Ah, ik was al bang dat het geen Nederland-bashtopic zou zijn. Stel je eens voor.quote:
Want anders moet je je schaapskudde zelf in bedwang houden?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt beter een herdershond lenen, die kruisen met een wolf, en dan krijg je de wolfshond. Daar heb je veel meer aan.
Heeft ze facebook, of heb je haar telefoonnummer voor mequote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Vroeger kende ik een meisje die haar hond elke avond een blowjob gaf, omdat hij anders niet te genieten was.
Dan moet ze misschien eerst Atak dumpen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft ze facebook, of heb je haar telefoonnummer voor me
Mensen die schapen houden zijn niet goed in hun bovenkamer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want anders moet je je schaapskudde zelf in bedwang houden?
Wat moet je dan met een wolfshond?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen die schapen houden zijn niet goed in hun bovenkamer.
Daar kun je stoer over straat mee lopen en aan iedereen laten zien dat je de eigenaar bent van een 50% wolf.quote:
Ah. Tokkie gespot.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:54 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar kun je stoer over straat mee lopen en aan iedereen laten zien dat je de eigenaar bent van een 50% wolf.
Je bent pas cool als je een wolfshond hebt.
Ik dacht ook al even dat het een normaal topic zou zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 21:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ah, ik was al bang dat het geen Nederland-bashtopic zou zijn. Stel je eens voor.
Nee tokkies hebben alleen Pitbulls, Amerikaanse bulldogs, and Staffords.quote:
Nee, tokkies kopen een hond voor uiterlijk vertoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee tokkies hebben alleen Pitbulls, Amerikaanse bulldogs, and Staffords.
De echte stoere man heeft een wolfshond.
Klopt inderdaad. Tokkies kopen honden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, tokkies kopen een hond voor uiterlijk vertoon.
Kijk, ik heb mijn usericon veranderd in een wolf.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, tokkies kopen een hond voor uiterlijk vertoon.
En reusachtige keutels op te rapen om vervolgen als de man met een opvallend grote, dampende zak stront rond te lopen. Cool.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar echte stoere gasten hebben een 50% wolf.
Dat doen turken die met hun vrouw over straat lopen in principe ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 22:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En reusachtige keutels op te rapen om vervolgen als de man met een opvallend grote, dampende zak stront rond te lopen. Cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |