ja jij ja... goed zo... klaag maar even goed mee in de klasquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:24 schreef the-eye het volgende:
Zit je daar een beetje voor de kat z'n viool te wachten
En jij speelt tweede viool?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:27 schreef ArtistA het volgende:
Ze zei eerst dat haar vader vroeger gitaar heeft gespeeld...
Uhm...mag ik die antwoord ook opzoeken?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En jij speelt tweede viool?
Heb ik al voor je gedaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Uhm...mag ik die antwoord ook opzoeken?
Gaat je psychose verder wel lekker?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
[..]
Nee Vanillekwark, dit corrigeer ik niet als een juiste vraag.
quote:
Nou nou...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat je psychose verder wel lekker?
yeah. nog zo eendje die het snapt.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:52 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Neuken in plaats van gitaarles.
Staat er ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik las 15-jarig meisje met dikke tieten
De body van een gitaar houdt daar rekening mee. Maar kijk anders even naar deze dame basgitaar spelen:quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:16 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij kunnen dikke tieten best in de weg zitten bij het gitaarspel.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:57 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Post ff die foto's dan. Edit je haar gezicht er maar uit.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gaat je psychose verder wel lekker?
Als je dat niet zou zijn zou je ook niet op FOK! zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:58 schreef Aethereal het volgende:
Deze TS lijkt een beetje in de war te zijn
Ik zou het zelfs met plezier gratis doen voor 15-jarigen met pronte borstjesquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:19 schreef ArtistA het volgende:
Ik geef gitaarles. Hoeft niet duur te zijn. Vijf euro voor kindjes en een tientje voor volwassenen. Niet duur toch? Ik kan aardig spelen.
Piano speel ik inderdaad ook. Helaas heb ik nog geen piano, maar die komt vanzelf, hopelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:05 schreef Mortaxx het volgende:
Je kunt beter pianoles geven krijg je nog wat classy meisjes
Hij is via PM naar je gestuurd. Ik heb nog meer foto's van haar. Ze lijkt wat wanhopig om hulp...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:25 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik wacht nog steeds op de uncensored version in mn dms
En hij heeft te maken met meisjes met dikke tieten... hoe?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:25 schreef ArtistA het volgende:
Lees dit maar eens even, stelletje suckuls.
Schopenhauer
The most interesting German philosopher of the nineteenth century was Arthur Schopenhauer, who was born in Danzig in 1788 and studied philosophy at Gottingen in 1810 after a false start as a medical student.
En nu mogen die mongooltjes die denken dat ik een psychose heb ook even wat uit een boekje citeren...
Nou niks, maar er zijn hier mensen die mij belachelijk zitten te maken en met hele ernstige psychische aandoeningen lopen te smijten waar NIET mee te grappen valt! Zelfs niet in de KLB.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:32 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
En hij heeft te maken met meisjes met dikke tieten... hoe?
Ik heb toch een beetje fake news vibes hierbijquote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Piano speel ik inderdaad ook. Helaas heb ik nog geen piano, maar die komt vanzelf, hopelijk.
[..]
Hij is via PM naar je gestuurd. Ik heb nog meer foto's van haar. Ze lijkt wat wanhopig om hulp...
uh, je bent haar foto's aan het rondslingeren?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Piano speel ik inderdaad ook. Helaas heb ik nog geen piano, maar die komt vanzelf, hopelijk.
[..]
Hij is via PM naar je gestuurd. Ik heb nog meer foto's van haar. Ze lijkt wat wanhopig om hulp...
Ik vat ook niet helemaal wat TS aan het doen is.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:50 schreef -river- het volgende:
Jongens een meisje van 15 is nog een kind!!!!
Ik snap het ook niet goed, enkel lees ik er wel uit dat TS zeer zeker psychische problemen heeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:24 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ik vat ook niet helemaal wat TS aan het doen is.
Eerst gaan lopen klagen dat hij er niet tegen kan dat hij word vergeleken met iemand met psychische problemen om vervolgens foto's rond te sturen van een meisje met waarschijnlijk (wat hij zelf ook vermoedt) ook psychische problemen of problematische situatie![]()
Ik dacht dat dit eerst een wazige shitpost was maar dat betwijfel ik nu een beetje
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
yeah. nog zo eendje die het snapt.
Kijk man of mevrouw, ik maak soms spelfouten...
Dat is toch een voorwaarde om hier te mogen posten...?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet goed, enkel lees ik er wel uit dat TS zeer zeker psychische problemen heeft.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:25 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik wacht nog steeds op de uncensored version in mn dms
Ja ik ook, daarom deel ik het ook met jullie en niet met de pers.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:35 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje fake news vibes hierbij
ook gezien ja, was zeker interesssantquote:Op zondag 17 juni 2018 01:58 schreef ArtistA het volgende:
Er was vorig jaar een programma op tv over militairen. Kijk in de ziel of zoiets...
De vrouwelijke psycholoog merkte iets interessants op, vond ik.
Ze zei namelijk dat landmachters al genoeg hebben aan wat te eten en een matrasje.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 12:57 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Post ff die foto's dan. Edit je haar gezicht er maar uit.
Mooi dat we zulke programma's kunnen maken in Nederland.quote:Op maandag 18 juni 2018 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ook gezien ja, was zeker interesssant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |