dan 50 mil de telefoon lekker laten liggen.
Als Lozano deze zomer voor minder dan 35 vertrekt dan geef ik het bij PSV wb transfersquote:Op maandag 18 juni 2018 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is alleen nog het verschil in naam ook tussen Ajax en PSV.Ajax verkoopt nou eenmaal spelers voor meer geld
Altijd hetzelfde riedeltje. Ajax verkoopt spelers beter want Ajaxquote:Op maandag 18 juni 2018 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is alleen nog het verschil in naam ook tussen Ajax en PSV.Ajax verkoopt nou eenmaal spelers voor meer geld
Ik zeg nergens dat het terecht is he.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde riedeltje. Ajax verkoopt spelers beter want Ajax![]()
PSV is de afgelopen 15 jaar de meest succesvolle club van Nederland. We accepteren minder en iedereen lacht ons hard achter onze rug om uit. Totaal onnodig om ons inferieur aan die stinkstad te voelen. Als Ajax spelers voor de hoofdprijs kan verkopen kunnen wij dat ook. Meer zelfs. Wie is Ajax? Nietszeggend clubje dat denkt t voetbal te hebben uitgevonden.
We hadden jarenlang een incapabele louche TD. Die is nu gelukkig weg. De uitverkoop is gestopt.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het terecht is he.
Maar als je ziet dat Kluivert voor evenveel of meer wordt verkocht als Locadia wordt dat gewoon weer bevestigd
Het is me wat meid.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde riedeltje. Ajax verkoopt spelers beter want Ajax![]()
PSV is de afgelopen 15 jaar de meest succesvolle club van Nederland. We accepteren minder en iedereen lacht ons hard achter onze rug om uit. Totaal onnodig om ons inferieur aan die stinkstad te voelen. Als Ajax spelers voor de hoofdprijs kan verkopen kunnen wij dat ook. Meer zelfs. Wie is Ajax? Nietszeggend clubje dat denkt t voetbal te hebben uitgevonden.
TR gemacht. Je weet donders goed dat hij geen meid is!quote:
Lijkt me onzin. Dumfries is toch bijna rond?quote:Op maandag 18 juni 2018 18:26 schreef tja77 het volgende:
Volgens de commentator van de NOS, zou PSV oprechte interesse hebben in de RB van Panama die nu tegen België in het veld staat (Murillo) als vervanger van Arias.
Daar heb ik nog niks over gelezen, is dat serieus?
Zou me verbazen volgens mij waren ze al helemaal rond met Dumfries. Zeker nu de huur van Lammers officieel rond is, wat onderdeel van de deal was.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:26 schreef tja77 het volgende:
Volgens de commentator van de NOS, zou PSV oprechte interesse hebben in de RB van Panama die nu tegen België in het veld staat (Murillo) als vervanger van Arias.
Heb het ff nagekeken, was iets wat in maart dit jaar speelde. Voor erbij zou het prima kunnen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me onzin. Dumfries is toch bijna rond?
Niet eerder gehoord, maar een backup kan geen kwaad.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:26 schreef tja77 het volgende:
Luckassen kan er ook spelen eventueel. Ken de speler niet maar als ie goedkoop is is het prima om erbij te hebben.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb het ff nagekeken, was iets wat in maart dit jaar speelde. Voor erbij zou het prima kunnen.
Willems, Brenet en Arias weg.
Paal voldoet niet. Spoeling is dun op de backposities.
Allemaal van die debiele bedragenquote:Op maandag 18 juni 2018 15:09 schreef tja77 het volgende:
Lozano? 50 Miljoen vragen en bij 40 miljoen laten gaan..
En als hij blijft (wat ik betwijfel) op links zetten en Bergwijn verkopen en een rechtsbuiten halen voor die knaken.
Als hij bij Feyenoord had gespeeld ja. Jij denkt in Feyenoord bedragen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Allemaal van die debiele bedragen
PSV krijgt er hooguit 20 tot 23 miljoen voor als ze mazzel hebben.....
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaas, ga je nu weer verder met pallets sorteren, het werk begint zich op te stapelen.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als hij bij Feyenoord had gespeeld ja. Jij denkt in Feyenoord bedragen.
quote:
op grond van 1 doelpunt denken dat hij 30 of meer waard is...quote:Op maandag 18 juni 2018 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klaas, ga je nu weer verder met pallets sorteren, het werk begint zich op te stapelen.
Volgens pi-air, een nulletje erbij.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
op grond van 1 doelpunt denken dat hij 30 of meer waard is...
er hebben al meer spelers op het wk gescoord boys...
bovendien hij moet echt meer laten zien als gisteren wil het tot het een transfer komen
hij speelde nou niet zuper super ofzo
Tijd voor een bezoek aan de opticien Klaas.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
bovendien hij moet echt meer laten zien als gisteren wil het tot het een transfer komen
Als Davy binnenkort al jouw voorspellingen, 'beredeneringen' en analyses eens op een rij zet hou je misschien eindelijk eens op met dat geraaskal.quote:Op maandag 18 juni 2018 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2018 18:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
TR gemacht. Je weet donders goed dat hij geen meid is!
iedereen op fok weet dat klaas uiteindelijk gelijk krijgtquote:Op maandag 18 juni 2018 19:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als Davy binnenkort al jouw voorspellingen, 'beredeneringen' en analyses eens op een rij zet hou je misschien eindelijk eens op met dat geraaskal.
Er gelden tegenwoordige andere regels op de transfermarkt, voor het geval je het nog niet doorhad Klaas. Lozano gaat zeker verkocht worden voor ¤23mil+. Voor ¤30mil+ durf ik ook nog wel te zeggen eigenlijk, wat jij wil.
Net zoals je zei dat de verkoop van Locadia, PSV het kampioenschap zou kosten?quote:Op maandag 18 juni 2018 19:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedereen op fok weet dat klaas uiteindelijk gelijk krijgt
Heb ik allemaal niet gezegdquote:Op maandag 18 juni 2018 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net zoals je zei dat de verkoop van Locadia, PSV het kampioenschap zou kosten?
Of dat Feyenoord na de Europese uitschakeling, rap het gat met PSV zou dichten?
Ga er nou niet op in.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net zoals je zei dat de verkoop van Locadia, PSV het kampioenschap zou kosten?
Of dat Feyenoord na de Europese uitschakeling, rap het gat met PSV zou dichten?
Dit. Al levert hij 60 miljoen op, het blijft een enorme aderlating.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:21 schreef Elan het volgende:
Leuk dat je die centen beurt maar zie zo kort voor het begin van de competitie nog maar eens een gelijkwaardige vervanger te vinden.
Helemaal met oog op kwalificatie CLquote:Op maandag 18 juni 2018 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Al levert hij 60 miljoen op, het blijft een enorme aderlating.
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:21 schreef Elan het volgende:
Leuk dat je die centen beurt maar zie zo kort voor het begin van de competitie nog maar eens een gelijkwaardige vervanger te vinden.
Missen we gelukkig niks aanquote:Op maandag 18 juni 2018 19:11 schreef Scarface88 het volgende:
Waar is mijn vriend Caland eigenlijk? Lang niet meer gezien hier.
Dezelfde figuren in een clubleiding die 35 voor Milik neertellen zien Lozano shinen. Het is nu eenmaal een uitzonderlijk talent.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
clubs die 30 tot 40 miljoen voor een speler gaan neerleggen kunnen ook spelers gaan halen uit de sterkere competities...
Lozano moet echt wat meer gaan presteren ..
Voor een gemiddelde franse top international worden ook bedragen betaald van 30 tot .....miljoen...
waarom dan lozano halen...
Mensen zijn echt de weg kwijt met die bedragen
Klopt. Mensen met verstand zouden geen 45 miljoen voor Ziyech of Dolberg vragen. Of 25 voor Jorgensen.quote:Op maandag 18 juni 2018 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen zijn echt de weg kwijt met die bedragen
Dolberg is niet echt middelmaat vind ik. Voldoende potentie en nu al erg goedquote:Op maandag 18 juni 2018 20:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Mensen met verstand zouden geen 45 miljoen voor Ziyech of Dolberg vragen. Of 25 voor Jorgenson.
Zet Lozano af tegen deze middelmaat en je praat al snel over 60 miljoen.
30-35 miljoen is echt wel het matje hoor.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Mensen met verstand zouden geen 45 miljoen voor Ziyech of Dolberg vragen. Of 25 voor Jorgenson.
Zet het af tegen een Memphis die meer dan 30 miljoen (volgende de BBC zelfs meer dan 40 miljoen) opleverde een paar jaar geleden.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
30-35 miljoen is echt wel het matje hoor.
We praten over een Mexicaanse rechtsbuiten van bijna 23 niet de nieuwe Messi.
Ik denk dat je onderschat hoe populair Lozano is. Ik woon in Amerika en zag gisteren na de wedstrijd Mexico Duitsland in de supermarkt zeker 20 Mexicanen met Lozano achter op hun shirtje. In Mexico en in de Mexicaanse gemeenschap zien ze hem als de nieuwe Messi. Echt ongekend populair. In Nederland krijg je daar amper wat van mee.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
We praten over een Mexicaanse rechtsbuiten van bijna 23 niet de nieuwe Messi.
Woon ji..... Ach, fuck off.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe populair Lozano is. Ik woon in Amerika en zag gisteren na de wedstrijd Mexico Duitsland in de supermarkt zeker 20 Mexicanen met Lozano achter op hun shirtje. In Mexico en in de Mexicaanse gemeenschap zien ze hem als de nieuwe Messi. Echt ongekend populair. In Nederland krijg je daar amper wat van mee.
Reclame, sponsoring, merchandising. Lozano levert je enorm veel geld op door zijn populariteit. Je haalt een merk in huis. De naam Lozano is nu al legendarisch. Dat drijft zijn prijs op.
Is belangrijk te vermelden omdat Nederland geen Mexicaanse gemeenschap heeft. Jullie weten niet hoe populair Lozano hier is.quote:
Kun je niet vergelijken.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zet het af tegen een Memphis die meer dan 30 miljoen (volgende de BBC zelfs meer dan 40 miljoen) opleverde een paar jaar geleden.
We zijn nu een paar jaar verder (spelers zijn duurder geworden) en Lozano heeft nog een contract voor 5 jaar en laat al langer bij Mexico zien dat hij verdomd goed kan ballen.
Zou zomaar 40 miljoen of meer kunnen opleveren, en anders gewoon nog een jaartje bij PSV, kan hij zich nog beter ontwikkelen, contract loopt toch nog lang zat door.
Memphis verkoopt geen shirts of reclame.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet vergelijken.
Memphis kwam grotendeels door V Gaal die extreem gecharmeerd was van zijn kwaliteiten en bovendien 2 jaar jonger en al 90 wedstrijden bij PSV gespeeld.
Dit valt alleen maar serieus te nemen als mexico de kwartfinale haalt en lozano 3-4 goals gaat maken.....quote:Op maandag 18 juni 2018 20:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Klopt. Mensen met verstand zouden geen 45 miljoen voor Ziyech of Dolberg vragen. Of 25 voor Jorgensen.
De gemiddelde Mexicaan loopt echt niet met het shirtje van Lozano rond hoor.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Memphis verkoopt geen shirts of reclame.
Lozano is beter. 100 miljoen, zoals ik al zei.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je niet vergelijken.
Memphis kwam grotendeels door V Gaal die extreem gecharmeerd was van zijn kwaliteiten en bovendien 2 jaar jonger en al 90 wedstrijden bij PSV gespeeld.
Waar woon jij dan? Ik zie ze dagelijks rondlopen, vooral nu met het WK.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
De gemiddelde Mexicaan loopt echt niet met het shirtje van Lozano rond hoor.
Laat staan dat ze hem als de nieuwe Messi zien
Hernández is veel meer een aansprekende naam.
Mwoooooooooooh. Onderschat zijn populariteit niet. Sowieso, elke Mexicaan die in Europa SPEELT is mateloos populair daar. Hoe populair hou ik lekker nog even voor mijzelf.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2018 21:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwoooooooooooh. Onderschat zijn populariteit niet. Sowieso, elke Mexicaan die in Europa SPEELT is mateloos populair daar. Hoe populair hou ik lekker nog even voor mijzelf.
Simpel.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:26 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind mooi dat een gringo als Elan denkt te weten waar de Mexicanen mee rondlopen.
Die was dan ook al 30 toen hij bij PSV vertrok. En hij kon alleen nog maar met omhalen uitverdedigen. Die had z'n beste tijd sowieso wel al gehad.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:29 schreef Elan het volgende:
Kan me vergissen maar Mexicanen staan er toch helemaal niet zo goed op bij de clubs die dat soort bedragen kunnen en willen neertellen . Van die Salcido bijvoorbeeld is ook nooit meer iets vernomen.
Spelen ook bijna allemaal bij kutclubs in kutcompetities.
quote:Op maandag 18 juni 2018 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
30-35 miljoen is echt wel het matje hoor.
Loop maar eens rond in een grote Mexicaanse stad of stad met een Mexicaanse gemeenchap. En tel hoeveel shirtjes met Lozano achterop je ziet. En vertel dan nog maar eens hier dat Lozano niet populair is onder de Mexicanen.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Simpel.
Als jij iets beweert is over het algemeen exact het tegenovergestelde de realiteit.
Jij onderschat de populariteit van Lozano, die knakker is beroemder dan dat jij denkt.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord zou er waarschijnlijk 25 voor krijgen, PSV 35 en Ajax 45.quote:Op maandag 18 juni 2018 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ie voor feyenoord had gespeeld wel ja,PSV moet minimaal 50 vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |