Beste Fok! forumleden,
Ik ben al een jaar een hele trotse eigenaar van deze BMW 320i met handbak, maar toen trof ik het nog eventjes wat beter, er is een mooie 328i op mijn pad beland, welke ik al heel lang zoek.
Nu heb ik deze prachtauto ook nog, en aangezien 2 auto's op je naam hebben en verzekeren niet bijzonder goedkoop is, gaat een van de 2 de verkoop in.
Het gaat hier om een gebruikte BMW E36, welke ik met tussenkomt van een specialist, heb overgenomen van de 2e eigenaar in Duitsland.
De eerste eigenaar was een oudere heer en de 2e eigenaar was zijn schoondochter.
De BMW heeft bij aankoop een uitgebreide inspecitie en onderhoudsbeurt bij de dealer gehad afgelopen jaar juli (07/2017) en daarna is er af en toe met de auto gereden.
Na de grote beurt er een compleet nieuw onderstel onder laten monteren van Bilstein Eibach.
Omdat de originele demper een lelijk sierstuk had en een enkel pijps variant was, is er een dubbelpijps uitlaat gemonteerd, maar heb het oog op originaliteit gehouden.
Betreft dan ook een non - sjonnie uitvoering van de E36, geheel origineel en onverbeunt
De auto is fabriekaf rijk uitgerust:
Automatisch dimmende binnenspiegel.
Climate Control met automatische luchtcirculatie
Armsteun voor en achter met bekerhouder.
Rokerspakket (Rookvrije auto)
Vollederen individual interieur (Beide leder met zwarte deurpanelen en dashboarddelen)
ASC-T + ABS.
Stoelverwarming
BMW Pioneer HIFI Fabrieksaf.
Elektrische ramen voor en achter
Elektrisch schuif / kanteldak.
15'' Lichtmetalen BBS velgen met goede Uniroyal banden.
Groen getint glas.
5-bak handgeschakeld
Beide stoelen uitgebreid verstelbaar
Sportonderstel
M3 draagarmrubbers voor en achter
Achteraf:
Dubbelpijps uitlaat, inclusief diffusor voor de dubbele pijp.
Gloednieuw sportonderstel inclusief uitlijnrapport en facturen.
De auto is in een bijzonder nette staat voor zijn leeftijd en model, de meeste zijn helaas afgetrapt of op het circuit beland.
Deze is altijd garagegehouden, en dat is goed te zien.
De lak is in uitstekende staat, en het mooie rookvrije interieur voelt prettig en kraakt niet.
Hij heeft een makkelijk bij te werken roestbubbeltje bij de lasnaad tussen dorpel en wielkast, en bij de nieren vooraan, beide door steenslag.
Het dakhemeltje is origineel en is helemaal strak, de auto heeft geen mankementen.
De auto lekt niet, en is vooral mee op snelwegen gereden gedurende mijn bezit.
De vraagprijs voor deze nette auto is 4800,-
De reden van verkoop is omdat ik dezelfde maar snellere auto heb kunnen overnemen.
De buitenkant en zoals die geleverd word:
Het mooie interieur:
Ik zal straks nog meer uploaden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Shoarmapatatje op 16-06-2018 22:22:24 ]