En soms de neiging om zittend te gaan plassen?quote:Ik heb hoofdpijn en wil slapen.
Uhm.. volgens TS zijn ze GAY..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
In je blote reet naar beneden rennen en als een debiel tegen ze blèren dat ze moeten optyfen.
Niemand blijft staan om te discussiëren als een volwassen vent in zijn blote reet schreeuwend op je af gerend komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:01 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Uhm.. volgens TS zijn ze GAY..That probably not gonna work out well..!!
En stel hé.. dat zeTS zonder enige vorm van discussie (per ongeluk zeg maar) spontaan in zijn achterwerk nemen (Just saying ha..?), Wat moet ie dan doen..!!??quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niemand blijft staan om te discussiëren als een volwassen vent in zijn blote reet schreeuwend op je af gerend komt.
Als hij zijn kurk vergeten is, is dat zijn eigen schuldquote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:06 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En stel hé.. dat zeTS zonder enige vorm van discussie (per ongeluk zeg maar) spontaan in zijn achterwerk nemen (Just saying ha..?), Wat moet ie dan doen..!!??
"Hee, islamietjes. Zomaar in het wild!"quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:06 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
En stel hé.. dat zeTS zonder enige vorm van discussie (per ongeluk zeg maar) spontaan in zijn achterwerk nemen (Just saying ha..?), Wat moet ie dan doen..!!??
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als hij zijn kurk vergeten is, is dat zijn eigen schuld
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"Hee, islamietjes. Zomaar in het wild!"
wat kom je haten op donderberg? kom winkelcentrum dan, zie je bij akdeniz verschijnen binnen nu en drie uur zo niet ben je voor altijd pusc.quote:
Dit dus. Sta al met bijl in kofferbak gereed. Kk jong nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:35 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:
[..]
wat kom je haten op donderberg? kom winkelcentrum dan, zie je bij akdeniz verschijnen binnen nu en drie uur zo niet ben je voor altijd pusc.
Als leraar Nederlands valt tegenwoordig weinig eer meer te behalen.... tering heej.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 10:15 schreef Roces18 het volgende:
Wil me money in contante
Zet het nu in mijn handen (eey)
Ik cash uit, zeg ze ik ben op m'n buit
Die money moet branden
Zet het nu in mijn handen (eey)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |