Jij bent best nieuw hier he?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:06 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Absoluut! Reïncarnatie van Janis herself.
quote:
Welke Escobar?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:12 schreef mario390 het volgende:
nu de ergen dinge van wm, escobar en daniel nivel
Zegt me helemaal niets.Zanger of voetballer?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
1994 heeft eskobar vor koulumbie eigentor gemakt en is in kolumbien doodgeschossen worden
voetballerquote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets.Zanger of voetballer?
Pablo?quote:
Ja... dat zit zo... ik heb nogal de neiging snel van het topic af te dwalen en daar zijn ze best wel streng. Hier niet, gelukkig. Toch...?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij bent best nieuw hier he?
Vind het stoer dat je dan verder kijkt dan de cos.
GD kan wel heel streng zijn hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:24 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja... dat zit zo... ik heb nogal de neiging snel van het topic af te dwalen en daar zijn ze best wel streng. Hier niet, gelukkig. Toch...?
Hier ben je hartstikke welkom om oftopic te gaan, en te lullen over van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:24 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ja... dat zit zo... ik heb nogal de neiging snel van het topic af te dwalen en daar zijn ze best wel streng. Hier niet, gelukkig. Toch...?
Natuurlijk ken ik dat.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
wooow dat je dat kennt,beste lied van seal
Straks hebben ze ons niet meer nodig!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
De SC doet het ook als er niemand aan de stamtafel zit
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
wooow dat je dat kennt,beste lied van seal
Dat lijkt me niet. Even het nieuws in de gaten houden, lijkt me. Is er een grote brand?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik kreeg een uur geleden een NL-Alert, ramen deuren sluiten etc.
Krijg ik ook bericht als ik ze weer open kan gooien?
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hier ben je hartstikke welkom om oftopic te gaan, en te lullen over van alles en nog wat.
Goed dat je dit topic ontdekt hebt .
En zo streng als FF zegt ben ik niet.![]()
Eerder het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |