Maar als je met acht man bent dan geef je niet aan vier man een appel en de andere drie laat je lekker werken? Zo zou ik niet in elkaar zitten in ieder geval. Als je er vier een appel geeft dan geef je de andere drie er ook 1quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ging ook niet de hele groep eerst bij langs als ik een appel wilde. Jezus zo verlies je spontaan je eetlust.
Wat nou stiekem. Hij at samen met Christel. En daarbij, brendon heeft chocola, Jessie en Mika vreten constant samen zonder de anderen. Niks stiekems aan, ik ging ook niet eerst de hele groep bij langs als ik gewoon een fucking appel wilde.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het gaat er niet om dat hij appels eet maar het moment, en hij probeert het stiekem te doen, maar wordt elke keer betrapt.
Het begint weer zoals vanouds HypocrieTopia te worden...quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne pakte een fles water voor haarzelf,daar hoor ik niemand over.
En het is ook iedere keer dezelfde die de boel op loopt te vreten. Kan me best voorstellen dat dat irriteertquote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het gaat er niet om dat hij appels eet maar het moment, en hij probeert het stiekem te doen, maar wordt elke keer betrapt.
Hij zegt het maar doet er niks mee..quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja ja ik snap jou punt, A3 denkt “whatever”
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik hoefde thuis nooit iedereen bij langs om te vragen als ik wat te eten wilde hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:57 schreef zodeju het volgende:
Raar dat hij alles nog moet leren hoe of wat.......hij heeft toch bij zijn familie geleefd.....
omdat ze eraan kwamquote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat nou stiekem. Hij at samen met Christel. En daarbij, brendon heeft chocola, Jessie en Mika vreten constant samen zonder de anderen. Niks stiekems aan, ik ging ook niet eerst de hele groep bij langs als ik gewoon een fucking appel wilde.
De appels zijn net binnen......quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het is ook iedere keer dezelfde die de boel op loopt te vreten. Kan me best voorstellen dat dat irriteert
ik heb in een kinderhuis gezeten, daar was er op gezette tijden eten een snack. Niemand mocht zelf pakkenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou zit maar ik hoefde thuis nooit iedereen bij langs om te vragen als ik wat te eten wilde hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |