Ze hebben koffie.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep van koffie. Dat is een bekende migraine trigger.
zou er met een grote boog omheenlopenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind Adriaan een schatje,maar hij heeft wel een rare oogopslag.
Ik denk meer aan de Beerenburg icm zenuwen, spanningquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
Zou die Jeffry niet gewoon afkickverschijnselen hebben?
Jah weet ik, maar hij drinkt het ongetwijfeld minder en op andere tijden dan ie gewend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook sympathiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind Adriaan een schatje,maar hij heeft wel een rare oogopslag.
Mwah. Zie er niet veel verkeerd in.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
zou er met een grote boog omheenlopen
De broer van de Blanes-slutjes.quote:
Hij mocht geen polaroid camera kopen vandaag,zo sneu.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft een kinderlijke onbevangenheid wat nog eens benadrukt wordt door zijn gestotter.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft een kinderlijke onbevangenheid wat nog eens benadrukt wordt door zijn gestotter.
Horen we hem over een uurtje wel weer over, als het donker is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij mocht geen polaroid camera kopen vandaag,zo sneu.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Horen we hem over een uurtje wel weer over, als het donker is.
Ja een paar keer..maar ik luister er niet naarquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
Hoelang is Adriaan al veganist, heeft hij dat verteld?
Ik hou wel van excentriek. Het overdreven vegan gedoe zegt me weinig maar hij houd duidelijk van dieren, wil iets duurzaams opzetten, werkt wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hij is een beetje excentriek maar hij weet veel en bedoelt het goed.
Dacht vijf jaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
Hoelang is Adriaan al veganist, heeft hij dat verteld?
Camera kost 120 euro.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij mocht geen polaroid camera kopen vandaag,zo sneu.
quote:
Ik zet de streams weer aanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:46 schreef Angel79 het volgende:
Lijkt wel of Mike zich begint te irriteren aan zijn stalker, geeft iedere x van die kleine sneertjes naar haar
Misschien staan ze wel op het oude terreinquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:49 schreef IkFok het volgende:
[..]
als ze slim zijn slaan ze hun tentje op aan de andere kant van het hek. daar is het gratis
Migraine is ook speculaas toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
migraine is iets verschrikkelijks vreselijke hoofdpijn en ja je gaat er scheel van kijken in het licht..
Afkicken van wat in godsnaam... speculaas
Nou, echt wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik hoor die Sanne nog zeggen eindelijk een fuifnummer
Koffie!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
migraine is iets verschrikkelijks vreselijke hoofdpijn en ja je gaat er scheel van kijken in het licht..
Afkicken van wat in godsnaam... speculaas
Ja, dat vegan kantje van hem is wat minder. Maar hij predikt niet zoals Bas deed, dat siert hem.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik hou wel van excentriek. Het overdreven vegan gedoe zegt me weinig maar hij houd duidelijk van dieren, wil iets duurzaams opzetten, werkt wel.
Migraine is geen speculaasquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Migraine is ook speculaas toch?
Ik zet in op "kater"
Tegen dit soort onbegrip loopt elke migrainepatiënt aan....quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Migraine is ook speculaas toch?
Ik zet in op "kater"
lekker belangrijk doen.. die liegt alles aan mekaar gok ik zo maar.. zo'n typjequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:51 schreef IkFok het volgende:
sanne moet de kippen doen om 7.30 uur de rest kan uitslapen zegt ze
Ja en Sanne heeft gescheurde enkelbandenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Migraine is geen speculaas
Vreemd ja want je bent er goed ziek vanquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Tegen dit soort onbegrip loopt elke migrainepatiënt aan....
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja en Sanne heeft gescheurde enkelbanden
Ik ken migraine helaas zelf ookquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
ahhh echt??? ze zegt het 'maar' een keer of 3 tegen Jeffry die probeert te slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
Die sanne heeft een vreselijke nare manier van communiceren, alles op een aanvallend, kattig toontje.
Bah.
Verantwoord je!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
Die sanne heeft een vreselijke nare manier van communiceren, alles op een aanvallend, kattig toontje.
Bah.
Speculaasquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Migraine is geen speculaas
vreselijk afstotend zoietsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
Bah.
Een migrainepatiënt zie je niet als hij/zij geen aanval heeft... De volgende dag kan je alweer vrolijk rondhuppelen. Dat snappen mensen niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vreemd ja want je bent er goed ziek van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popiejopie voor[i] aanname hahahahahaquote:
COS Medicalquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik ken migraine helaas zelf ook![]()
Wie heeft bij Jeff de diagnose gesteld dan
Hijzelf en dat zal hij dan wel weer van een arts gehoord hebben. Of het zit in de familie.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik ken migraine helaas zelf ook![]()
Wie heeft bij Jeff de diagnose gesteld dan
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Een migrainepatiënt zie je niet als hij/zij geen aanval heeft... De volgende dag kan je alweer vrolijk rondhuppelen. Dat snappen mensen niet.Ik snap het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wil niet zeggen dat ik het van iedereen maar geloofStop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Nee hoor, wat GD al zegt, hij had het nooit eerder gehad of iig al jaren nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Hijzelf en dat zal hij dan wel weer van een arts gehoord hebben. Of het zit in de familie.
Daarvoor zit ze daar,ze wil er aan werken.Ze had ook altijd ruzie in de kroeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
Bah.
Ik vind het een zielig kind, volgens mij heel ongelukkig en heeft nu alle hoop gevestigd op dit nieuwe levenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daarvoor zit ze daar,ze wil er aan werken.Ze had ook altijd ruzie in de kroeg.
Voorlopig is ze meer bezig met o.a. Adriaan ter verantwoording te roepen, dan zelf iets te leren.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daarvoor zit ze daar,ze wil er aan werken.Ze had ook altijd ruzie in de kroeg.
je gaat steeds meer denken dat het familie van elkaar is,quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies he.....en zo kon Fay ook kijken.......
Ik wil er eigenlijk niet over doorgaan, maar goed.. Mannen hebben er minder vaak last van dan vrouwen. Gewoontes veranderen qua koffiegebruik is een trigger. Ik denk echt niet dat hij voor zijn lol de eerste dag de hele dag in zijn nest ligt te stinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee hoor, wat GD al zegt, hij had het nooit eerder gehad of iig al jaren niet
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Een migrainepatiënt zie je niet als hij/zij geen aanval heeft... De volgende dag kan je alweer vrolijk rondhuppelen. Dat snappen mensen niet.weet t Tonja heb er ook last van soms vaker als de andere keer ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Mike zegt als morgen mensen uit Brabant komen zit ik op de wc.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
nee joh verzinnen het graagquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:55 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik snap het wel
Maar wil niet zeggen dat ik het van iedereen maar geloof
De afgelopen dagen ook een grote bek tegen John,die was daar snel klaar mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Voorlopig is ze meer bezig met o.a. Adriaan ter verantwoording te roepen, dan zelf iets te leren.
Nare bitch.
zo met je eens....quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet over doorgaan, maar goed.. Mannen hebben er minder vaak last van dan vrouwen. Gewoontes veranderen qua koffiegebruik is een trigger. Ik denk echt niet dat hij voor zijn lol de eerste dag de hele dag in zijn nest ligt te stinken.
Dat van die koffie is waar. Mijn man staat door de week heel vroeg op. en begint met koffie.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet over doorgaan, maar goed.. Mannen hebben er minder vaak last van dan vrouwen. Gewoontes veranderen qua koffiegebruik is een trigger. Ik denk echt niet dat hij voor zijn lol de eerste dag de hele dag in zijn nest ligt te stinken.
Wat een rotherrie he Fritsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Utopia1 had je Billy en de spuitbussen
Utopia2 heb je Christel en die schudstiften
Hij deed vandaag even zijn bril af,en kon echt niet tegen het licht.Dat was echt niet gespeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Kan, maar dat is heel wat anders dan migraine.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat van die koffie is waar. Mijn man staat door de week heel vroeg op. en begint met koffie.
In het weekend drinkt hij uren later koffie, en heeft dan vaak last van hoofdpijn.
Jazeker, maar daarom kan ik die connectie met koffie wel leggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Kan, maar dat is heel wat anders dan migraine.
Dat was Ron toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon heeft het over Rob de bouwvakker uit Noordwijk, die deed een psychedelische theatervoorstelling![]()
Ik zag hem gisteren weer beroerd worden toen hij op een bankje zat. Hij zei niets, maar ik voelde het zelf bijna zeg maar...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij deed vandaag even zijn bril af,en kon echt niet tegen het licht.Dat was echt niet gespeeld.
Nee joh die jongen had zijn start heus wel anders willen beginnen daar hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij deed vandaag even zijn bril af,en kon echt niet tegen het licht.Dat was echt niet gespeeld.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jazeker, maar daarom kan ik die connectie met koffie wel leggen.
Het wordt bijna donker.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Brandon is er weer bij hoor
[ afbeelding ]
Klopt. Jammer dat hij als zondebok gebruikt word.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat vegan kantje van hem is wat minder. Maar hij predikt niet zoals Bas deed, dat siert hem.
ik herkende het ook hoor dus ik denk dat hij heus zelf wel te horen had gekregen van dokter migrainequote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren weer beroerd worden toen hij op een bankje zat. Hij zei niets, maar ik voelde het zelf bijna zeg maar...
En ik denk dat gewoon die drank verkeerd is gevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel bijdraaien zodra hij zijn weg binnen de groep vindt......... het is een Einzelgänger, moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat hij als zondebok gebruikt word.
of course en dat twee dagen lang?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En ik denk dat gewoon die drank verkeerd is gevallen
Want dat doet niemand in Utopiaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee joh verzinnen het graag
Eerder hier in de cosquote:
Drank is net zo'n 'trigger' voor migraine als dat koffie dat zou zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Niet twee dagen lang, Dat kan ik haast niet geloven.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Man man man. Zit je met niks, is het eerste waar je aan denkt een kapper?quote:
Natuurlijk niet en had hij vandaag wel beter geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet twee dagen lang, Dat kan ik haast niet geloven.
Daarbij kut slapen. Dat slooptquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of course en dat twee dagen lang?
Dat is me nog niet zo opgevallen, maar als het zo is vind ik het onverdiend.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:01 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat hij als zondebok gebruikt word.
je krijg gelijk okequote:
Ja ze zeuren de hele tijd dat hij eten pakt zonder de hele groep te vragen terwijl ze zelf wle eten jatten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is me nog niet zo opgevallen, maar als het zo is vind ik het onverdiend.
Ik vraag me af hoe ze dit vol wil houden; die sporen gaan niet weg. Misschien had ze beter niet mee kunnen doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:06 schreef tonja het volgende:
Ik heb het wel te doen met Jessie hoor, die blijft maar snotteren en niezen
ja erg hypokrietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ze zeuren de hele tijd dat hij eten pakt zonder de hele groep te vragen terwijl ze zelf wle eten jatten.
Ze wanen zich in uto 1quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Man man man. Zit je met niks, is het eerste waar je aan denkt een kapper?
Ik zou liever schoon stromend water hebben.
Off shoulder.quote:
Ieder zijn mening toch. Ik zie het probleem niet.quote:
Oh ja, dat is ook zo. Dat komt omdat hij hardop heeft gezegd dat hij eten pakt als hij het nodig heeft. De rest doet het stiekem.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja ze zeuren de hele tijd dat hij eten pakt zonder de hele groep te vragen terwijl ze zelf wle eten jatten.
Zei ze ook echt hormoniaal?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
Hooikoorst is hormoniaal volgens Christel.
aandachtsdoosquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:06 schreef tonja het volgende:
Ik heb het wel te doen met Jessie hoor, die blijft maar snotteren en niezen
quote:
Precies. Hij juist straight imoquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo. Dat komt omdat hij hardop heeft gezegd dat hij eten pakt als hij het nodig heeft. De rest doet het stiekem.
Vind ik hem een stuk eerlijker.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo. Dat komt omdat hij hardop heeft gezegd dat hij eten pakt als hij het nodig heeft. De rest doet het stiekem.
helder licht is het zegquote:
Mag haar niet, maar geloof dat je zelf ook dood moe wordt van dat niezen.....en dat dit net aandacht is die je niet wil.....quote:
wat voir docent is dat geweest...die roept ook maat raakquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
Hooikoorst is hormoniaal volgens Christel.
ik nies de halve dag momenteel. Tis een ramp.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:10 schreef Gooddeal het volgende:
Hooikoorts is ook kut hoor. Ik heb het ook, en wordt wel minder, maar niet alleen het snotteren, vooral de tranende ogen.
Zo lastig.
Vooral voor mij.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
ik nies de halve dag momenteel. Tis een ramp.
quote:
Dat is hij ook, zelfs toen hij vandaag tegen Sanne loog dat ze wilde koken en zij hem grillde, was hij oprecht verbaasd en bood hij bijna meteen zijn excuus aan.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
ik nies de halve dag momenteel. Tis een ramp.
Appelscha.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
Waar komt Adriaan "weg" ?
Ik hoor een dialect bij hem, Oosten?
Waar geeft dat mens les in? Lego?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef mazaru het volgende:
Christel weet niet hoe ze verantwoording moet schrijven
quote:
als ze hooikoorts heeft waarom heeft ze dan geen medicijnen meegenomen? Zeker als je weet dat je de natuur ingaatquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag haar niet, maar geloof dat je zelf ook dood moe wordt van dat niezen.....en dat dit net aandacht is die je niet wil.....
Ik snap deze zin niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Dat is hij ook, zelfs toen hij vandaag tegen Sanne loog dat ze wilde koken en zij hem grillde, was hij oprecht verbaasd en bood hij bijna meteen zijn excuus aan.
Niet bij stil gestaan misschien. Ik heb ook hooikoorts, en gebruik ook geen medicijnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ze hooikoorts heeft waarom heeft ze dan geen medicijnen meegenomen? Zeker als je weet dat je de natuur ingaat
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:15 schreef zodeju het volgende:
Zat ze nu gewoon te wachten totdat Mike naar bed ging???
Lag zowat buiten op die stoel te slapen....
Ze spreken daar Stellingwerfs.Is een dialect wat je bijna nergens meer hoort.quote:
Ze kreeg hem ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:16 schreef Soulraven het volgende:
Niet die trui lenen want je krijgt hem niet meer terug.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze spreken daar Stellingwerfs.Is een dialect wat je bijna nergens meer hoort.
Sorry. Vandaag zei hij tegen Sanne dat ze wou koken. Sanne ontkende dat gezegd te hebben en riiep Adriaan ter verantwoording. Hij bleef kalm terwijl zij steeds kwaaier werd en bood zijn excuus aan. Dat sierde hem, vond ik.quote:
Ik vind Sanne echt zum kotzenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry. Vandaag zei hij tegen Sanne dat ze wou koken. Sanne ontkende dat gezegd te hebben en riiep Adriaan ter verantwoording. Hij bleef kalm terwijl zij steeds kwaaier werd en bood zijn excuus aan. Dat sierde hem, vond ik.
Ooooh, ok, snap hem. Ja ik vind hem wel ok, past alleen niet in deze groep. Deze groep wil een uto 1, met vooral luxe.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry. Vandaag zei hij tegen Sanne dat ze wou koken. Sanne ontkende dat gezegd te hebben en riiep Adriaan ter verantwoording. Hij bleef kalm terwijl zij steeds kwaaier werd en bood zijn excuus aan. Dat sierde hem, vond ik.
als ze uit het westland komt dan is dat niet echt stad. En als je hooikoorts hebt dan zie je daar ieder jaar tegen op neem ik aan. Zeker in het voorjaar denk je daar toch aan?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet bij stil gestaan misschien. Ik heb ook hooikoorts, en gebruik ook geen medicijnen.
Als ze altijd in een stad gewoond heeft b.v. waren de klachten misschien een stuk minder.
Heeft ze wel, maar die onderdrukken alleen de verschijnselen. Dosering is ook best lastig.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ze hooikoorts heeft waarom heeft ze dan geen medicijnen meegenomen? Zeker als je weet dat je de natuur ingaat
Ze is inderdaad heel grofgebekt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind Sanne echt zum kotzenDom en een grote bek. Vreselijke combinatie.
Veganisten passen bijna nergens, dus ach, ik gun hem zijn plekje in deze groep. Wie weet wat er nog komt.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ooooh, ok, snap hem. Ja ik vind hem wel ok, past alleen niet in deze groep. Deze groep wil een uto 1, met vooral luxe.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie vraagt nog net niet: zal ik je ff in slaap pijpen
nja, overdreven veganisten niet idd. Ik vind hem nog meevallen. Ik gun hem zijn plekje ook wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Veganisten passen bijna nergens, dus ach, ik gun hem zijn plekje in deze groep. Wie weet wat er nog komt.
Rol wc-papier met 'n touw om haar nekquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had mooi een slof kleennex meegenomen
maar ze zegt wel netjes 'sorry heer' als ze heeft gevloektquote:
Ja er boert er ook constant 1 met sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar ze zegt wel netjes 'sorry heer' als ze heeft gevloekt
ja duhuh daarvoor is het toch ook bedoeltquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heeft ze wel, maar die onderdrukken alleen de verschijnselen. Dosering is ook best lastig.
Hoe kun je nou overdreven veganist zijn. Dat snap ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:21 schreef Soulraven het volgende:
[..]
nja, overdreven veganisten niet idd. Ik vind hem nog meevallen. Ik gun hem zijn plekje ook wel.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja er boert er ook constant 1 met sorrymet die logica kan je ook bij iemand in de huiskamer gaan zitten schijten...sorry
Zoals Bas over eieren deed enz enz, belerend doen maar de Vegan's die ik ken zijn meer zachtaardige hippie'squote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoe kun je nou overdreven veganist zijn. Dat snap ik niet.
Je bent veganist uit overtuiging, een levensstijl, dat kun je niet overdrijven.
Ik bedoel meer het extreme , constant mensen proberen over te halen. Alles op je vegan zijn verhalen. Hij vind zelfs de kippen sneu terwijl die beesten loslopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Een drammende veganistquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Er gebeurt geen kut. De wildkampeerders zijn ook spoorloos.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik lees alleen over wel/niet migraine en of Adriaan wel/niet een egoïstisch vreter is.
Waarom zo lang doorgaan?
Bestellen ze toch nieuwe?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:23 schreef Soulraven het volgende:
Die matrassen zijn binnen een maand niet meer te gebruiken.
Welkom in de Cosquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik lees alleen over wel/niet migraine en of Adriaan wel/niet een egoïstisch vreter is.
Waarom zo lang doorgaan?
Omdat er weinig anders gebeurt denk ikquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:26 schreef Sambalbaai het volgende:
Waarom zo lang doorgaan?
Oh ?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke schat, ik zit de mannetjes te kijken op RTL fijne avond![]()
OT zijn de wild[plassers eral of hebben ze afgehaakt
Tot het gaat regenen en die matrassen als sponsen gaan fungerenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:26 schreef Yaksa het volgende:
Wat zullen ze lekker slapen vannacht op hun matrasjes.
Inderdaad. Niet-veganisten zijn toch ook geen overdreven vegetariërs of overdreven alleseters?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Er zijn heus gradaties. Je kunt ook vegan zijn zonder andere mensen te willen belerenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:28 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet-veganisten zijn toch ook geen overdreven vegetariërs of overdreven alleseters?
En een beetje veganist bestaat ook al niet. Net als een beetje zwanger niet bestaat 😉.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is net de COS die aan het kamperen is, ze zeiken allemaal ergens over
Dat valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tot het gaat regenen en die matrassen als sponsen gaan fungeren
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:28 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Inderdaad. Niet-veganisten zijn toch ook geen overdreven vegetariërs of overdreven alleseters?
En een beetje veganist bestaat ook al niet. Net als een beetje zwanger niet bestaat 😉.
Jammer.quote:
quote:
Nee lieve schat maar jouw matras ligt toch ook niet buiten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ik heb mijn slaapkamerraam ook wel eens open staan als het regent en dan is mijn matras de volgende ochtend echt geen spons.
Dat doet Adriaan ook niet. Het is geen bas.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Er zijn heus gradaties. Je kunt ook vegan zijn zonder andere mensen te willen beleren
Ja tuurlijk zijn die erquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:28 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Als je zoveel moeite doet kan je toch net zogoed meteen in die pot pissenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef zodeju het volgende:
Adriaan plast buiten en gaat dan naar de wc een klein beetje water doorspoelen.......geeft nu toe dat hij de boel bij elkaar liegt.........vreemd.
trek je toch de rits open en voila!!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Slaapzakken zijn ook zwaar irritant ik moet echt een dekbed van 2.40 hebben
Nee dat bedoel ik. Al vond het "kippen zijn zielig" wat overdreven. Adriaan is een stuk chiller dan bas.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat doet Adriaan ook niet. Het is geen bas.
Ja, dat is echt een goede vergelijkingquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Ik heb mijn slaapkamerraam ook wel eens open staan als het regent en dan is mijn matras de volgende ochtend echt geen spons.
Hun liggen toch onder een zeil.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee lieve schat maar jouw matras ligt toch ook niet buiten.
Wat is dit nou weer voor raars?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef zodeju het volgende:
Adriaan plast buiten en gaat dan naar de wc een klein beetje water doorspoelen.......geeft nu toe dat hij de boel bij elkaar liegt.........vreemd.
Dat is wat anders dan buiten in de tuin met je matras op de grond slapenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:29 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
MIsschien komt er nog een Veganist met migraine binnen
Ja maar zo'n zeil laat ook 2 kanten open, er ligt alleen een leeg luchtbedje onder. Plus al het zweet wat er door dat luchtbed je er onder niet weg kan. Worden walgelijke dingen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hun liggen toch onder een zeil.
Het is echt niet dat de luchtvochtigheid buiten ineens 100 % is of zo.
Zoveel maakt dat niet uit qua binnen of buiten.
Ze slapen in Nederland, niet in een oerwoud ter hoogte van de equator.
Hij wilde dat verdoezelen omdat de andere bewoners het niet fijn vonden dat hij tegen een boom pist vanwege de hete zon en de mensen die daar rondlopen morgen.....John vond het al zo stinken naar plas.....zonder dat hij dat wist dat daar geplast werd.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je zoveel moeite doet kan je toch net zogoed meteen in die pot pissen
Wilde kippen niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Leggen kippen in het wild ook iedere dag een ei?
vragen vragen
😂😂quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon over die zeikwijven heenpissen Adriaantje BAM
Probeer het eens buiten vannacht dan, met je matrasquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:32 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hun liggen toch onder een zeil.
Het is echt niet dat de luchtvochtigheid buiten ineens 100 % is of zo.
Zoveel maakt dat niet uit qua binnen of buiten.
Ze slapen in Nederland, niet in een oerwoud ter hoogte van de equator.
Nu ik erover nadenk. Ik vind Sjon een overdreven bockworst roeperT 🤣😂🤣😂quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:30 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zijn die er
Maar ik hou er nu ook over op
Ben onderweg alquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Probeer het eens buiten vannacht dan, met je matras
quote:
Die zag ik bij de Appie een vegg braadwurstquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:33 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk. Ik vind Sjon een overdreven bockworst roeperT 🤣😂🤣😂
Vanavond trouwens heerlijke vegan bockworst op 😁❤
Er zullen binnenkort wel simpele bedjes getimmerd worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar zo'n zeil laat ook 2 kanten open, er ligt alleen een leeg luchtbedje onder. Plus al het zweet wat er door dat luchtbed je er onder niet weg kan. Worden walgelijke dingen.
Eigenlijk zouden ze er van die pallets onder moeten leggenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar zo'n zeil laat ook 2 kanten open, er ligt alleen een leeg luchtbedje onder. Plus al het zweet wat er door dat luchtbed je er onder niet weg kan. Worden walgelijke dingen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
Die cameltoe van sanne mag ook wel buiten beeld blijven.
kinkyquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:35 schreef Yaksa het volgende:
Er hangt dus ook al een camera op het toilet.
Zal best, maar voor nu is het kut.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er zullen binnenkort wel simpele bedjes getimmerd worden.
Hout kost geen drol volgens John.
Joggingpak met striping op de Vquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:35 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze er van die pallets onder moeten leggen
Loopt een bies over de kut plaatsquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt.![]()
En maar lullen over een ander.
hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:35 schreef Yaksa het volgende:
Er hangt dus ook al een camera op het toilet.
Ze hadden zand en zaagsel moeten nemen als afdekmiddel. Met dat water gaat het enorm stinken.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Die WC is ook oerstom laat dat ding open een beetje lekker inpakken in zeil hoor
Nee want die put moet ook geleegd. Dat wil niet met zand.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hadden zand en zaagsel moeten nemen als afdekmiddel. Met dat water gaat het enorm stinken.
Vrouwen hangen boven de pot,daardoor gaat er wel eens iets fout.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Als jullie allemaal het UTO 2.0 gevoel willen ervaren even de bril omhoog en op de kale pot gaan zitten
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrouwen hangen boven de pot,daardoor gaat er wel eens iets fout.
is gewoon haar tandenpoetsritualquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo Sanne ging even over haar nek zowat
Ze hadden dan ook geen put moeten nemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee want die put moet ook geleegd. Dat wil niet met zand.
Huigje poetsen.quote:
dat weten we nietquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrouwen hangen boven de pot,daardoor gaat er wel eens iets fout.
Had je gisteren Jessie moeten zien rennen. Dat was helemaal hilarischquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
jeetje ze waggelt echt alsof ze een volle luier heeft.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je gisteren Jessie moeten zien rennen. Dat was helemaal hilarisch
[ afbeelding ]
Die dooie kip in de put gooien. Dan is ie ook niet zo snel vol.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee want die put moet ook geleegd. Dat wil niet met zand.
[..]
[ afbeelding ]
Is niet goed voor de grond als je er de hele tijd in loopt te poepen en plassen, en die put zat er al.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze hadden dan ook geen put moeten nemen.Het kakhuis van Dennis voldeed prima. Dat had John moeten weten.
Hoeveel vragen ze daar voor?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet lachen om die kistjes ook, die handvaten zijn gewoon op een spijker vast geslagen, 2 x oppakken en hij flikkert eraf
Echt wel,Soul noemt het hurken boven de pot.quote:
[..]
[ afbeelding ]
Praat ff voor jezelf ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt wel,Soul noemt het hurken boven de pot.
Logisch toch. Je gaat toch niet op andermans pies zitten?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ik lach obwohl ik hurken niet verstaaquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als ik al hoor dat er iemand op de rand heeft geplast, dan zou ik ook niet gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn oom die boer was, gooide de inhoud van de poeptank, zoals wij dat noemde gewoon over het weiland. Het gras groeide er prima van.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is niet goed voor de grond als je er de hele tijd in loopt te poepen en plassen, en die put zat er al.
En sommige mensen zijn vies. Ik heb bij de mac als Hostess veel wc's moeten doen. Echt gadverquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Logisch toch. Je gaat toch niet op andermans pies zitten?
Van de week hadden John en Mike het er over en zei John dat hij er wel een wc rol voor zou hangenquote:
Kan alleen maar Billy zijn geweestquote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Loopt een bies over de kut plaatswie dat ontworpen heeft ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |