Denk je dat je een beetje kunt klagen? Je mag het eens uitproberen in mijn klasje. Ik bedoel eigenlijk in mijn topic, maar je mag dit gerust beschouwen als een klas, wat mij betreft.
Ik geef gitaarles. Hoeft niet duur te zijn. Vijf euro voor kindjes en een tientje voor volwassenen. Niet duur toch? Ik kan aardig spelen.
Eigenlijk had er om 11:00 u een jongedame moeten komen. Ze stuurde me allemaal foto's per app door, want ze dacht dat het handig was als ik wist hoe ze eruit zou zien. Ik dacht bij mezelf: 'Uh... doe jij nou?'
'Ja, dan weet u hoe ik eruitzie.'
'Uh... waarom?'
'Nou, uw foto - en die 'w' liet ze bij het typen achterwege - stond bij uw - ook hier was ze de w' vergeten - advertentie dus dan weet u ook aan wie u straks lesgeeft misschien is dat gewoon beter? Zijn ze zo erg dan

Bedoel op twitter enz zie je toch ook gewoon fotos (hier zonder apostrofe... het secreet) van iedereen snapt u'
En dan typte ze gewoon geen vraagteken erachter...
Ja, ik klaag al die wijven aan voor ongeschriftelijke wanorde.
ALLEMAAL. Aangeklaagd wegens ongeschriftelijke wanorde! Ik ga desnoods wel zelf een wetboek erover schrijven!
Maar ja. De kwestie is eigenlijk gewoon dat ze pondverdrievoudigdedubbeltjes niet op IS KOMEN DAGEN!