zou niet best zijn al dat een darm bult is Braamquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Bats had dat ook, uitpuilende dikke darm
neequote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zou niet best zijn al dat een darm bult is Braam
Hij heeft zelf vertelt dat hij thuis veel minder eetquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik veel te kort door de bocht, mijn jongste is echt een vreetmonster, eet alles wat los en vast zit, heeft hij nodig, kan dat hem echt niet verbieden
plattegrond aan vragen bij de gemeente waar de hoofdleidingen lopen..quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:35 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden de wateraansluiting ook eerste prioriteit moeten maken
eten uit verveling dusquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zelf vertelt dat hij thuis veel minder eet
is ook een ander patroon daar, ik ben geen grote eter, maar als ik aan het surviallen ben eet ik ook als een gek, heel vreemdquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft zelf vertelt dat hij thuis veel minder eet
Belgisch ook échtquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Sanne heeft Duits en beligish moeten praten in de horica
stress eten, (gezonde) spanning wegeten, verbruikte energie /stoffen aan eten, of eten uit vervelingquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook een ander patroon daar, ik ben geen grote eter, maar als ik aan het surviallen ben eet ik ook als een gek, heel vreemd
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat..maar de eend zwemt en poept er ook in, de vissen ook
Het hele idee om uit die sloot te drinken is vies
Dat is toch mislukt? Sjon en Mike hebben 4 dagen lopen graven en nix gevonden en ze weten niet welke gemeente ze moeten bellen, wat voor adres ze moeten opgeven, wat voor aansluiting ze willen hebben, van welke rekening de kosten af moeten enzzzquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:35 schreef mazaru het volgende:
Ze hadden de wateraansluiting ook eerste prioriteit moeten maken
nee, Adriaan verzet best veel werk, en als je survivalled, zit je niet stil, ik liep altijd ergens naar toe, met rugzak, dus doet meer dan je denktquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
stress eten, (gezonde) spanning wegeten, verbruikte energie /stoffen aan eten, of eten uit verveling
Ze krijgen bij lange na niet de stoffen binnen die je normaal binnen krijgt.. dus daar gaat het lichaam om vragen
belachelijk! mij zou je echt niet blij maken met patat, mongolenquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
john en jjeff willen na een goeie draaidag vandaag wat bestellen, biertje patatje
chris vindt het onzin.
john: ja niet gelijk dat negatieve, meeste stemmen gelden
Gemeente Laren vertelde PWN over het water ging en Liander elektraquote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is toch mislukt? Sjon en Mike hebben 4 dagen lopen graven en nix gevonden en ze weten niet welke gemeente ze moeten bellen, wat voor adres ze moeten opgeven, wat voor aansluiting ze willen hebben, van welke rekening de kosten af moeten enzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |