SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Niet klikken!quote:
Heb jij op jouw leeftijd nog een mooie poes?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik wel. Mooie poes. Ik hou van mooie poezen. En mooie katers.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb de mijne in laten slapen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij op jouw leeftijd nog een mooie poes?
Ja ook leuk, maar het gaat zozeer om de poes, maar het tafereel als geheel.quote:
Oh, die is inmiddels overledenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, ik heb de mijne in laten slapen.
Ja echt? Ik vind het een fantasieloos gebiedje.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja ook leuk, maar het gaat zozeer om de poes, maar het tafereel als geheel.
Ik vind het een bijzonder prettige tuin.
Mag jij vinden, later als ik groot ben laat ik dezelfde tuin aanleggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja echt? Ik vind het een fantasieloos gebiedje.
Smerige beesten vind ik dat, die moet je toch ook steeds wassen omdat ze anders te ranzig om aan te pakken worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:53 schreef Thechakra het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar ondergewaardeerde katten
Als je zo'n beest aait voelt dat ook echt als een kale poes zegmaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Smerige beesten vind ik dat, die moet je toch ook steeds wassen omdat ze anders te ranzig om aan te pakken worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
1 of 2 keer per week moet je ze even 'wassen' (gewoon met een warm, nat doekje overheen gaan)quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:54 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Smerige beesten vind ik dat, die moet je toch ook steeds wassen omdat ze anders te ranzig om aan te pakken worden?
Ja, dat is dan wel weer waar, I suppose.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:58 schreef Thechakra het volgende:
Er kunnen ook minder bacterien in de vacht komen
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:58 schreef Thechakra het volgende:
[..]
1 of 2 keer per week moet je ze even 'wassen' (gewoon met een warm, nat doekje overheen gaan)
Er kunnen ook minder bacterien in de vacht komen
Onze kat is ooit bij mij in bad gevallen/gesprongen. Ik heb nog littekens op mijn armen en benenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:06 schreef Thechakra het volgende:
[..]
Met een tuinslang in de douche zodat ze niet weg kunnen rennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |