quote:
Ik heb wel vaker melk gebruikt die zelfs één dag over de datum nog steeds te doen was; geen klonten en niet zuur.quote:
Dat hoef je niet te bewijzen. Supermarktmanagers bijten niet en gaan echt niet moeilijk doen over een pak melk. Je krijgt gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:00 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Zie maar eens te bewijzen dat ik het niet buiten de koelkast heb bewaard.
Ik had er laatst nog één in mijn been hangen toen ik vroeg om de crèmehoning.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te bewijzen. Supermarktmanagers bijten niet en gaan echt niet moeilijk doen over een pak melk. Je krijgt gewoon een nieuwe.
Wie eet dan ook crèmehoning.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:05 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ik had er laatst nog één in mijn been hangen toen ik vroeg om de crèmehoning.
Ik ben maar gelijk naar de docter gegaan voor een anti-infectie injectie!
Ik ook, echter is de THT niet meer geldig als het pak al open is geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:00 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel vaker melk gebruikt die zelfs één dag over de datum nog steeds te doen was; geen klonten en niet zuur.
Ik! Makkelijker te smeren en trekt niet overal in.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wie eet dan ook crèmehoning..
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:
Van die warme klodders doorslikken ben jij toch wel gewend TS.
Niet zout genoegquote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:
Van die warme klodders doorslikken ben jij toch wel gewend TS.
Eerst nog altijd proberen. Straks is het nog wel goed en dat is weer zonde!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:30 schreef DrSnuggle het volgende:
"te gebruiken tot" is ook eentje die veel mensen niet snappen... En als dat er staat ben ik mierenneukerig, een dag na die datum gooi ik het weg.
Maar je eet wel suikervrije muesli?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:16 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ik! Makkelijker te smeren en trekt niet overal in.
Net als gesuikerde honing. Vind ik ook wel te smaden.
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 17:25 schreef WP8iscool het volgende:
Ik melk gewoon altijd je moeder voor verse warme melk en zij melkt mij als het nodig is.
Dat kan je ook niet bepalen bij brood.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Verdomme ik had bij de AH brood gekocht waarop alleen een 'verpakt op: ....' datum op stond. Dat slaat toch nergens op? Maakt mij geen reet uit wanneer het verpakt is, als ik maar weet tot wanneer het houdbaar is...
Nu heb ik keihard brood omdat het niet duidelijk is tot wanneer het houdbaar is...
Tosti van maken of roosteren dan is t best wel weer te eten. Zolang er geen witte of groene harige plekken op zitten is t niet bedorvenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Verdomme ik had bij de AH brood gekocht waarop alleen een 'verpakt op: ....' datum op stond. Dat slaat toch nergens op? Maakt mij geen reet uit wanneer het verpakt is, als ik maar weet tot wanneer het houdbaar is...
Nu heb ik keihard brood omdat het niet duidelijk is tot wanneer het houdbaar is...
Die versuikerde honing kun je weer goed krijgen door de pot of fles in een pannetje met warm water te zetten tot de honing weer vloeibaar is.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:31 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ik eet die meusli vaker dan de honing. Vandaar dat die versuikererd.
Moet ik even een imker bij mij in de buurt gaan zoeken dan. Zal het eens proberen. Ik geloof jouquote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:42 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Die versuikerde honing kun je weer goed krijgen door de pot of fles in een pannetje met warm water te zetten tot de honing weer vloeibaar is.
Maar beter haal je honing rechtstreeks van de imker die is veel lekkerder geloof mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |