quote:
Ik heb wel vaker melk gebruikt die zelfs één dag over de datum nog steeds te doen was; geen klonten en niet zuur.quote:
Dat hoef je niet te bewijzen. Supermarktmanagers bijten niet en gaan echt niet moeilijk doen over een pak melk. Je krijgt gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:00 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Zie maar eens te bewijzen dat ik het niet buiten de koelkast heb bewaard.
Ik had er laatst nog één in mijn been hangen toen ik vroeg om de crèmehoning.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te bewijzen. Supermarktmanagers bijten niet en gaan echt niet moeilijk doen over een pak melk. Je krijgt gewoon een nieuwe.
Wie eet dan ook crèmehoning.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:05 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Ik had er laatst nog één in mijn been hangen toen ik vroeg om de crèmehoning.
Ik ben maar gelijk naar de docter gegaan voor een anti-infectie injectie!
Ik ook, echter is de THT niet meer geldig als het pak al open is geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:00 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel vaker melk gebruikt die zelfs één dag over de datum nog steeds te doen was; geen klonten en niet zuur.
Ik! Makkelijker te smeren en trekt niet overal in.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 12:06 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wie eet dan ook crèmehoning..
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:
Van die warme klodders doorslikken ben jij toch wel gewend TS.
Niet zout genoegquote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:32 schreef C.L.Werner het volgende:
Van die warme klodders doorslikken ben jij toch wel gewend TS.
Eerst nog altijd proberen. Straks is het nog wel goed en dat is weer zonde!quote:Op vrijdag 15 juni 2018 14:30 schreef DrSnuggle het volgende:
"te gebruiken tot" is ook eentje die veel mensen niet snappen... En als dat er staat ben ik mierenneukerig, een dag na die datum gooi ik het weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |