Ik kwam haar een keer ergens tegen, in het echt vond ik haar eigenlijk véél mooier dan op tv (en veel kleiner ook).quote:
quote:
Enorm fotogeniek. Mooie vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:36 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ik kwam haar een keer ergens tegen, in het echt vond ik haar eigenlijk véél mooier dan op tv (en veel kleiner ook).
quote:
OMFG!quote:
wowquote:
Dit is niet gespeeld. Is echt een meiske dat loskomt door muziek. En terecht. Hart en ziel in het.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:42 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
OMFG!![]()
Maar dat overdreven zenuwachtige in het begin lijkt haast wel een act? Kan me bijna niet voorstellen als je haar dan zo ziet, geweldig!
Hoe eens even op zeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:52 schreef mario390 het volgende:
andere zender nederland vs duitsland 1974
dat heb ik in 3 weken zeker 20 keer gezien en ook 1990 ned vs duitslandquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe eens even op zeg.![]()
Dat is het grootste voetbaltrauma ever hier in nederland.
Hoe op zeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:52 schreef mario390 het volgende:
andere zender nederland vs duitsland 1974
heb ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je geen webcam op je TV zetten? Dan kunnen we meekijken!
Absoluut! Reïncarnatie van Janis herself.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dit is niet gespeeld. Is echt een meiske dat loskomt door muziek. En terecht. Hart en ziel in het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |