Wordt dat dan voor iets anders gebruikt dan consumptie?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Bruisend water is smerig tenzij het ergens voor gebruikt wordt
Echte Fokkers doen natuurlijk aan fotosynthese en gebruiken het licht van het computerbeeldscherm voor energie.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso water drinken![]()
Al dan niet met bubbels of zonder
Cocktails etc bedoel ikquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:09 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Wordt dat dan voor iets anders gebruikt dan consumptie?
Sodastreamquote:
Waarom koop je dan nog Spa?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:14 schreef Thechakra het volgende:
[..]
SodastreamPlastic potten die onhandig zijn... Ik heb een Grohe kraan waar bruiswater uit komt.
Ik zou niet met een pot om willen gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waarom koop je dan nog Spa?.
En een pot kan niet onhandig zijn, enkel de persoon die ermee om moet gaan.
Er moest nog een punt tussen maar die heeft niet gepakt. Beginnen bij de M.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die UI van jou is niet te lezen.
Hoe neem jij onderweg bruiswater mee dan? Ik onthoud niet vaak om die fles weer te vullen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waarom koop je dan nog Spa?.
En een pot kan niet onhandig zijn, enkel de persoon die ermee om moet gaan.
Zodra het onderdeel is van je ritme valt het best mee. Al moet ik zeggen dat er bij een keukenverbouwing ook wel aan zo'n kraan gedacht gaat worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:24 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Hoe neem jij onderweg bruiswater mee dan? Ik onthoud niet vaak om die fles weer te vullen.
Impulsaankoop bij de Kiosk oid.
Heb 2 maanden die Sodastream gehaald. Werd na een tijdje wel beu hoe je steeds weer opnieuw voor een enkele fles een proces moet doorstaan. Nu is het gewoon kraan aan, klaar, dan is het meteen ook heel koud.
Nog steeds niet te volgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er moest nog een punt tussen maar die heeft niet gepakt. Beginnen bij de M.
Het is: FOK!kers.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:13 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Echte Fokkers doen natuurlijk aan fotosynthese en gebruiken het licht van het computerbeeldscherm voor energie.
Toch wel iets makkelijker. Al moet ik wel zeggen dat ik nooit ga wennen aan het inruilen van die flessen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zodra het onderdeel is van je ritme valt het best mee. Al moet ik zeggen dat er bij een keukenverbouwing ook wel aan zo'n kraan gedacht gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |